18 C
Athens
Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου, 2023

Η BEWISE ανάλαβε έργο CRM & ERP για την DNASequence

Η BEWISE ανάλαβε πρόσφατα την υλοποίηση έργου CRM & EPR βασισμένο στην λύση Microsoft Dymanics, για την εταιρεία DNASequence Hellas SRL, η οποία δραστηριοποιείται στο τομέα της Βιοτεχνολογίας με αντικείμενο την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων λύσεων με βάση τις  μεταγονιδιοματικές τεχνολογίες.

Στόχος του έργου είναι η DNASequence να εξασφαλίσει την λειτουργία όλων των επιχειρηματικών διαδικασιών σε ένα end to end digital, secure και ελεγχόμενο περιβάλλον. Το νέο σύστημα ERP & CRM θα λειτουργήσει σε πλατφόρμα της Microsoft και συγκεκριμένα σε Dynamics 365, PowerBI, Power Automate, Power Apps και Sharepoint.

Το έργο, είναι αυτή τη στιγμή σε φάση υλοποίησης βάση του project planning από τους συμβούλους της BEWISE και αναμένεται να ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο 2020. Ο Αντώνιος Σαλακίδης, Γενικός Διευθυντής της DNASequence, δήλωσε σχετικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον CEO της BEWISE, κ. Μενέλαο Μακρυγιάννη για την γρήγορη και επαγγελματική ανταπόκριση και πάνω από όλα για την αντίληψη του ποιοι είμαστε τι κάνουμε και που θέλουμε να φτάσουμε. Με βάση αυτό, σκοπός μας είναι να διευρύνουμε τη συνεργασία σε κάθε επίπεδο ώστε η BEWISE να σχεδιάσει και να υλοποιήσει το Operational Management μας, για να μπορούμε να είμαστε επικεντρωμένοι χωρίς ανησυχία στην καινοτομία και την παραγωγή.»

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Vodafone Business: Ανάληψη έργου για το Υπουργείο Μετανάστευσης

Αναβαθμίζει το επίπεδο κυβερνοασφάλειας, αλλά και τη διαλειτουργικότητα υπηρεσιών του Υπουργείου προς όφελος των διαχειριστών και των τελικών χρηστών H ένωση εταιρειών Byte-Vodafone Business...

“Digital Transformation Readiness” wizard από τη SoftOne

Οδηγώντας σταθερά τις εξελίξεις που αφορούν τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα ψηφιακή εποχή, η SoftOne παρουσιάζει το “Digital Transformation Readiness” wizard, ένα πρωτοποριακό...

Απλά Ψηφιακά 119: Ενισχύοντας τη θέση των γυναικών στην τεχνολογία (Ελένη Ακτύπη), τα data centers, η Nova και οι νέες επενδύσεις

Το θέμα της ενίσχυσης της παρουσίας των γυναικών στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών ήταν το βασικό θέμα της συζήτησης σε αυτό το επεισόδιο του...

Εκπτώσεις vs καταναλωτές: Τελικά, ποιος κερδίζει;

Μια νέα έρευνα της Kaspersky αποκαλύπτει ότι το 90% των αγορών πραγματοποιούνται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday. Αποκάλυψε επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής...

IBM Ελλάδας: Υψηλός μονοψήφιος ρυθμός ανάπτυξης και «άνοιγμα» σε startups και δημόσια έργα

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Νέα στρατηγική τόσο σε διεθνή επίπεδο όσο και στην χώρα μας χαράσσει η IBM, η οποία βλέπει ευκαιρίες στην αγορά...