21.7 C
Athens
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου, 2024

Η Daimler Mobility και η Visa εγκαινιάζουν παγκόσμια τεχνολογική συνεργασία  για να ενσωματώσουν το ψηφιακό εμπόριο στο αυτοκίνητο

  • Από την άνοιξη του 2022, η τεχνολογία της Visa θα επιτρέπει στους πελάτες της MercedesBenz στην Ευρώπη, να πληρώνουν για αγαθά και υπηρεσίες χρησιμοποιώντας το δακτυλικό τους αποτύπωμα στο αυτοκίνητο.
  • Στόχος της Daimler είναι να μετατρέψει το αυτοκίνητο σε συσκευή πληρωμής με δυνατότητα ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων.

Ως αποτέλεσμα της νέας παγκόσμιας τεχνολογικής συνεργασίας μεταξύ της Daimler Mobility και της Visa, η Daimler θα προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμών μέσω του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι η ανάγκη εισαγωγής κωδικών ή χρήσης κινητών συσκευών για την ταυτοποίηση της πληρωμής σύντομα θα ανήκει στο παρελθόν, καθώς το ίδιο το όχημα  μετατρέπεται σε συσκευή πληρωμών που ενεργοποιείται βιομετρικά χάρη στην τεχνολογία Delegated Authentication της Visa.

Από την άνοιξη του 2022 και μετά, οι πελάτες της Mercedes-Benz στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία θα μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος στο αυτοκίνητο, ενώ θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης. Οι αγορές μπορούν να γίνουν απευθείας μέσω της κεντρικής μονάδας του αυτοκινήτου ή του MBUX. Η δυνατότητα αυτή, αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε άλλες χώρες παγκοσμίως σε μεταγενέστερο στάδιο.

Το εμπόριο εντός αυτοκινήτου, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της πολυτελούς εμπειρίας των πελατών.

Για παράδειγμα η πλατφόρμα διεθνών πληρωμών της Daimler Mobility που ονομάζεται Mercedes pay,  δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες απευθείας από το αυτοκίνητό τους, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Mercedes me, καθώς και άλλες υπηρεσίες όπως η προμήθεια καυσίμων και η στάθμευση.

Ο Antony Cahill, Αναπληρωτής CEO και Επικεφαλής Ευρωπαϊκών Αγορών της Visa στην Ευρώπη, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι καθώς για πρώτη φορά θα υλοποιήσουμε μια εγγενή λύση για πληρωμές εντός αυτοκινήτου, μαζί με τον συνεργάτη μας Daimler Mobility. Είναι σημαντικό ότι τόσο οι επιτυχημένες πιλοτικές δοκιμές όσο και οι εναρκτήριες δραστηριότητες λαμβάνουν χώρα στην Ευρώπη, έναν κορυφαίο διεθνώς κόμβο πληρωμών και καινοτομίας για την αυτοκινητοβιομηχανία. Πρόκειται για ένα ισχυρό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο ο παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές πληρωμές και ο εφευρέτης του αυτοκινήτου, μπορούν να συνδυάσουν τις τεχνολογίες τους για να δημιουργήσουν την επόμενη γενιά έξυπνων λύσεων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, παρέχοντας στον οδηγό και τους επιβάτες μία εντελώς νέα εμπειρία αγορών εντός του αυτοκίνητου»

O Franz Reiner, Chief Executive Officer της Daimler Mobility, τόνισε ότι:
«Το Mercedes pay είναι το κέντρο πληρωμών εντός αυτοκινήτου, μέσω του οποίου προσφέρουμε στους πελάτες μας παγκοσμίως, ψηφιακές υπηρεσίες ενσωματωμένες απρόσκοπτα στο οικοσύστημα της Mercedes-Benz. Σε συνεργασία με τη Visa, η Daimler στοχεύει να προσφέρει εγγενείς πληρωμές εντός αυτοκινήτου, που πληρούν τις απαιτήσεις του ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων με ασφαλή και φιλικό προς τον χρήστη τρόπο. Δεν υπάρχει τίποτα πιο βολικό από το να εξουσιοδοτήσετε μια πληρωμή με το δακτυλικό σας αποτύπωμα. Μια πολυτελής εμπειρία πελάτη περιλαμβάνει φυσικά την παράμετρο της ασφάλειας, την οποία εξασφαλίζουμε μέσω της εγγενούς πληρωμής στο αυτοκίνητο. Προσφέρουμε έτσι στους πελάτες μας ασφάλεια όχι μόνο κατά την οδήγηση, αλλά και κατά την διαδικασία της πληρωμής.”

Η τεχνολογία πίσω από το ψηφιακό εμπόριο εντός αυτοκινήτου

Το Mercedes pay αποτελεί μέρος της στρατηγικής κινητικότητας και ψηφιοποίησης της Daimler και εταιρικό τμήμα της Daimler Mobility. Η Daimler θα είναι η πρώτη εταιρεία αυτοκινήτων στον κόσμο που θα ενσωματώσει το Visa Cloud Token Framework στα οχήματά της. Το Cloud Token Framework της Visa, είναι μια τεχνολογία ασφαλείας στο cloud που επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία σε πολλαπλές συσκευές, καθώς τα Visa Cloud Tokens προστατεύουν και αφαιρούν ευαίσθητες πληροφορίες κατά την πληρωμή, μετατρέποντας τα δεδομένα και αποθηκεύοντάς τα με ασφάλεια.
Επιτρέπουν επίσης τη σύζευξη πολλαπλών συσκευών εντός και εκτός του αυτοκινήτου, οι οποίες στη συνέχεια ενσωματώνονται απευθείας με τα τραπεζικά διαπιστευτήρια του καταναλωτή. Αυτό βελτιώνει σημαντικά τη συνολική εμπειρία πληρωμών, καθώς οι καταναλωτές δεν χρειάζεται πλέον να εισάγουν τον αριθμό της κάρτας τους για να ολοκληρώσουν μια αγορά ή να εναλλάσσουν μεταξύ συσκευών για την ταυτοποίηση των πληρωμών. Η λύση θα χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων .

Πολλά υποσχόμενο μέλλον για το ψηφιακό εμπόριο εντός αυτοκινήτου

Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ο αριθμός των συνδεδεμένων αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε πάνω από 352 εκατομμύρια παγκοσμίως  και ο συνολικός όγκος πληρωμών εντός αυτοκινήτου αναμένεται να φτάσει περίπου τα 86 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025 (3).
Οι παγκόσμιες τάσεις κινητικότητας όπως τα ηλεκτρικά οχήματα, η συλλογική χρήση αυτοκινήτου, η αυτόνομη οδήγηση και τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα, αυξάνουν τη ζήτηση για καινοτόμους τρόπους πληρωμών για αγαθά και υπηρεσίες, μέσα στο ίδιο το όχημα. Σήμερα, όταν ο οδηγός αγοράζει υπηρεσίες που σχετίζονται με το αυτοκίνητο, πολλές φορές απαιτείται να χρησιμοποιήσει μία ξεχωριστή συσκευή για να συνδεθεί σε μία εφαρμογή ή σε έναν ιστότοπο. Η φιλοδοξία της Daimler και της Visa είναι να προσφέρουν στους χρήστες μία απλοποιημένη εμπειρία αγορών μέσω του αυτοκινήτου, παρέχοντάς τους παράλληλα περισσότερες δυνατότητες επιλογής και υψηλότερη ποιότητα εμπειριών.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ανοίγει το πρώτο Quantum Data Center της IBM στην Ευρώπη

Με τον Γερμανό καγκελάριο Olaf Scholz, ανώτερους Ευρωπαίους κυβερνητικούς αξιωματούχους και πολυεθνικές επιχειρήσεις με έδρα την Ευρώπη, η IBM παρουσίασε το πρώτο IBM Quantum Data Center εκτός ΗΠΑ. Πρόκειται για το δεύτερο κβαντικό...

Cosmote και Uni Systems σε συμφωνία-πλαίσιο με την Υπηρεσία Επικοινωνιών και Πληροφορικής του ΝΑΤΟ

Την ένωση εταιρειών COSMOTE - Uni Systems επέλεξε η Υπηρεσία Επικοινωνιών και Πληροφορικής (NCIA) του NATO, μέσω πλαισιακής συμφωνίας για τη δημιουργία σύγχρονων τεχνολογικών...

Η LG σύμμαχος στο γαστρονομικό ταξίδι με τον Βαγγέλη Δρίσκα

Σύμμαχος του chef Βαγγέλη Δρίσκα στο γαστρονομικό ταξίδι που ετοιμάζει κάθε Σαββατοκύριακο για τους τηλεθεατές της εκπομπής «Chef στην κουζίνα σας» αποτελεί το ψυγείο...

Ο επαναπροσδιορισμός του brand της LG: Μια παγκόσμια ιστορία επιτυχίας

Η LG Electronics (LG) έχει κάνει σημαντικά βήματα στην παγκόσμια αγορά με τις καινοτόμες στρατηγικές της που την καθιστούν ως κορυφαίο παγκόσμιο brand. Στις 10...

7 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις είναι ενεργά καινοτόμες

Μειώθηκε το ποσοστό των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν δραστηριότητες καινοτομίας  Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη Σημαντικά βήματα στο πεδίο της καινοτομίας κάνει η Ελλάδα, καθώς πλέον 7...