21 C
Athens
Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024

Η IATA και η  STAR ALLIANCE  επεκτείνουν την συνεργασία τους βελτιώνοντας την εμπειρία των επιβατών

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορέων (IATA) και η Star Alliance ανανέωσαν τη συνεργασία τους για τον αυτοματοποιημένο έλεγχο των εγγράφων των ταξιδιωτών, προκειμένου να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών. Σε μία τελετή υπογραφής που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της 75ης Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορέων στη Σεούλ, η Star Alliance και η IATA συμφώνησαν στη λύση της τεχνολογίας Timatic AutoCheck της IATA, η οποία θα συνεχίσει να τροφοδοτεί τον αυτοματοποιημένο έλεγχο εγγράφων (ADC) των αεροπορικών εταιρειών-μελών της Star Alliance.

Η τεχνολογία Timatic AutoCheck της IATA επιτρέπει στους επιβάτες της Star Alliance να κάνουν check-in στον έλεγχο εισιτηρίων του αεροδρομίου ή online, να επαληθεύουν ότι τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα είναι έγκυρα για ολόκληρο το ταξίδι τους, συμπεριλαμβανομένων όλων των σημείων διέλευσης πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Αυτό προσφέρει πολλά σημαντικά οφέλη:

  • Αποτροπή της δυσάρεστης και ενοχλητικής κατάστασης για τους επιβάτες, κατά την οποία τους απαγορεύεται η είσοδος σε μία χώρα κατά την άφιξή τους, λόγω έλλειψης των κατάλληλων εγγράφων ή εξαιτίας μη έγκυρων εγγράφων.
  • Προσφέρει μία απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία όταν το ταξίδι περιλαμβάνει πολλαπλούς αερομεταφορείς. Οι επιβάτες δεν θα χρειάζεται πλέον να συναντούν κάποιον πράκτορα σε κάθε σημείο ελέγχου, ο οποίος θα ελέγχει και θα επανελέγχει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα.
  • Αποφυγή του προστίμου επιβατών για τις αεροπορικές εταιρείες που μεταφέρουν μη αποδεκτούς επιβάτες.

Ο κ. Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, δήλωσε: «Η επιλογή αυτή σηματοδοτεί ένα ακόμα ορόσημο στη συνεχιζόμενη στρατηγική μας για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών, ειδικά εκείνων που ταξιδεύουν με πολλούς αερομεταφορείς. Η συνεργασία μας με την IATA, για την επέκταση της συνεργασίας μας ως προς την επαλήθευση των επιβατικών εγγράφων, μέσω της χρήσης της τεχνολογίας Timatic AutoCheck της IATA για την υποστήριξη της αποδεδειγμένης λύσης του αυτοματοποιημένου ελέγχου εγγράφων μας (ADC), θα συμβάλλει στην εξασφάλιση μιας απρόσκοπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας για τους 775 εκατομμύρια επιβάτες των μελών μας, μία προτεραιότητα που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας επανατοποθέτησης».

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι απαραίτητος για την κάλυψη των εξελισσόμενων προσδοκιών των επιβατών, σήμερα και στο μέλλον. Η επιλογή της τεχνολογίας Timatic από την Star Alliance θα προσφέρει στους επιβάτες της μία καλύτερη εμπειρία», δήλωσε ο κ. Alexandre de Juniac, Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της IATA.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Trend Micro παρουσιάζει το Risk Report – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην προληπτική κυβερνοασφάλεια

Η Trend Micro Incorporated, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, δημοσίευσε την πολυαναμενόμενη έκθεση κυβερνοασφάλειας με τίτλο «Intercepting Impact». Η εν λόγω έκθεση τονίζει την αυξανόμενη...

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...