8.1 C
Athens
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου, 2025

Η Cosmote θέτει στόχο για 100% χρήση ΑΠΕ έως το 2021

Νέους φιλόδοξους στόχους για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, θέτει η COSMOTE, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιώσιμη ανάπτυξη, αναγνωρίζοντας ότι η κλιματική αλλαγή αποτελεί ένα παγκόσμιο ζήτημα, με σημαντικές επιπτώσεις σε όλες τις οικονομικές δραστηριότητες και την ανθρώπινη ζωή.

«Η κλιματική αλλαγή αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της ανθρωπότητας. Η κρίση του covid-19 ανέδειξε ακόμη περισσότερο την αναγκαιότητα όλοι, σαν παγκόσμια κοινότητα, να δράσουμε άμεσα για την προστασία της ανθρώπινης υγείας και του φυσικού περιβάλλοντος. Θέτοντας φιλόδοξους στόχους που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή, ο Όμιλος ΟΤΕ αναλαμβάνει το δικό του μερίδιο ευθύνης και επιλέγει τον δρόμο προς τη βιώσιμη ανάπτυξη. Σε αυτόν το δρόμο, η ψηφιακή τεχνολογία είναι σύμμαχός μας, ώστε να ενισχύσουμε την ανάπτυξη και την πρόοδο, μειώνοντας ταυτόχρονα το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Με την βοήθεια της τεχνολογίας, μπορούμε να προστατεύσουμε τον πλανήτη μας και να φτιάξουμε έναν κόσμο καλύτερο, για εμάς και τα παιδιά μας», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Μέσα στην επόμενη δεκαετία, ο Όμιλος ΟΤΕ δεσμεύεται σε τρεις στόχους για την κλιματική αλλαγή -σε επίπεδο Ομίλου Deutsche Telekom- οι οποίοι πιστοποιήθηκαν το 2019 από το Science Based Targets Initiative και είναι συμβατοί με τις μειώσεις εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, που απαιτούνται προκειμένου να επιτευχθεί ο περιορισμός της αύξησης της θερμοκρασίας στον πλανήτη κατά 1,5ο C.

Συγκεκριμένα, δεσμεύεται για:
100% χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) για τις ανάγκες του Ομίλου σε κατανάλωση ηλεκτρισμού, έως το 2021,
90% μείωση των άμεσων (scope 1) και έμμεσων (scope 2) εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου – CO2 έως το 2030 (σε σχέση με το 2017),
25% μείωση των λοιπών έμμεσων εκπομπών CO2 (scope 3) ανά πελάτη (προμήθεια αγαθών και υπηρεσιών, πάγιος εξοπλισμός και χρήση προϊόντων και υπηρεσιών) έως το 2030.

Οι στόχοι για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, εντάσσονται στη συνολική περιβαλλοντική στρατηγική του Ομίλου, η οποία περιλαμβάνει μία σειρά από δράσεις στους τομείς της κυκλικής οικονομίας, της κατανάλωσης ενέργειας και της διαχείρισης αποβλήτων.

Στο 89% η ανακύκλωση το 2019, μειώθηκαν τα πλαστικά

Σημαντικά είναι τα αποτελέσματα που απέφεραν οι δράσεις της COSMOTE για το περιβάλλον το 2019. Μεταξύ άλλων, η εταιρεία εξασφάλισε 100% ηλεκτρική ενέργεια από ΑΠΕ μέσω εγγυήσεων προέλευσης από τη ΔΕΗ και εξοικονόμησε 37,7 GWh ενέργειας (αντίστοιχη της κατανάλωσης μίας πόλης 22.000 κατοίκων).

Μέσα από την πρωτοβουλία #Zeroplastic, πέτυχε 58% μείωση στη χρήση των πλαστικών μπουκαλιών μίας χρήσης και μηδένισε τη χρήση των πλαστικών ποτηριών στις εγκαταστάσεις του Ομίλου, αλλά και της πλαστικής σακούλας στα καταστήματα COSMOTE.

Επιπλέον, ανακύκλωσε 99 τόνους υλικών (πχ χαρτί, υλικά συσκευασίας, μελανοδοχεία, μικρές ηλεκτρικές & ηλεκτρονικές συσκευές, οικιακές μπαταρίες, λαμπτήρες) μέσω από το πρόγραμμα ανακύκλωσης για τους εργαζομένους του, και πάνω από 50 τόνους υλικών (πχ τηλεφωνικές συσκευές, μπαταρίες, μελάνια εκτυπωτών), μέσα από το πρόγραμμα ανακύκλωσης των καταστημάτων COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Συνολικά, ο Όμιλος ΟΤΕ διαχειρίστηκε εναλλακτικά το 89% των παραγόμενων απορριμμάτων του, σχεδόν 5 χιλιάδες τόνους.

Στον Όμιλο ΟΤΕ, η βιώσιμη ανάπτυξη είναι συνυφασμένη με την επιχειρηματική λειτουργία και  στρατηγική του, ενώ συνεχώς αναζητούνται νέοι τρόποι ώστε να βελτιώνεται η θετική συνεισφορά του στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον, για έναν κόσμο καλύτερο για όλους.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η λειτουργία του 40% των AI data centers θα περιορίζεται από έλλειψη ενέργειας το 2027

Της Νατάσας Φραγκούλη Εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση ενέργειας προκαλεί η ταχεία άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και ειδικότερα της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI), με τις...

Τα ηλεκτρονικά είδη πρωταγωνιστές και τη φετινή εκπτωτική περίοδο

Της Νατάσας Φραγκούλη Στην κορυφή των καταναλωτικών επιλογών βρέθηκαν και κατά τη φετινή εκπτωτική περίοδο τα ηλεκτρονικά προϊόντα, με το 24% των καταναλωτών να επιλέγουν...

Απλά Ψηφιακά 160: Τα ελληνικά πλάνα της Plum (Β. Τροκούδης), η αγορά του fintech και οι τηλεπικοινωνιακές εξελίξεις

Την πορεία και τα σχέδια της Plum, της ελληνικής startup που ξεκίνησε από το Λονδίνο και έφτασε σήμερα να προσφέρει έξυπνες υπηρεσίες αποταμίευσης σε...

Και με ηλεκτρονική πληρωμή η μετακίνηση στα ΜΜΜ της Αθήνας από την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου

Στην ψηφιακή εποχή περνούν από την ερχόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής. Έπειτα από πολλά χρόνια αναμονής,...

Έλληνες μηχανικοί «τρυπούν» τα Καρπάθια

Σε πλήρη εξέλιξη το μεγαλύτερο έργο του Ομίλου AKTOR στη Ρουμανία, το οποίο είναι στρατηγικής σημασίας για την Ευρώπη Η AKTOR Ρουμανίας, θυγατρική του Ομίλου...