14.4 C
Athens
Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου, 2023

Η eBay αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών την ημέρα της Black Friday

Θήκες & Καλύμματα, προστατευτικά οθόνης, καλώδια & αντάπτορες και βίντεο παιχνίδια ήταν οι πέντε κορυφαίες κατηγορίες που προτίμησαν οι Έλληνες καταναλωτές για τις αγορές τους την Black Friday.

 

Αναμφίβολα αυτή η Black Friday ήταν διαφορετική από κάθε άλλη χρονιά. Οι τρέχουσες συνθήκες ώθησαν τις ελληνικές επιχειρήσεις να εστιάσουν στο κανάλι του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, προσφέροντας στους καταναλωτές την ευκαιρία για διαδικτυακές αγορές, την οποία και αξιοποίησαν όπως ποτέ άλλοτε.

Το ποσοστό των Ελλήνων αγοραστών, που επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους μέσα από την πλατφόρμα της eBay την ημέρα της Black Friday, αυξήθηκε κατά 23%. Άλλοι δείκτες που αποδεικνύουν την προτίμηση των καταναλωτών στις online αγορές είναι η ανάπτυξη των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, η οποία ανήλθε σε ποσοστό 32% καθώς και η ακαθάριστη αξία (GMV) τους, η οποία ήταν 73%.

Ίδιες προτιμήσεις

Φαίνεται πως πολλές από τις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών παραμένουν ίδιες ανά τα χρόνια. Στη φετινή Black Friday, οι 15 κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων που προτίμησαν οι Έλληνες καταναλωτές για τις αγορές τους ήταν παραδοσιακά: Θήκες & Καλύμματα, Προστατευτικά οθόνης, Καλώδια & Αντάπτορες, Βίντεο παιχνίδια, Ρολόγια χειρός, Προϊόντα περιποίησης νυχιών, Ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα, Λάμπες φωτισμού, Προϊόντα υγειονομικής περίθαλψης, Εργαστηριακά & Οδοντιατρικά προϊόντα, CDs, Θήκες & Καλύμματα, Πληκτρολόγια – θήκες, Σκουλαρίκια και Κινητά & Smart-phones.

Oι 10 κορυφαίες κατηγορίες με την μεγαλύτερη ακαθάριστη αξία (GMBπου πωλήθηκαν μέσα από την πλατφόρμα της eBay ήταν: Κινητά & Smart-phones, που βρίσκονται στην πρώτη θέση με μεγάλη διαφορά, Ρολόγια χειρός, Handys και Smartphones, Επιτραπέζιοι υπολογιστές, Ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, PC Laptops, Notebooks & Netbooks, Κινητά τηλέφωνα, Θήκες & Καλύμματα και Εργαλεία συγκόλλησης.

Κανάλια αγορών

Σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας της eBay, οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να πραγματοποίησαν τις αγορές τους από όλα τα κανάλια και ειδικότερα:

  • 55,5% μέσα από το διαδίκτυο
  • 36,5% μέσα από την πλατφόρμα της eBay
  • 8% μέσα από το διαδίκτυο, με τη χρήση του κινητού τους

Ακόμη, την ημέρα της Black Friday, η πλειοψηφία των καταναλωτών πραγματοποίησε τις αγορές της από τις 00:00 έως τις 14:00-15:00, με το διάστημα από τις 12:00 έως τη 13:00 να αποτελεί την ώρα αιχμής για τις αγορές τους.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Δωρεάν απεριόριστα data για τα Χριστούγεννα από τη Vodafone

Οι ημέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν και η Vodafone προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές της δωρεάν απεριόριστα data για 10 ημέρες για να απολαύσουν απεριόριστο...

Αναστάσιος Αρανίτης: Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2024

Το μεγάλο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2024 ώστε να εισέλθει σε διαδικασία έναρξης λειτουργίας, τόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Intrakat,...

Δωρεάν εκπαίδευση 1000 ατόμων από τη Microsoft & το ReGeneration

Το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης είναι εδώ: η Microsoft σε συνεργασία με το ReGeneration εκπαιδεύει και πιστοποιεί δωρεάν 1.000 άτομα από όλη τη χώρα...

Χριστούγεννα 2023: Η μαγεία να μοιράζεσαι ξεκινά στα Public!

Τα Χριστούγεννα είναι η πιο φωτεινή περίοδος του χρόνου που σημαίνει ανάγκη για μεγαλύτερη προσφορά, περισσότερα χαμόγελα και αληθινές αγκαλιές με τα αγαπημένα μας...

ADAPTIT: Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης και διεύρυνση των συνεργασιών

Την πορεία της ADAPTIT το τελευταίο έτος, κατά τη διάρκεια του οποίου διεύρυνε σημαντικά το πελατολόγιο και τις συνεργασίες της, καθώς και τα σχέδιά...