14.3 C
Athens
Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου, 2021

Η Intracom Telecom παρουσιάζει προηγμένη λύση για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Λιανεμπορίου

H Intracom Telecom, διεθνής πάροχος τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και λύσεων, ανακοινώνει τη διάθεση της λύσης της για «έξυπνα» καταστήματα (Smart Retail), η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προκλήσεις των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, από μικρά καταστήματα έως μεγάλες αλυσίδες, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τον πήχη και προσφέροντας μοναδική ψηφιακή εμπειρία στους επιχειρηματίες, τους πελάτες και τους υπαλλήλους τους.

Η λύση Smart Retail της Intracom Telecom είναι εξαιρετικά ευέλικτη και επιτρέπει στα καταστήματα να αυξάνουν το μέσο όρο πωλήσεων ανά πελάτη με φυσική παρουσία, να ελαχιστοποιούν το κόστος λειτουργίας, να βελτιστοποιούν τη διαχείριση των αποθεμάτων, να αυτοματοποιούν τις διαδικασίες, να υπερέχουν του ανταγωνισμού και να αυξάνουν την ικανοποίηση τόσο των πελατών όσο και των υπαλλήλων τους.

Η λύση δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αλληλοεπιδρούν με το κατάστημα μέσω του έξυπνου κινητού τηλεφώνου τους

Επιπρόσθετα, η λύση δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αλληλοεπιδρούν με το κατάστημα μέσω του έξυπνου κινητού τηλεφώνου τους και παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία να αναλύει τη συμπεριφορά των πελατών, αξιοποιώντας την πληροφορία που παράγουν οι ίδιοι οι πελάτες, να διεξαγάγει στοχευμένες προωθητικές ενέργειες εντός του καταστήματος και να μειώνει σημαντικά το χρόνο αναμονής των πελατών.

Ο κ. Νικόλαος Βελέντζας, Γενικός Διευθυντής του επιχειρησιακού τομέα Υπηρεσιών της Intracom Telecom, σχολίασε: «Η λύση για «έξυπνα» καταστήματα αποτελεί μια καινοτόμο προσθήκη στο ευρύ χαρτοφυλάκιο «έξυπνων» λύσεων της Intracom Telecom. Αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες της αγοράς και παρακολουθώντας την καθολική διείσδυση των «έξυπνων» κινητών συσκευών στην καθημερινότητα των πολιτών, δημιουργήσαμε μια «έξυπνη» λύση που εισαγάγει τα καταστήματα και τις αλυσίδες καταστημάτων στην ψηφιακή εποχή, και προσφέρει πλήθος λειτουργιών που βελτιστοποιούν τη λειτουργία της επιχείρησης και την εμπειρία του πελάτη».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η COSMOTE συνεχίζει τις Χριστουγεννιάτικες προσφορές

Δωρεάν ένας μήνας COSMOTE TV, ομιλία για το κινητό και τρεις καφέδες μέσω BOX- Tην τρίτη κατά σειρά εβδομάδα η COSMOTE προσφέρει δωρεάν:το...

Με υπερηφάνεια, η AEGEAN μετέφερε τον Πάπα Φραγκίσκο κατά την ιστορική επίσκεψή Του στην Ελλάδα και από την Κύπρο

Ο Πάπας Φραγκίσκος ολοκλήρωσε το 35ο Αποστολικό Ταξίδι του στην Ελλάδα το πρωί της Δευτέρας, 6 Δεκεμβρίου και μετά την τελετή αποχώρησης από τον...

Με εισήγηση συμμετέχει η ΕΕΛΛΑΚ στο 7ο Ετήσιο Διαδικτυακό Συνέδριο για την Ψηφιακή Ασφάλεια

Την Τρίτη και Τετάρτη, 7 και 8 Δεκεμβρίου 2021, πραγματοποιείται ψηφιακά 7ο Συνέδριο Ψηφιακής Ασφάλειας, ICT Security World, με βασικό θεματικό άξονα: “Ψηφιακή Ασφάλεια:...

Η Nissan αποκαλύπτει το υψηλών επιδόσεων  Ariya Single Seater Concept

 Ένα πρωτότυπο όχημα που έρχεται να δείξει τις δυνατότητες, σε επιδόσεις και ενθουσιασμό, του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης του Ariya, βασισμένο σε εξατομικευμένο σασί...

Check Point: Τι μας έμαθε για την κυβερνοασφάλεια το 2021

Οι κυβερνοεπιθέσεις που συνδέονται με εξελίξεις που σχετίζονται με την πανδημία παγκοσμίως συνέχισαν να επηρεάζουν οργανισμούς το 2021. Οι κυβερνοεγκληματίες διπλασίασαν τις επιθέσεις τους,...