16.3 C
Athens
Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου, 2024

HP: H κλιματική κρίση αλλάζει τις αποφάσεις των γονέων

Η HP ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από την Morning Consult και αποκαλύπτει τις επιλογές τις οποίες κάνουν πολλοί γονείς λόγω της κλιματικής αλλαγής, από καθημερινές αποφάσεις μέχρι τον μακροπρόθεσμο οικογενειακό προγραμματισμό.

Η έρευνα μεταξύ γονέων στην Ινδία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες έδειξε ότι το 91% των γονέων ανησυχεί για την κλιματική κρίση, γεγονός που οδηγεί σε αλλαγές που αναδιαμορφώνουν τη ζωή και τις αγοραστικές τους συνήθειες. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) δηλώνουν ότι έχει επηρεάστει η απόφαση τους για την απόκτηση περισσότερων παιδιών. Το 43% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έχουν επανεξετάσει το ενδεχόμενο να εργαστούν σε μια εταιρεία με βάση τη δέσμευσή της για περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.

Οι προτιμήσεις

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι πολλοί γονείς προτιμούν εταιρείες που αναλαμβάνουν δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Σχεδόν τα δύο τρίτα των γονέων (64%) προτιμούν προϊόντα που προέρχονται από βιώσιμες πηγές και το 60% δηλώνει ότι οι βιώσιμες πρακτικές των εταιρειών παίζουν μεγάλο ρόλο στις αγοραστικές τους συνήθειες. Αυτό συμβαίνει παρά τα ευρήματα ότι η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων (84%) αναγνωρίζει ότι το κόστος ζωής αυξάνεται και περισσότεροι από τους μισούς (57%) πιστεύουν ότι η συμμετοχή σε πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον απαιτεί πολύ χρόνο.

«Οι οικογένειες, όπως και όλοι οι πελάτες μας, βασίζονται στην HP για να τους συνδέει με τα πράγματα που έχουν μεγαλύτερη σημασία, είτε πρόκειται για εργασία, ψυχαγωγία ή αγαπημένα πρόσωπα», δήλωσε η Michele Malejki, Global Head of Social Impact. «Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι γονείς βρίσκονται στο μυαλό μας. Και όπως κάθε γενιά πριν από αυτούς, έτσι και οι σημερινοί γονείς έχουν τις δικές τους μοναδικές πιέσεις, ιδίως λόγω της κλιματικής κρίσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο προχωράμε πέρα από τον επιχειρηματικό μας αντίκτυπο να κάνουμε την επιχείρησή μας καλύτερη για τους ανθρώπους και τον πλανήτη».

Προσωπική δράση

Ενώ οι γονείς αναλαμβάνουν προσωπική δράση, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι οι βασικοί παράγοντες του εταιρικού κόσμου πρέπει επίσης να δράσουν. Οι περισσότεροι γονείς (51%) πιστεύουν ότι οι εταιρείες έχουν “μεγάλη” ευθύνη στο να λογοδοτήσουν για τη δράση τους για το κλίμα, σε αντίθεση με τους καταναλωτές (36%).

«Η έρευνά μας συσχετίζεται με αυτό που βλέπουμε στην επιχείρησή μας: κρατάμε τους πελάτες μας, κερδίζουμε νέες πωλήσεις και προσελκύουμε ταλέντα λόγω των πρωτοβουλιών μας για τη Βιώσιμη Επιρροή και των βιώσιμων προϊόντων μας», δήλωσε ο James McCall, Chief Sustainability Officer. «Αν θέλουμε σοβαρά να αλλάξουμε την πορεία της κλιματικής κρίσης, η βιομηχανία πρέπει να προχωρήσει παραπέρα, αλλάζοντας τη νοοτροπία του “μην κάνεις κακό” σε “κάνε περισσότερο καλό”.»

Τα επιτευγματα της HP

Τα ευρήματα προέρχονται από την δημοσίευση της 22ης ετήσιας έκθεσης της HP για τον βιώσιμο αντίκτυπο. Η έκθεση περιγράφει λεπτομερώς την πρόοδο της εταιρείας προς την επίτευξη ολοκληρωμένων και τολμηρών περιβαλλοντικών και κοινωνικών στόχων. Η HP έχει:

– Μειώσει το απόλυτο αποτύπωμα άνθρακα κατά 18% από το 2019. Αυτό οδηγεί την εταιρεία πιο κοντά στον στόχο της να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2040.

– Μειώσει τις πλαστικές συσκευασίες μίας χρήσης κατά 55% σε σύγκριση με το 2018.

– Αντιμετωπίσει την αποψίλωση των δασών για το 32% του συνόλου του χαρτιού που χρησιμοποιείται στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της HP προς τον στόχο του 100%.

– Επιταχύνει την ψηφιακή ισότητα για περισσότερους από 21 εκατομμύρια ανθρώπους και βρίσκεται στον δρόμο για να φτάσει τους 150 εκατομμύρια μέχρι το 2030.

– Δεσμευτεί για τη δημιουργία ενός αγωγού διαφορετικών ταλέντων, με το 46% των νέων προσλήψεων στις ΗΠΑ πέρυσι να προέρχονται από φυλετικές ή εθνοτικές μειονότητες.

Η HP φιλοδοξεί να γίνει η πιο βιώσιμη και δίκαιη εταιρεία τεχνολογίας. Το 2021, η HP έθεσε επιθετικούς στόχους βιώσιμου αντίκτυπου σε τρεις τομείς στους οποίους η εταιρεία πιστεύει ότι μπορεί να κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά – δράση για το κλίμα, ανθρώπινα δικαιώματα και ψηφιακή ισότητα.

Η έκθεση του 2022 περιγράφει λεπτομερώς την πρόοδο και στους τρεις αυτούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της αλυσίδας αξίας με μηδενικό καθαρό άνθρακα, της επιστροφής στα δάση περισσότερων από όσα παίρνουμε, της δημιουργίας μιας πιο κυκλικής οικονομίας, της οικοδόμησης μιας κουλτούρας ισότητας και ενδυνάμωσης και της επιτάχυνσης της ψηφιακής ισότητας σε όλο τον κόσμο, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στις παραδοσιακά αποκλεισμένες κοινότητες να ευημερήσουν στην ψηφιακή οικονομία.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ο πάροχος που κάνει «άλμα» και αλλάζει τα δεδομένα της κινητής τηλεφωνίας

Ποια είναι μία από τις σημαντικότερες ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών, όσον αφορά τη χρήση του smartphone; Τι είναι αυτό για το οποίο διαρκώς αγωνιούν...

Intrakat: Σύμβαση €9,75 εκατ. με την Κοινωνία της Πληροφορίας για την ψηφιοποίηση της Δικαιοσύνης

Σε συνέχεια διεθνούς διαγωνισμού, η Intrakat υπέγραψε εκτελεστική σύμβαση συμφωνίας – πλαισίου, διάρκειας 3 ετών, με την δημόσια εταιρεία «Κοινωνία της Πληροφορίας», προϋπολογισμού ύψους...

Mastercard Fintech Forum: Μεγάλος νικητής η καινοτομία – Coriunder και Moveo.ai είναι οι δύο fintech που ξεχώρισαν

Η Mastercard στέκεται αρωγός στην ανάδειξη των νεοφυών επιχειρήσεων στον χρηματοοικονομικό κλάδο, υλοποιώντας για ακόμα μία φορά την επιτυχημένη εκδήλωση για το οικοσύστημα του...

Η Salesforce λανσάρει τεχνητή νοημοσύνη νέας γενιάς για το Slack

Η Salesforce ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Slack AI, μιας εύκολης και αξιόπιστης δημιουργικής ΤΝ (AI) που διατίθεται εγγενώς στο Slack, ως «απάντηση» στις ανάγκες...

Η Nova επιστρέφει στην πόλη, επενδύοντας σε βιώσιμα κτίρια

Η νέα Nova, συμπληρώνοντας ένα χρόνο επιτυχημένης λειτουργίας, μετεγκαθίσταται στη Λεωφόρο Αθηνών, η οποία είναι πλέον η νέα έδρα της εταιρείας, και σε τρεις...