11.6 C
Athens
Τετάρτη, 29 Μαρτίου, 2023

Ηλεκτροκίνηση και έξυπνοι φορτιστές θα οδηγήσουν σε μείωση των λογαριασμών ρεύματος

Η ηλεκτροκίνηση και οι έξυπνοι φορτιστές είναι δύο βασικοί πυλώνες που μπορούν να οδηγήσουν σε μείωση του κόστους του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, άρα και των τελών που πληρώνουν οι καταναλωτές με τους λογαριασμούς ρεύματος.

Αυτό προκύπτει από την ημερίδα με θέμα με θέμα: “Η ηλεκτροκίνηση και ο ρόλος του ηλεκτρικού δικτύου στην προώθησή της” που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στον ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο της οποίας η γενική γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου τόνισε ότι το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ μπορεί χωρίς πρόβλημα να υποστηρίξει την διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στο επίπεδο που προβλέπει ο εθνικός ενεργειακός σχεδιασμός ως το 2030 (το ΕΣΕΚ προβλέπει ότι 1 στα 3 οχήματα που θα πωλούνται το 2030 πρέπει να είναι ηλεκτρικό).

Η ίδια τόνισε ότι η ηλεκτροκίνηση θα ενοποιηθεί με τον τομέα της ενέργειας καθώς μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες εισέρχονται στο χώρο της ενέργειας παρέχοντας στους πελάτες τους πλήρες πακέτο που περιλαμβάνει και τη φόρτιση ενώ αντίστροφα πετρελαϊκοί κολοσσοί εισέρχονται στην αγορά της φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σημείωσε ότι οι υποδομές του ΔΕΔΔΗΕ επαρκούν για να καλύψουν τους στόχους της ηλεκτροκίνησης ως το 2030 και εκτίμησε ότι η αγορά θα ανταποκριθεί για να εγκαταστήσει τις απαιτούμενες υποδομές φόρτισης, ανάλογα με το βαθμό διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Αναστάσιος Μάνος παρουσίασε μελέτη σύμφωνα με την οποία η εγκατάσταση 1448 φορτιστών σε δημόσιους χώρους στις πόλεις και 300-340 ταχυφορτιστών στο εθνικό οδικό δίκτυο, επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες ακόμη και αυξημένης διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή Ανάπτυξης και Διαχείρισης Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, Ηρακλή Μενεγάτο, οι περισσότεροι σταθμοί φόρτισης οχημάτων που εγκαθίστανται ως τώρα δεν δηλώνονται στον ΔΕΔΔΗΕ (με εξαίρεση εκείνους που συνδέονται με νέες παροχές) γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει τοπικά προβλήματα στα δίκτυα στο μέλλον και ζήτησε να καταγράφονται υποχρεωτικά όλοι οι φορτιστές και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά. Ανέφερε ακόμη ότι η διείσδυση 350.000 ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας θα οδηγούσε σε αύξηση της κατανάλωσης ρεύματος κατά 4%, μέγεθος διαχειρίσιμο τόσο από πλευράς επάρκειας παραγωγής όσο και από τα δίκτυα διανομής, ακόμη και αν η φόρτιση γίνεται ταυτοχρονισμένα σε ώρες αιχμής. Όμως τα καλύτερα αποτελέσματα και η μείωση του κόστος επιτυγχάνεται με «έξυπνους» φορτιστές και μετρητές, χωρίς να επηρεάζεται η εξυπηρέτηση των οδηγών.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ο Απρίλιος καθηλώνει στα Novacinema με τις μεγάλες πρεμιέρες

Ο Απρίλιος έρχεται συναρπαστικός, Οσκαρικός, καθηλωτικός και άκρα παιδικός εν όψει Πάσχα στο σαλόνι ή όπου και αν βρίσκονται οι σινεφίλ συνδρομητές των Novacinema...

SKY express: Εμπλουτίζει δυναμικά το θερινό της πρόγραμμα σε εσωτερικό και εξωτερικού 

Η SKY express εμπλουτίζει δυναμικά το θερινό πτητικό της πρόγραμμα με απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες, 29 προορισμούς του εξωτερικού, ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας για...

Το TikTok Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας της Eurovision 2023

το TikTok ανακοινώνει ότι έχει επιλεγεί από την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση ως ο Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας για τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision για δεύτερη...

BOX NOW: 400.000 παραδόσεις, 200.000 πελάτες και συνεργασία με περισσότερα από 600 eshops

Στο επίκεντρο οι ανάγκες του πελάτη, με περισσότερους από 200.000 να την έχουν εμπιστευτεί Με τεχνολογία αιχμής και με τις σύγχρονες ανάγκες του πελάτη στο...

Δύο δημόσιες διαβουλεύσεις από την ΕΕΤΤ για το ραδιοφάσμα

Δύο δημόσιες διαβουλεύσεις έχει βγάλει στον αέρα η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σχετικά με το ραδιοφάσμα. Η πρώτη αφορά στην αναθεώρηση του Κανονισμού...