8.5 C
Athens
Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

H Xiaomi εκτοξεύεται στη 338η θέση του Fortune Global 500

Η Xiaomi συμπεριλαμβάνεται και φέτος, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, στην έγκριτη λίστα Fortune Global 500 – και μάλιστα, έχοντας κατακτήσει την 338η θέση, δηλαδή 84 θέσεις πιο ψηλά σε σχέση με το 2020. Η φετινή κατάταξή της την καθιστά την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στις κατηγορίες Internet και Λιανεμπορίου της λίστας Fortune Global 500.

Όπως αποτυπώνεται στις εκθέσεις κερδοφορίας της Xiaomi, ο συνολικός τζίρος της εταιρείας ανέβηκε στα RMB 245,9 δισ. το 2020, εκτοξεύοντας τη Xiaomi στη 338η θέση στη λίστα Fortune Global 500 για το 2021. Η Xiaomi διατηρεί την ισχυρή δυναμική μιας ραγδαία αναπτυσσόμενης εταιρείας και το 2021, παρουσιάζοντας εκρηκτική αύξηση από πλευράς τζίρου και κερδοφορίας, η οποία υπερέβη κατά πολύ τις προσδοκίες της αγοράς. Κατά το πρώτο τετράμηνο του 2021, ο συνολικός τζίρος της Xiaomi για τη συγκεκριμένη περίοδο ανήλθε στα RMB 76,9 δισ., αντιπροσωπεύοντας ετήσια αύξηση 54,7%, ενώ τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη της περιόδου ανήλθαν στα RMB 6,1 δισ., αντιπροσωπεύοντας αύξηση 163,8% έτος-προς-έτος.

Smartphone υψηλών προδιαγραφών 

Η ανάπτυξη αυτή αποδίδεται στη διαρκώς επεκτεινόμενη βάση που έχει η Xiaomi στην αγορά των smartphone υψηλών προδιαγραφών , τη ραγδαία ανάπτυξή της στις διεθνείς αγορές και την ανάπτυξη των δράσεων της εταιρείας στο τομέα του Λιανεμπορίου.

Επίσης, η έμφαση της Xiaomi σε καινοτόμες τεχνολογίες έχει δώσει ώθηση στη δημιουργία μιας ενισχυμένης εμπειρίας για τους χρήστες και έχει ενδυναμώνει τη θέση της σε υψηλών προδιαγραφών τομείς της αγοράς, όπως με τις σειρές της Mi 10 και Mi 11. Το πρώτο τετράμηνο του 2021, οι παγκόσμιες διανομές κινητών Xiaomi που κοστίζουν από RMB 3,000 και πάνω στην ενδοχώρα της Κίνας, καθώς και 300 ευρώ και πάνω στις διεθνείς αγορές, υπερβαίνουν τα 4 εκατομμύρια.

2η παγκοσμίως

Η παγκόσμια επέκταση της Xiaomi είναι και αυτή μια από τις αιτίες της συνολικής ανάπτυξής της. Στις 16 Ιουλίου η εταιρεία ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi αναδείχθηκε 2η παγκοσμίως με 17% μερίδιο αγοράς στις αποστολές κινητών, ξεπερνώντας την Apple. Η ετήσια ανάπτυξη της Xiaomi υπερέβη το 300% στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, 150% στην Αφρική και πάνω από 50% στη Δυτική Ευρώπη. Τα smartphone της Xiaomi έχουν εισαχθεί σε πάνω από 100 αγορές διεθνώς, έχοντας κατακτήσει την πρώτη θέση στα μερίδια αγοράς smartphone, σε τουλάχιστον 12 αγορές και έχοντας καταταχθεί δεύτερη στην Ευρώπη από πλευράς μεριδίου αγοράς. Επίσης έχει αναδειχθεί πρώτη στην Ινδία για 15 συνεχόμενα τετράμηνα.

Σε ό,τι αφορά στις νέες δραστηριότητες στο τομέα του λιανικού εμπορίου, τα φυσικά καταστήματα της Xiaomi, μετά το 2020 γνωρίζουν ταχεία ανάπτυξη. Στα τέλη Απριλίου 2021, ο συνολικός αριθμός των Mi Homes stores στην κινεζική ενδοχώρα ξεπερνούσε τις 5.500 ενώ λειτουργούν πάνω από 1000 Xiaomi Stores σε διεθνείς αγορές. Το φυσικό δίκτυο πωλήσεων της Xiaomi αναπτύσσεται ραγδαία σε όλο τον πλανήτη.

Eπενδύει στο R&D και στο ταλέντο

Η Xiaomi έχει εξακολουθήσει να επενδύει στο R&D (Έρευνα & Ανάπτυξη) και στο ταλέντο, δημιουργώντας μια σειρά νέων ανταποδοτικών συστημάτων για την ομάδα του R&D και ξεκινώντας τη δεύτερη φάση του προγράμματος Xiaomi Smart Factory. «Την επόμενη δεκαετία η Xiaomi θα είναι μια νέα ηγέτιδα δύναμη στη βιομηχανία παραγωγής», δήλωσε ο Lei Jun, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, στο πλαίσιο των δέκατων γενεθλίων της εταιρείας. Η έξυπνη παραγωγή εξελίσσεται σε ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Xiaomi.

Παράλληλα με την ηγετική θέση της στα smartphones, στο AIoT και στη έξυπνη παραγωγή, η Xiaomi φρόντισε να μπει και στην αγορά των έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων. Τον Μάρτιο 2021, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι θα δημιουργήσει μια εξ ολοκλήρου ιδιόκτητη θυγατρική, υπό τη διοίκηση του Lei Jun, για να δραστηριοποιηθεί στον τομέα των έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων, με συνολικές εκτιμώμενες επενδύσεις 10 δις δολαρίων σε ορίζοντα δεκαετίας. Στην αρχική φάση θα επενδυθούν RMB 10 δισ. (περίπου 1,55 δισ. δολάρια). Τα έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα θα δώσουν σημαντική ώθηση περαιτέρω ανάπτυξης για τη Xiaomi.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

H PMM και η Viva.gr συνεργάζονται για το Public Tickets

H Public-MediaMarkt συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Viva.gr και εμπλουτίζει την υπηρεσία ticketing, δίνοντας στους λάτρεις του πολιτισμού αλλά και του αθλητισμού τη δυνατότητα ν’...

Το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer βασικός χορηγός της εκστρατείας για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού «Sail for Pink»

To Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer (CDI) υποστήριξε φέτος το Άλμα Ζωής Νομού Θεσσαλονίκης και την ενέργεια “Sail for Pink” ως βασικός χορηγός (Pink...

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά για το upskilling νέων σε ψηφιακές δεξιότητες

Το “The ReGeneration Initiative: Upskilling Greek Youth for the Digital Era powered by Microsoft” αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ψηφιακού αλφαβητισμού και υλοποιείται υπό την...

Nissan Ambition 2030: ένα όραμα πέρα από την κινητικότητα

Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της, η Nissan θα προσφέρει συναρπαστικά οχήματα και τεχνολογίες που ενδυναμώνουν την κινητικότητα των...

Η BEWISE υλοποιεί έργο digital transformation για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Με το βλέμμα στη διαρκή βελτίωση των υποδομών της, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέθεσε στη Bewise S.A. το έργο της αναβάθμισης των πληροφοριακών υποδομών της...