20.8 C
Athens
Τετάρτη, 18 Μαΐου, 2022

H WIND στηρίζει το #DigitalSolidarityGR δίνοντας δωρεάν επικοινωνία στους συνδρομητές της

Σε μια σειρά ενεργειών που αφορούν στη συνεχή συνδεσιμότητα των πελατών της προχωρά η Wind Ελλάς στηρίζοντας την πρωτοβουλία της Πολιτείας #DigitalSolidarityGR

Συγκεκριμένα, η WIND προσφέρει δωρεάν για 30 ημέρες:

-στους ιδιώτες συμβολαίου, καρτοσύνδεσης και καρτοκινητής

15 GB, 1500’ προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και 1500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία

-στους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις 15 GB, 1500’ προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και 1500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία καθως και την υπηρεσία WIND One Pro Voice conferencing μέσω της οποίας με έναν τηλεφωνικό αριθμό κι έναν κωδικό μπορεί εύκολα και γρήγορα να πραγματοποιηθεί φωνητική διάσκεψη με έως και 30 συμμετέχοντες

Επιπλέον όλοι οι συνδρομητές WIND θα έχουν δωρεάν πρόσβαση από το κινητό τους στην πύλη συναλλαγών gov.gr του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπου όπως ανακοινώθηκε θα ξεκινήσει νωρίτερα την λειτουργία της, την επόμενη εβδομάδα, σε δοκιμαστική έκδοση.

Οι συνδρομητές WIND που βρίσκονται σε Ιταλία και Ισπανία θα έχουν αυτόματα διαθέσιμα 1500’ από τις δύο χώρες προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ καθώς και 1500 MB από την Κυριακή 22/3 και για 30 ημέρες.

Το δωρεάν πακέτο 15GB, θα είναι διαθέσιμο για ενεργοποίηση από την Παρασκευή 20/3 έως και τις 31/3 με ισχύ 30 ημερών, μέσα από τις εφαρμογές myWINDApp (ή από το site wind.gr), myQ App, myF2G App ενώ η υπηρεσία WIND ΟΝΕ Pro Voice conferencing ενεργοποιείται μέσω της φόρμας http://bit.ly/WIND_form.

Μέσα από τις ψηφιακές εφαρμογές myWIND, myF2G, myQ, οι συνδρομητές έχουν την δυνατότητα να διαχειρίζονται όλες τις συνδέσεις τους σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή, μέσα από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους, εύκολα και γρήγορα από το σπίτι. Οι συνδρομητές μπορούν για όλα τα σταθερά & κινητά της οικογένειας ή της επιχείρησής τους:

• να ελέγχουν το υπόλοιπο των συνδέσεών τους

• να ανανεώνουν τον χρόνο ομιλίας στα καρτοκινητά τους

• να αγοράζουν πακέτα ΜΒ, ομιλίας και SMS, να αλλάζουν πρόγραμμα, να ενεργοποιούν υπηρεσίες και

• να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Προσφορές για την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών σε Cosmote και Γερμανό

Mε προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας γιορτάζουν και φέτος η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5). Έως και τις 21 Μαΐου, οι...

Emirates: Nέα εμπειρία πτήσης με την Premium Οικονομική Θέση

  Η Premium Οικονομική Θέση της Emirates θα είναι διαθέσιμη σε πτήσεις υψηλής ζήτησης με αεροσκάφη A380 προς τα διεθνή αεροδρόμια Χίθροου στο Λονδίνο,...

Διαθέσιμη και στα αγγλικά η ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου και ιδιωτικού συμφωνητικού

Τη δυνατότητα να βεβαιώνεται ψηφιακά στα αγγλικά το γνήσιο της υπογραφής έχουν από σήμερα οι πολίτες. Πρόκειται για υπηρεσία η οποία διατίθεται μέσω του...

Airbus: Eπέλεξε την Thales για το νέο σύστημα διαχείρισης πτήσεων

  Η Airbus επέλεξε την Thales για να εξοπλίσει τα αεροπλάνα της πολιτικής αεροπορίας με το πιο ισχυρό και καινοτόμο σύστημα διαχείρισης πτήσεων της...

Θεσσαλονίκη «Έξυπνη πόλη»: Αντιμετώπιση κρίσεων με σύστημα επικοινωνίας από τη Nova – Wind

Η Nova – Wind, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ένωσε τις δυνάμεις της με τις εταιρείες...