H Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιανατολική Ευρώπη, ενημερώνει ότι στηρίζει τους συνδρομητές της στις περιφερειακές ενότητες Βαρυμπόμπης, Εύβοιας και Μεσσηνίας, που δοκιμάζονται αυτές τις ημέρες από τις καταστροφές που προκάλεσαν οι κατά τόπους πυρκαγιές, προχωρώντας σε μία σειρά ενεργειών με στόχο τη διευκόλυνσή τους.
Συγκεκριμένα για τους συνδρομητές των παραπάνω πληγεισών περιοχών:
- Δεν θα πραγματοποιηθεί καμία παύση παροχής σε συνδρομητές Nova (οικιακούς συνδρομητές, ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις) των υπηρεσιών Internet, τηλεφωνίας και τηλεόρασης, λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών έως τις 31 Αυγούστου.
- Συνδρομητές που έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή τους ή στον εξοπλισμό τους θα δικαιούνται μέχρι νεοτέρας, κατόπιν αίτησις τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
- Οι αντικαταστάσεις εξοπλισμών και οι επισκέψεις τεχνικών, αφορούν τους συνδρομητές στο σύνολο τους ανεξαρτήτως σύμβασης. Επιπλέον δεν επιφέρουν δέσμευση μέχρι νεοτέρας.
- Οι συνδρομητές σε περιπτώσεις μετακόμισης δεν θα χρεώνονται το τέλος μετακόμισης μέχρι νεοτέρας.
- Παράλληλα, ηNova θα προχωράει σε διακοπή ή υποβάθμιση σε συνδρομητές που ενημερώνουν ότι έχουν υποστεί ζημιές και ζητούν διακοπή των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης, χωρίς κάποια επιβάρυνση μέχρι νεοτέρας.
- Συνδρομητές υπηρεσιών τηλεόρασης που επικοινωνούν με τη Nova και ζητούν διακοπή λόγω της έκτακτης ανάγκης, το αίτημα τους θα προχωρά άμεσα και με on line τρόπο μέχρι νεοτέρας.
- Τέλος, ΔΕΝ θα χρεώνεται το τέλος επανασύνδεσης σε όσους συνδρομητές υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης επιθυμούν επανασύνδεση μέχρι νεοτέρας.