10.6 C
Athens
Κυριακή, 5 Δεκεμβρίου, 2021

H LG αναβαθμίζει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό εγκαινιάζοντας ένα νέο Cloud Call Center

Προσφέροντας μια αποτελεσματική λύση Cloud Customer Services σε συνεργασία με το Amazon Connect και το Genesys Cloud

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας ενός νέου Cloud Call Center στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυξάνοντας τον γρήγορο ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και βελτιώνοντας περαιτέρω την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης των πελατών της. Μετά τη Βόρεια Αμερική, η LG σχεδιάζει να εγκαινιάσει νέα Cloud Call Centers σε δώδεκα επιπλέον χώρες, όπως η Αυστραλία, η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ιταλία και το Βιετνάμ ενώ φέτος θα προχωρήσει και στην εγχώρια αγορά της Νότιας Κορέας στις αρχές του 2022.

Η εφαρμογή του συστήματος που βασίζεται στο cloud θα δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές αναβαθμίζοντας την εξυπηρέτησή τους. Το σύστημα επιτρέπει στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών της LG να εργάζονται συνεργατικά και αποτελεσματικά από διαφορετικές τοποθεσίες, εξαλείφοντας την ανάγκη να βρίσκονται στον ίδιο φυσικό χώρο και μειώνοντας έτσι την πιθανότητα να βρεθούν σε κατάσταση καραντίνας. Χάρη στη νέα δυνατότητα ομιλίας σε κείμενο (STT) που μετατρέπει γρήγορα και με ακρίβεια τις φωνητικές κλήσεις σε γραπτό κείμενο, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν εύκολα και γρήγορα να ερευνήσουν και να απαντήσουν σε επανεμφανιζόμενα ζητήματα και να επαναλάβουν ερωτήσεις.

Λύσεις εάν υπάρχει καθυστέρηση

Εάν υπάρχει καθυστέρηση λόγω μεγάλης ροής κλήσεων, το Cloud Call Center προτείνει μια εναλλακτική γρηγορότερη επιλογή, όπως ‘συνομιλία’ με ένα chatbot στον ιστότοπο εξυπηρέτησης πελατών της LG ή σε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, ενώ η ακριβής εκτίμηση του χρόνου αναμονής θα είναι διαθέσιμη στο εγγύς μέλλον. Επιπλέον, το σύστημα τροφοδοτείται είτε από το Amazon Connect είτε από το Genesys Cloud.

«Το νέο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της LG αναβαθμίζει και βελτιώνει ενεργά την παροχή των υπηρεσιών μας και βοηθά στο να εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό αποτελέσματα για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Yoo Kyu-moon, εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της LG Electronics. «Με πιο χρήσιμες δυνατότητες επιλογών, οι πελάτες της LG μπορούν να λάβουν την υποστήριξη που χρειάζονται με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί περισσότερο».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Nissan αποκαλύπτει ένα πρωτότυπο σεληνιακό ρόβερ, που αναπτύχθηκε από κοινού με την Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής & Εξερεύνησης του Διαστήματος

Η τεχνολογία τετρακίνητου ελέγχου ακριβείας EV της Nissan, ενισχύει τις οδηγικές επιδόσεις του rover, πάνω στην επιφάνεια του πλανήτηΗ Nissan Motor Co., Ltd. αποκάλυψε...

Δήμος Θεσσαλονίκης: Μαθήματα προγραμματισμού drones σε μαθητές 9-12 ετών

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι ο πρώτος Δήμος στην Ελλάδα ο οποίος προετοιμάζει τους μικρούς μαθητές για το μέλλον, οργανώνοντας μαθήματα χειρισμού και προγραμματισμού drones.Ο...

COSMOTE e-Value: Αναπτυξιακή πορεία και δύο ευρωπαϊκές διακρίσεις

Tις ανάγκες εξυπηρέτησης συνολικά άνω των 70 εταιρειών από διάφορους κλάδους της οικονομίας (τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, ασφάλειες κ.λπ.), κάλυψε πέρσι η CΟSMOTE e-Value, με...

Σύστημα Regate Effective – SFA επιλέγει η ER-LAC

Παραμένοντας πιστή στους στόχους και τη δέσμευση ικανοποίησης των αναγκών και του πιο απαιτητικού πελάτη με την μικρότερη δυνατή κατανάλωση πόρων και ενέργειας, η...

Honda: Προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας για τη μείωση των θανάτων από τροχαία

Η Honda Motor Co., Ltd. πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα των προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας του μέλλοντος, τις οποίες η Honda εξελίσσει αυτή τη στιγμή, με...