21 C
Athens
Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024

Η THAI Smile Airways γίνεται ο νέος Connecting Partner της Συμμαχίας

H Star Alliance ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την THAI Smile Airways, η οποία θα γίνει ο επόμενος Connecting Partner του παγκόσμιου δικτύου της Συμμαχίας.

Η Ανώτατη Εκτελεστική Επιτροπή της Star Alliance που συγκλήθηκε παράλληλα με την 75η Ετήσια Γενική Συνέλευση της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA) στη Σεούλ, ενέκρινε την αίτηση της THAI Smile Airways, να γίνει μέλος του Connecting Partner Model της Συμμαχίας.

Το Connecting Partner model καθιερώθηκε από τη Star Alliance τον Ιούνιο του 2016, προκειμένου να λειτουργήσει συμπληρωματικά με το μοντέλο των μελών της Συμμαχίας.

Σε αντίθεση με την πλήρη ιδιότητα μέλους στη Συμμαχία, η οποία απαιτεί την οικοδόμηση εμπορικών συνδέσμων με όλα τα πλήρη μέλη, το περιφερειακό πλαίσιο του Connecting Partner απαιτεί τη σύναψη εμπορικών σχέσεων με τουλάχιστον τρεις αερομεταφορείς μόνο.

Οι  επιβάτες που ταξιδεύουν με ένα δρομολόγιο που περιλαμβάνει μεταφορά μεταξύ μιας αεροπορικής εταιρείας μέλους της Star Alliance και ενός Connecting Partner, θα λαμβάνουν τα προνόμια της Συμμαχίας ως επιβάτες, και σε ότι αφορά στις αποσκευές κατά το check-in. Επιπλέον, οι κάτοχοι της Gold Card της Star Alliance θα απολαμβάνουν ένα προσωποποιημένο σύνολο προνομίων, σύμφωνα με τις διαφορετικές προσφορές προϊόντων κάθε επιμέρους Connecting Partner.

Η THAI Smile Airways αναμένεται να πληρεί όλες τις απαιτήσεις εισαγωγής μέχρι το τέλος του έτους, και θα γίνει ο δεύτερος Connecting Partner της Συμμαχίας, μετά την Juneyao Airlines, η οποία έγινε Connecting Partner το 2017.

Το πρόγραμμα των Connecting Partners επιτρέπει στην Star Alliance να καλύψει τα τυχόν κενά του δικτύου σε περιφερειακή βάση. Η THAI Smile Airways θα προσθέσει 11 νέους προορισμούς στο δίκτυο της Star Alliance, το οποίο προσφέρει ήδη, πτήσεις σε πάνω από 1.300 αεροδρόμια, σε 194 χώρες.

Ο κ. Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, δήλωσε: «Τρία χρόνια μετά την εισαγωγή του νέου προγράμματος, είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι ο επόμενος Connecting Partner της Star Alliance θα είναι η THAI Smile, η οποία θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας, ως η κορυφαία αεροπορική συμμαχία του κόσμου.

Η συνεργασία με τον πρώτο μας Connecting Partner, την Juneyao Airlines, έχει ήδη ξεπεράσει τις αμοιβαίες προσδοκίες μας και προσβλέπουμε να προσφέρουμε στους επιβάτες μας, ακόμα περισσότερες επιλογές μέσω της προσθήκης της προσφοράς της THAI Smile Airways».

Η κ. Charita Leelayudth, Διευθύνουσα Σύμβουλος της THAI Smile Airways, δήλωσε: «Είμαστε πανευτυχείς που η Ανώτατη Εκτελεστική Επιτροπή της Star Alliance έδωσε το πράσινο φως στην πρόταση να γίνει η THAI Smile, ο νέος Connecting Partner της Star Alliance. Αυτό μας δίνει τη μοναδική ευκαιρία να συμβάλουμε και να επωφεληθούμε από το ισχυρό δίκτυο της Συμμαχίας και ταυτόχρονα, να επιδιώξουμε το δικό μας επιχειρηματικό μοντέλο, παρέχοντας μία κορυφαία ταξιδιωτική εμπειρία στους σύγχρονους ταξιδιώτες, σε προσιτές τιμές».

Η αεροπορική εταιρεία με έδρα τη Μπανγκόκ, έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες για τη διασφάλιση της απαιτούμενης τεχνολογίας και των απαραίτητων εμπορικών συνδέσμων, που θα επιτρέψουν στην THAI Smile να ξεκινήσει την εξυπηρέτηση επιβατών σε πτήσεις με ανταπόκριση της Star Alliance το 2020. Από τη στιγμή εκείνη, ο αερομεταφορέας θα παρέχει τα προνόμια που αντιστοιχούν στους επιλεγμένους επιβάτες της Star Alliance με Gold Status, οι οποίοι ταξιδεύουν σε πτήσεις με ανταπόκριση, όπως προτεραιότητα στο Check-in, πρόσβαση στους χώρους THAI Smile Lounge, και προτεραιότητα στην παράδοση αποσκευών.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Trend Micro παρουσιάζει το Risk Report – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην προληπτική κυβερνοασφάλεια

Η Trend Micro Incorporated, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, δημοσίευσε την πολυαναμενόμενη έκθεση κυβερνοασφάλειας με τίτλο «Intercepting Impact». Η εν λόγω έκθεση τονίζει την αυξανόμενη...

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...