26.2 C
Athens
Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Globe One Digital και Kaizen Gaming συμπληρώνουν 10 χρόνια συνεργασίας

Δέκα χρόνια συνεργασίας συμπληρώνουν η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης  και η Kaizen Gaming, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες GameTech στον κόσμο με δραστηριότητα σε περισσότερες από 13 χώρες.

Στο πέρασμα αυτής της δεκαετίας, η Globe One Digital έχει αποτελέσει στρατηγικό συνεργάτη σε θέματα digital marketing για τη Stoiximan, το πιο επιτυχημένο brand στον τομέα του iGaming σε Ελλάδα και Κύπρο. Σταδιακά, η συνεργασία επεκτάθηκε και στο διεθνές brand της Kaizen Gaming, το Betano.

Η Globe One Digital παρέχει στην Kaizen Gaming μία ευρεία γκάμα digital υπηρεσιών με κυριότερη τη διαχείριση διαφόρων διαφημιστικών καναλιών και κυρίως, τους λογαριασμούς Google Ads για το brand Stoiximan στην Ελλάδα και Betano στο εξωτερικό. Επιπλέον, παρέχει υπηρεσίες business consulting, διαμόρφωσης ψηφιακής στρατηγικής, ανάλυσης δεδομένων για την αγορά και τον ανταγωνισμό για τα brands Stoiximan και Betano.

«Η Globe One αποτελεί έναν από τους σταθερότερους συνεργάτες μας σε αυτό το ταξίδι που ξεκίνησε πριν 11 χρόνια. Με τις δημιουργικές ιδέες τους και τη σκληρή δουλειά συστήσαμε τα brands μας σε ακόμα περισσότερους πελάτες. Θα συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τη συνεργασία μας διαρκώς, ώστε να χτίσουμε τις μελλοντικές επιτυχίες», αναφέρει ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, Αντιπρόεδρος της Stoiximan.

Στη συνεργασία Kaizen Gaming και Globe One Digital υπάρχουν μία σειρά από σημαντικά ορόσημα και επιτυχίες. Μια από τις πιο σημαντικές στιγμές αποτελεί η κατάκτηση της 3ης θέσης από τη Stoiximan όσον αφορά στις οργανικές αναζητήσεις για τη λέξη – κλειδί «Στοίχημα» σε ένα μόλις έτος. Ένα άλλο ορόσημο ήταν η τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου το 2018, όταν η καμπάνια που πραγματοποιήθηκε είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των νέων χρηστών κατά περισσότερο από 600%.

Μετά από τα επιτυχημένα αποτελέσματα της συνεργασίας της Kaizen Gaming και της Globe One Digital στην Ελλάδα, αυτή μεταφέρθηκε και στο εξωτερικό με εξίσου μεγάλη επιτυχία. Αγορές στις οποίες μεταφέρθηκε η συνεργασία είναι η Ρουμανία, όπου ξεκίνησε το Betano το 2016, φτάνοντας στην 3η θέση των αναζητήσεων μεταξύ των ήδη καθιερωμένων εγχώριων i-gaming brands μέσα σε λίγα μόλις χρόνια, καθώς και η Βουλγαρία το 2022.

«Η συνεργασία με την Kaizen Gaming μας βοήθησε να  αναπτυχθούμε  περαιτέρω  και να δημιουργήσουμε καινοτόμες λύσεις. Τώρα, ετοιμαζόμαστε για τα επόμενα βήματα στη συνεργασία μας βάζοντας υψηλότερους στόχους», επισημαίνει ο Δημήτρης Παπουτσής, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Globe One Digital.

Στα επιτυχημένα αποτελέσματα συνεισέφεραν μεταξύ άλλων και οι τεχνολογικές καινοτομίες που υλοποιήθηκαν από την Globe One Digital. Τέτοιου είδους κινήσεις βοήθησαν τόσο στην καλύτερη διαχείριση των ενεργειών, όσο και στη δυνατότητα άμεσης προσαρμογής σε νέες καταστάσεις. Το μέλλον για τις δύο εταιρείες αναμένεται να είναι ακόμη πιο καινοτόμο, με στόχο να «ξεκλειδώσουν» το επόμενο επίπεδο υπηρεσιών στο digital marketing και να διαμορφώσουν νέα δεδομένα στον κλάδο.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

MindTheHack: H 1η ελληνική πλατφόρμα κυβερνοασφάλειας που κάνει χρήση της τεχνητής νοημοσύνης

Η MindΤheHack, νέα εταιρεία παροχής υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας, επαναπροσδιορίζει το πεδίο του τομέα αυτού με χρήση πρωτοποριακής τεχνολογίας. Σε μια εποχή όπου οι κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται κατά...

HPE: Η επόμενη γενιά διαχείρισης δεδομένων με software-defined storage και automation που στηρίζεται στο ΑΙ

Η Hewlett Packard Enterprise ανακοίνωσε νέες λύσεις, διαθέσιμες στην πλατφόρμα HPE GreenLake cloud, που έχουν ως στόχο να απλοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο...

ΤΑΙΠΕΔ: Εκκίνηση διαγωνισμού για την ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου στον Δήμο Φυλής

Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει την έναρξη του δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού, με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, για την ανάπτυξη του Επιχειρηματικού...

Aναβάθμιση ψηφιακών δεξιοτήτων μέσω του Προγράμματος «Ψηφιακός Μετασχηματισμός»

Στην αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εργαζομένων σε σύγχρονους τεχνολογικούς τομείς στοχεύει η νέα πρόσκληση του Προγράμματος «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με...

Πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα για τη Vodafone Ελλάδας σε ετήσια βάση

Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα αποτελέσματα της Vodafone Ελλάδας κατά το οικονομικό έτος 2023-2024 που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου 2024), με τα έσοδα να σημειώνουν...