20.9 C
Athens
Πέμπτη, 13 Μαΐου, 2021

H OnePlus στην Ευρώπη ξεκινά δυναμικά το 2021 με πάνω από 300% ανάπτυξη

Χάρη στην εντυπωσιακή απόδοση της flagship σειράς

  • Καταγράφει αύξηση 388% στις πωλήσεις και 286% στα έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020
  • Η flagship σειρά της OnePlus συνέβαλε στο 65% των εσόδων, συμπεριλαμβανομένης της σειράς OnePlus 9 που κυκλοφόρησε πρόσφατα
  • Οι 3 κορυφαίες χώρες με βάση τη συνεισφορά στα έσοδα του πρώτου τριμήνου είναι η Φινλανδία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο

Η OnePlus, η παγκόσμια εταιρία τεχνολογίας, κατέγραψε ένα δυναμικό ξεκίνημα το 2021, με σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά 388% και αύξηση των εσόδων κατά 286% το πρώτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Αυτή η ανάπτυξη τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από τη γκάμα flagship smartphone της, συνεισφέροντας 65% στα συνολικά έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της σειράς OnePlus 9 που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Η Βόρεια Ευρώπη αναδείχθηκε η περιοχή με την καλύτερη απόδοση, συνεισφέροντας πάνω από 30%, τη μεγαλύτερη συνεισφορά στα έσοδα της περιοχής, ακολουθούμενη από τη Δυτική Ευρώπη. Αυτή η απόδοση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας για την αξιοποίηση ευκαιριών στη Σκανδιναβική περιοχή, το Βέλγιο και την Ολλανδία.

Η περιοχή της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης συνέβαλε επίσης σημαντικά

Η περιοχή της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης συνέβαλε επίσης σημαντικά, πλησιάζοντας στην τρίτη θέση, η οποία υπογραμμίζει την αυξανόμενη προσοχή της OnePlus σε αυτήν την περιοχή με στρατηγικές επενδύσεις για να επεκτείνει την παρουσία της εδώ. Μεταξύ των χωρών, οι τρεις κορυφαίες σε απόδοση αγορές περιλαμβάνουν τη Φινλανδία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Σχολιάζοντας σχετικά, ο Tuomas Lampen, Head of Strategy, OnePlus Europe, δήλωσε: «Καταφέραμε μια εξαιρετική αρχή το 2021 στην Ευρώπη, χάρη στην ισχυρή απόδοση της flagship σειράς, την αναπτυσσόμενη κοινότητα στην Ευρώπη και τις συνεχιζόμενες επενδύσεις σε βασικές αγορές όπως η Βόρεια Ευρώπη και η εστίασή μας σε νέες αγορές όπως οι χώρες της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης για μια βιώσιμη ανάπτυξη. Στο μέλλον, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να προσφέρουμε ένα ευρύτερο χαρτοφυλάκιο προϊόντων μελλοντικών 5G συσκευών, σε συνεργασία με την κοινότητά μας και να κάνουμε την OnePlus ένα όνομα που πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν πρόκειται για μια αξιόπιστη και premium εμπειρία smartphone σε όλα τα επίπεδα τιμών».

Η OnePlus ήταν μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες smartphone στη Φινλανδία και τη Δανία

Η επιτυχία είναι συνέχεια των εντυπωσιακών επιδόσεων του brand στην περιοχή της Βόρειας Ευρώπης πέρυσι, όπου η OnePlus ήταν μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες smartphone στη Φινλανδία και τη Δανία, σύμφωνα με το Market Monitor της Counterpoint Research για το 4ο τρίμηνο του 2020. Σύμφωνα με την έκθεση, στη Φινλανδία , η OnePlus κατατάχθηκε ως η νούμερο ένα μάρκα Android 5G, κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην αγορά smartphone Android στη Δανία και τις Κάτω Χώρες και ήταν στην τρίτη θέση στην αγορά smartphone πάνω από $ 400, την ίδια περίοδο.

Με την πάροδο των ετών, η OnePlus δημιούργησε μερικά από τα πιο δημοφιλή smartphone της βιομηχανίας. Η τελευταία προσθήκη στο flagship χαρτοφυλάκιο είναι η σειρά OnePlus 9, η πιο προηγμένη σειρά smartphone του brand, η οποία διαθέτει κορυφαίας κατηγορίας κάμερα με το σύστημα Hasselblad Camera for Mobile, οθόνες υψηλής ταχύτητας επόμενης γενιάς και τεχνολογία γρήγορης ασύρματης φόρτισης που ξεπερνά τις ενσύρματες λύσεις φόρτισης των περισσότερων ανταγωνιστών της.

Σήμερα, η OnePlus εξυπηρετεί την αγορά με ένα ποικίλο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που περιλαμβάνει premium και μεσαίου εύρους smartphone, το OnePlus Watch, το πρώτο της wearable για τις παγκόσμιες αγορές που ανακοινώθηκε πρόσφατα και ασύρματα αξεσουάρ ήχου. Πέρυσι, με την κυκλοφορία των OnePlus Nord και OnePlus Nord N Series ως διεύρυνση της προσέγγισης Never Settle της μάρκας, η OnePlus επέκτεινε την προσοχή της στη δημιουργία των καλύτερων προϊόντων και εμπειρίας χρήστη στο τμήμα μεσαίας κατηγορίας, καθιστώντας την εμπειρία OnePlus διαθέσιμη σε περισσότερους χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ν. Ζαρκαλής: Το Ταμείο Ανάκαμψης μπορεί να επιταχύνει τις επενδύσεις σε οπτικές ίνες

Μετά την πανδημία δεν είναι λίγοι που θεωρούν πως θα ακολουθήσει μια πρωτοφανής περίοδος ανάπτυξης, τόνισε ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της WIND Hellas,...

MediaMarkt: Νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία «Personal Video Shopping»

Θέλετε να δείτε ζωντανά τους χώρους του ψυγείου που προτιμάτε ή το πόσο φωτεινή και λεπτή είναι η τηλεόραση που σας αρέσει; Θέλετε να...

Ο Ρόμπυ Μπουρλάς νέος CEO στην Public-MediaMarkt

Η Public-MediaMarkt (PMM), κορυφαίος omnichannel retailer οικιακών και ηλεκτρονικών συσκευών και ειδών ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοινώνει σήμερα ότι αναθέτει στον κ. Ρόμπυ Μπουρλά τη θέση του CEO, έπειτα από...

Αυτές είναι οι startups που έγιναν δεκτές στο EIT Digital Venture Program 2021

Εννέα early stage startups από την Ελλάδα, τη Ρουμανία και την Κύπρο επιλέχθηκαν για να συμμετάσχουν στη φετινή έκδοση του προγράμματος επιτάχυνσης που διοργανώνουν...

Κτηματολόγιο: Επιτάχυνση της εξέτασης των αιτήσεων διόρθωσης

Ψηφίστηκε ως άρθρο του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών για την ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 η τροπολογία που...