19.1 C
Athens
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023

H WIND στηρίζει το #DigitalSolidarityGR δίνοντας δωρεάν επικοινωνία στους συνδρομητές της

Σε μια σειρά ενεργειών που αφορούν στη συνεχή συνδεσιμότητα των πελατών της προχωρά η Wind Ελλάς στηρίζοντας την πρωτοβουλία της Πολιτείας #DigitalSolidarityGR

Συγκεκριμένα, η WIND προσφέρει δωρεάν για 30 ημέρες:

-στους ιδιώτες συμβολαίου, καρτοσύνδεσης και καρτοκινητής

15 GB, 1500’ προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και 1500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία

-στους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις 15 GB, 1500’ προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και 1500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία καθως και την υπηρεσία WIND One Pro Voice conferencing μέσω της οποίας με έναν τηλεφωνικό αριθμό κι έναν κωδικό μπορεί εύκολα και γρήγορα να πραγματοποιηθεί φωνητική διάσκεψη με έως και 30 συμμετέχοντες

Επιπλέον όλοι οι συνδρομητές WIND θα έχουν δωρεάν πρόσβαση από το κινητό τους στην πύλη συναλλαγών gov.gr του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπου όπως ανακοινώθηκε θα ξεκινήσει νωρίτερα την λειτουργία της, την επόμενη εβδομάδα, σε δοκιμαστική έκδοση.

Οι συνδρομητές WIND που βρίσκονται σε Ιταλία και Ισπανία θα έχουν αυτόματα διαθέσιμα 1500’ από τις δύο χώρες προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ καθώς και 1500 MB από την Κυριακή 22/3 και για 30 ημέρες.

Το δωρεάν πακέτο 15GB, θα είναι διαθέσιμο για ενεργοποίηση από την Παρασκευή 20/3 έως και τις 31/3 με ισχύ 30 ημερών, μέσα από τις εφαρμογές myWINDApp (ή από το site wind.gr), myQ App, myF2G App ενώ η υπηρεσία WIND ΟΝΕ Pro Voice conferencing ενεργοποιείται μέσω της φόρμας http://bit.ly/WIND_form.

Μέσα από τις ψηφιακές εφαρμογές myWIND, myF2G, myQ, οι συνδρομητές έχουν την δυνατότητα να διαχειρίζονται όλες τις συνδέσεις τους σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή, μέσα από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους, εύκολα και γρήγορα από το σπίτι. Οι συνδρομητές μπορούν για όλα τα σταθερά & κινητά της οικογένειας ή της επιχείρησής τους:

• να ελέγχουν το υπόλοιπο των συνδέσεών τους

• να ανανεώνουν τον χρόνο ομιλίας στα καρτοκινητά τους

• να αγοράζουν πακέτα ΜΒ, ομιλίας και SMS, να αλλάζουν πρόγραμμα, να ενεργοποιούν υπηρεσίες και

• να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η μεγάλη γιορτή του γαλλόφωνου κινηματογράφου στην Ελλάδα με την υποστήριξη της NOVA

Η NOVA, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, υποστήριξε το 23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου που πραγματοποιήθηκε από τις 21 έως τις 29...

SoftOne: Η πρώτη ελληνική εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης ενσωματώνεται στην πλατφόρμα SHOPRANOS

Η SoftOne, οδηγώντας για ακόμα μια φορά τις εξελίξεις στον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού και των cloud εφαρμογών, ανακοινώνει ότι το SHOPRANOS  γίνεται η...

Άνδρες και γυναίκες: Οι διαφορές ως προς τον έλεγχο και την παρακολούθηση των έξυπνων συσκευών

Η νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky "The smart home of almost everything: From the fridge to TV, how we’ll embrace the year of the virtual assistant...

Με 10,6% θα τρέξουν οι επενδύσεις για κυβερνοασφάλεια στην Ευρώπη το 2023

  της Νατάσας Φραγκούλη Οι αυξανόμενες ανάγκες ασφάλειας, οι νέοι κανονισμοί και ο κλιμακούμενος κίνδυνος επιθέσεων ransomware λόγω της τρέχουσας γεωπολιτικής κατάστασης συνεχίζουν να οδηγούν...

Στην Profile το έργο αναβάθμισης του συστήματος τήρησης αρχείων των Δικαστηρίων

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ακόμα ένα έργο του Ταμείου Ανάκαμψης. Η Κοινωνία της Πληροφορίας αποφάσισε ότι ανάδοχος του έργου «Αναβάθμιση...