9 C
Athens
Τρίτη, 18 Ιανουαρίου, 2022

Help Desk «Εξοικονομώ 2021» για μηχανικούς

Νέα υπηρεσία τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής υποστήριξης μελών ΤΕΕ για τεχνικά θέματα και απορίες στην προετοιμασία προτάσεων

Ενόψει της έναρξης του νέου προγράμματος «Εξοικονομώ 2021» από τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021, το ΤΕΕ ανακοινώνει ότι ξεκίνησε σήμερα μια νέα υπηρεσία υποστήριξης για μηχανικούς, ειδικά για την περίοδο υποβολής προτάσεων του προγράμματος εξοικονόμησης ενέργειας σε κατοικίες.

Συγκεκριμένα, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, προκειμένου να υποστηρίξει τα μέλη του στη δημιουργία φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021», θα τους παρέχει καθημερινή τηλεφωνική υποστήριξη Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός επίσημων αργιών, και ώρες 10:00- 14:00 και 16:00-20:00,απαντώντας σε τεχνικά θέματα και σχετικές απορίες που θα προκύψουν κατά τη δημιουργία των φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα.

Απαντήσεις από το ΤΕΕ

Οι μηχανικοί μέλη του ΤΕΕ, που αποτελούν κρίσιμο συντελεστή επιτυχίας του προγράμματος αλλά και κάθε δράσης εξοικονόμησης ενέργειας, μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 2104441200 τις παραπάνω ώρες και ημέρες. Επιπλέον το ΤΕΕ θα συγκεντρώνει τηλεφωνικά και μέσω email (tee.eco.helpdesk@central.tee.gr) ερωτήματα και προβλήματα που δεν καλύπτονται από τον οδηγό του προγράμματος ή δεν θα μπορούν να απαντηθούν άμεσα, ώστε να δίνονται στη συνέχεια απαντήσεις.

Σύμφωνα με το Γιώργο Στασινό, πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, το ΤΕΕ θέλει να παρέχει χρήσιμες και όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες στα μέλη του αλλά και στην κοινωνία. «Δημιουργούνται νέες δουλειές και με καλύτερους όρους για όλον τον τεχνικό κόσμο της χώρας.

Οι Έλληνες μηχανικοί θα είναι άλλωστε οι στυλοβάτες της νέας αναπτυξιακής πορείας της χώρας, με εφαλτήριο τους κοινοτικούς πόρους, που ήδη ξεκίνησε και θα κορυφωθεί τα επόμενα χρόνια. Σε αυτή την πορεία, πέρα από τη συμβολή του ΤΕΕ στην ωρίμανση σχεδίων και έργων και τις θεσμικές πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουμε, οι μηχανικοί βρίσκουν πλέον τα τελευταία χρόνια στο Επιμελητήριό τους τον καλύτερο σύμβουλο, τον χρήσιμο συμπαραστάτη, τον δυναμικό εκπρόσωπο, τον ειλικρινή συνεργάτη που χρειάζονται στην επαγγελματική καθημερινότητά τους», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Το ΤΕΕ βοηθά έμπρακτα τους μηχανικούς μέλη

Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός τόνισε ακόμη: «Η εξοικονόμηση ενέργειας είναι από τις πιο σημαντικές πολιτικές που οφείλει να ακολουθήσει η χώρα και μια από τις πιο ουσιαστικές ενασχολήσεις των Ελλήνων Μηχανικών. Επηρεάζει με τα αποτελέσματα των μελετών και των έργων των μηχανικών την καθημερινότητα κάθε πολίτη ή επιχείρησης που επιλέγει να κάνει εξοικονόμηση ενέργειας.

Το ΤΕΕ βοηθά έμπρακτα τους μηχανικούς μέλη του στο έργο τους. Θα προσπαθούμε συνεχώς να επιλύουμε προβλήματα εφαρμογής της νομοθεσίας, να απαντάμε σε δύσκολες ερωτήσεις, να διευκρινίζουμε δύσκολα σημεία. Ειδικά για το νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» που σχεδίασε η Ελληνική κυβέρνηση, με τη συμβολή του ΤΕΕ που το υλοποιεί, και με τη συνδρομή των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, στοίχημα όλων μας πρέπει να είναι η απροβλημάτιστη υποβολή προτάσεων, η τεκμηριωμένη ανάλυση αναγκών και επεμβάσεων, η ταχεία υλοποίηση των δράσεων, η σύντομη διαδικασία ελέγχου, πιστοποίησης και πληρωμής των δικαιούχων.

Στόχος μας είναι να γίνει πιο εύκολη η δουλειά των μηχανικών και πιο γρήγορη και ουσιαστική κάθε δράση εξοικονόμησης ενέργειας για τους πολίτες».

Υπενθυμίζεται ότι, σε γενικότερο επίπεδο ζητημάτων εξοικονόμησης ενέργειας, το ΤΕΕ λειτουργεί ήδη από το 2019 το «HELP-DESK ΚΕΝΑΚ», δηλαδή υπηρεσία γραφείου υποστήριξης (helpdesk) για την παροχή βοήθειας σε μηχανικούς για θέματα εφαρμογής νομοθεσίας του ΚΕΝΑΚ (Κανονισμός Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων), τις ενεργειακές επιθεωρήσεις, την έκδοση ΠΕΑ, τις μελέτες ενεργειακής απόδοσης, τις σχετικές τεχνικές οδηγίες και τις εγκύκλιους.

Ξεχωριστή υπηρεσία υποστήριξης για ενδιαφερόμενους

Σημειώνεται ότι για την υποστήριξη των ενδιαφερόμενων πολιτών (μη μηχανικών) και απάντηση ερωτημάτων που αφορούν την πλατφόρμα υποβολής και τα γενικά στοιχεία του προγράμματος (δικαιούχοι, όροι και προϋποθέσεις, επιλέξιμες δαπάνες κλπ) θα λειτουργήσει ξεχωριστή υπηρεσία υποστήριξης για ενδιαφερόμενους με την έναρξη του προγράμματος, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του αρμόδιου Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» και επίσημη θεσμική ενημέρωση οι πολίτες μπορούν να βρουν στη σχετική ιστοσελίδα της κυβερνητικής πύλης:

https://exoikonomo2021.gov.gr/welcome

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Απλούστερη η διαδικασία απόκτησης ψηφιακής υπογραφής Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα ξεκινά η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου...

Sony Group Corporation: Δοκιμές οδήγησης με 5G και ένα πρωτότυπο όχημα

Στην CES 2020, η Sony Group Corporation ("Sony") ανακοίνωσε το "VISION-S", μια πρωτοβουλία που αποσκοπεί στο να συμβάλλει στην εξέλιξη των μεταφορών, και εξέθεσε...

Οι προτεραιότητες της LG για το 2022

Στόχος της εταιρείας να εισάγει κορυφαίες καινοτομίες στον τρόπο ζωής και να παρέχει λύσεις εν μέσω αβέβαιων καιρών Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της LG...

Οι προβλέψεις της TeamViewer για το 2022

Τα trends του 2021 συνεχίζονται στο 2022 → Η φύση της δουλειάς: ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ Η δουλειά από το σπίτι ήρθε για να μείνει. Αυτό θα...

Το νέο ελαστικό ADVAN Sport V107 της YOKOHAMA εγκρίθηκε για τα BRABUS 700, 800 και 900 Off Roader  

Η Yokohama Rubber Co., Ltd. ανακοίνωσε ότι το ADVAN Sport V107, το παγκόσμιο εμβληματικό ελαστικό της εταιρείας,  έχει εγκριθεί από την BRABUS GmbH της...