32.8 C
Athens
Τρίτη, 9 Αυγούστου, 2022

Help Desk «Εξοικονομώ 2021» για μηχανικούς

Νέα υπηρεσία τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής υποστήριξης μελών ΤΕΕ για τεχνικά θέματα και απορίες στην προετοιμασία προτάσεων

Ενόψει της έναρξης του νέου προγράμματος «Εξοικονομώ 2021» από τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021, το ΤΕΕ ανακοινώνει ότι ξεκίνησε σήμερα μια νέα υπηρεσία υποστήριξης για μηχανικούς, ειδικά για την περίοδο υποβολής προτάσεων του προγράμματος εξοικονόμησης ενέργειας σε κατοικίες.

Συγκεκριμένα, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, προκειμένου να υποστηρίξει τα μέλη του στη δημιουργία φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021», θα τους παρέχει καθημερινή τηλεφωνική υποστήριξη Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός επίσημων αργιών, και ώρες 10:00- 14:00 και 16:00-20:00,απαντώντας σε τεχνικά θέματα και σχετικές απορίες που θα προκύψουν κατά τη δημιουργία των φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα.

Απαντήσεις από το ΤΕΕ

Οι μηχανικοί μέλη του ΤΕΕ, που αποτελούν κρίσιμο συντελεστή επιτυχίας του προγράμματος αλλά και κάθε δράσης εξοικονόμησης ενέργειας, μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 2104441200 τις παραπάνω ώρες και ημέρες. Επιπλέον το ΤΕΕ θα συγκεντρώνει τηλεφωνικά και μέσω email (tee.eco.helpdesk@central.tee.gr) ερωτήματα και προβλήματα που δεν καλύπτονται από τον οδηγό του προγράμματος ή δεν θα μπορούν να απαντηθούν άμεσα, ώστε να δίνονται στη συνέχεια απαντήσεις.

Σύμφωνα με το Γιώργο Στασινό, πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, το ΤΕΕ θέλει να παρέχει χρήσιμες και όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες στα μέλη του αλλά και στην κοινωνία. «Δημιουργούνται νέες δουλειές και με καλύτερους όρους για όλον τον τεχνικό κόσμο της χώρας.

Οι Έλληνες μηχανικοί θα είναι άλλωστε οι στυλοβάτες της νέας αναπτυξιακής πορείας της χώρας, με εφαλτήριο τους κοινοτικούς πόρους, που ήδη ξεκίνησε και θα κορυφωθεί τα επόμενα χρόνια. Σε αυτή την πορεία, πέρα από τη συμβολή του ΤΕΕ στην ωρίμανση σχεδίων και έργων και τις θεσμικές πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουμε, οι μηχανικοί βρίσκουν πλέον τα τελευταία χρόνια στο Επιμελητήριό τους τον καλύτερο σύμβουλο, τον χρήσιμο συμπαραστάτη, τον δυναμικό εκπρόσωπο, τον ειλικρινή συνεργάτη που χρειάζονται στην επαγγελματική καθημερινότητά τους», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Το ΤΕΕ βοηθά έμπρακτα τους μηχανικούς μέλη

Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός τόνισε ακόμη: «Η εξοικονόμηση ενέργειας είναι από τις πιο σημαντικές πολιτικές που οφείλει να ακολουθήσει η χώρα και μια από τις πιο ουσιαστικές ενασχολήσεις των Ελλήνων Μηχανικών. Επηρεάζει με τα αποτελέσματα των μελετών και των έργων των μηχανικών την καθημερινότητα κάθε πολίτη ή επιχείρησης που επιλέγει να κάνει εξοικονόμηση ενέργειας.

Το ΤΕΕ βοηθά έμπρακτα τους μηχανικούς μέλη του στο έργο τους. Θα προσπαθούμε συνεχώς να επιλύουμε προβλήματα εφαρμογής της νομοθεσίας, να απαντάμε σε δύσκολες ερωτήσεις, να διευκρινίζουμε δύσκολα σημεία. Ειδικά για το νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» που σχεδίασε η Ελληνική κυβέρνηση, με τη συμβολή του ΤΕΕ που το υλοποιεί, και με τη συνδρομή των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, στοίχημα όλων μας πρέπει να είναι η απροβλημάτιστη υποβολή προτάσεων, η τεκμηριωμένη ανάλυση αναγκών και επεμβάσεων, η ταχεία υλοποίηση των δράσεων, η σύντομη διαδικασία ελέγχου, πιστοποίησης και πληρωμής των δικαιούχων.

Στόχος μας είναι να γίνει πιο εύκολη η δουλειά των μηχανικών και πιο γρήγορη και ουσιαστική κάθε δράση εξοικονόμησης ενέργειας για τους πολίτες».

Υπενθυμίζεται ότι, σε γενικότερο επίπεδο ζητημάτων εξοικονόμησης ενέργειας, το ΤΕΕ λειτουργεί ήδη από το 2019 το «HELP-DESK ΚΕΝΑΚ», δηλαδή υπηρεσία γραφείου υποστήριξης (helpdesk) για την παροχή βοήθειας σε μηχανικούς για θέματα εφαρμογής νομοθεσίας του ΚΕΝΑΚ (Κανονισμός Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων), τις ενεργειακές επιθεωρήσεις, την έκδοση ΠΕΑ, τις μελέτες ενεργειακής απόδοσης, τις σχετικές τεχνικές οδηγίες και τις εγκύκλιους.

Ξεχωριστή υπηρεσία υποστήριξης για ενδιαφερόμενους

Σημειώνεται ότι για την υποστήριξη των ενδιαφερόμενων πολιτών (μη μηχανικών) και απάντηση ερωτημάτων που αφορούν την πλατφόρμα υποβολής και τα γενικά στοιχεία του προγράμματος (δικαιούχοι, όροι και προϋποθέσεις, επιλέξιμες δαπάνες κλπ) θα λειτουργήσει ξεχωριστή υπηρεσία υποστήριξης για ενδιαφερόμενους με την έναρξη του προγράμματος, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του αρμόδιου Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» και επίσημη θεσμική ενημέρωση οι πολίτες μπορούν να βρουν στη σχετική ιστοσελίδα της κυβερνητικής πύλης:

https://exoikonomo2021.gov.gr/welcome

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Να υπάρξει άμεση και πλήρης διαλεύκανση της υπόθεσης των παρακολουθήσεων

Η προστασία του απορρήτου της επικοινωνίας είναι θεμελιώδης συνθήκη μιας δημοκρατικής και φιλελεύθερης κοινωνίας, επισημαίνει σε γραπτή δήλωση - παρέμβασή της σχετικά με την...

ΑΔΑΕ: Σε εξέλιξη ο έλεγχος για τις καταγγελίες Ανδρουλάκη

Η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ) δηλώνει ότι ο έλεγχος που αφορά την καταγγελία του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κ. Νίκου Ανδρουλάκη έχει ήδη αποφέρει τα...

Προτεραιότητα το 5G για τις επιχειρήσεις

Νέα δεδομένα και απαιτήσεις φέρνει το 5G στο παγκόσμιο επιχειρείν, πυροδοτώντας επενδύσεις σε εφαρμογές και λύσεις στην μετά COVID-19 εποχή. Ωστόσο, παραμένει μια δυσπιστία...

Η Fraport Greece και η Air France στηρίζουν τη δράση του ΑΡΧΕΛΩΝ στη Ζάκυνθο

H Fraport Greece και η Air France με αφορμή το νέο δρομολόγιο Παρίσι-Ζάκυνθος που «εγκαινιάστηκε» στις αρχές Ιουλίου, προχωρούν στην ενεργή στήριξη του μη κερδοσκοπικού σωματείου...

Νέα LG UltraGear gaming οθόνη: Το καλοκαίρι στην πόλη μπορεί να γίνει πολύ πιο διασκεδαστικό

Η πρώτη OLED gaming οθόνη της LG UltraGear Το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics (LG) παρουσιάζει την νέα gaming UltraGear™ οθόνη (μοντέλο 48GQ900),...