25.5 C
Athens
Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου, 2024

H Printec συνεργάζεται με την ΑΒ Βασιλόπουλος και δημιουργεί επαναφορτιζόμενες κάρτες AB για αγορές στα καταστήματα

Η εταιρία τεχνολογίας Printec, στο πλαίσιο των υπηρεσιών της για ηλεκτρονικές συναλλαγές, σχεδίασε και υλοποίησε σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος μια ευέλικτη λύση επαναφορτιζόμενων καρτών.

Μέσα από αυτή τη λύση η ΑΒ δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις και  οργανισμούς να προσφέρουν στους εργαζομένους τους ή στα μέλη τους μέσα από το εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων της ΑΒ τη δυνατότητα να διαλέξουν είτε την «ΚΑΡΤΑ ΑΓΟΡΩΝ ΑΒ» για εορταστικά δώρα και έκτακτες επιβραβεύσεις ή την κάρτα «ΔΙΑΤΑΚΤΙΚΗ ΤΡΟΦΗΣ ΑΒ» για σταθερή παροχή σίτισης, ανάλογα με τις ανάγκες τους κάθε δεδομένη στιγμή.

Επιλέγοντας τη λύση της Printec για ηλεκτρονικές πληρωμές με χρήση επαναφορτιζόμενης κάρτας, η ΑΒ Βασιλόπουλος εκσυγχρονίζει τις έγχαρτες «Δωροεπιταγές ΑΒ» και «Διατακτικές τροφής ΑΒ»  και αυτοματοποιεί τη διαχείριση των πληρωμών. Παράλληλα, η συγκεκριμένη λύση βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, ο οποίος ολοκληρώνει τις συναλλαγές εύκολα και με ασφάλεια, καθώς η κάρτα χρησιμοποιείται για την ολική ή μερική εξόφληση των αγορών του κατόχου, ενώ περιορίζεται σημαντικά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρίας.

Ολοκληρωμένη λύση για την πραγματοποίηση συναλλαγών

Η λύση της Printec για πληρωμές με επαναφορτιζόμενη κάρτα αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση για την πραγματοποίηση συναλλαγών σε όλα τα καταστήματα υπό τα σήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, με απλοποιημένη διαχείριση των λογαριασμών των πελατών μέσω της έκδοσης επαναφορτιζόμενων καρτών.

Όλες οι συναλλαγές είναι εύκολες, γρήγορες και ασφαλείς, και η επεξεργασία όπως και η σύνταξη αναφορών γίνεται σε δευτερόλεπτα. Εδώ και 30 χρόνια κορυφαίες εταιρίες επιλέγουν σταθερά τις λύσεις της Printec για την αυτοματοποίηση των συναλλαγών, βελτιώνοντας την εμπειρία του τελικού πελάτη.

«Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την ΑΒ Βασιλόπουλος και στον τομέα των συναλλαγών μέσω επαναφορτιζόμενων καρτών, βελτιώνοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπειρία των πελατών. Στόχος μας είναι πάντα να συνδυάζουμε τις τελευταίες τεχνολογίες με την πολυετή εμπειρία μας στην αυτοματοποίηση συναλλαγών και να μεταφράζουμε τις μοναδικές ανάγκες των πελατών μας σε εξατομικευμένες λύσεις», σχολίασε η κυρία Γεωργία Μπότσικα, Cluster General Manager για την Ελλάδα και την Κύπρο.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...

Θα ξεπεράσουν τα 630 εκατ. ευρώ οι δαπάνες για ΑΙ το 2028

το ΑΙ θα τρέξει με 29% μεταξύ 2024-2028, τον ταχύτερο ρυθμο από κάθε άλλο κλάδο της τεχνολογίας Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη Μπορεί οι επικριτές της να...