22.2 C
Athens
Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου, 2024

Γιώργος Καραγιάννης: «Με τα έργα που τρέχουν ανακτούμε την εμπιστοσύνη των πολιτών»

Στο μεγάλο πακέτο έργων υποδομών που «τρέχουν» στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης σε συνέντευξή του στο TV100 και την εκπομπή «Δημότης Online», ενώ επανέλαβε τη δέσμευση ότι «η πόλη θα έχει και μετρό και αρχαία στο τέλος του 2023».

Ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι από το σύνολο των 30 έργων άνω των 9 δισ. ευρώ του ευρύτερου σχεδιασμού για τη Θεσσαλονίκη, η πλειονότητα, περίπου 6 δισ. ευρώ, αφορούν τις υποδομές και τόνισε ότι «αυτά τα έργα τρέχουν».

 «Υπάρχουν διαγωνισμοί, εργοτάξια, έχουμε παραδώσει κάποια έργα. Ο καθένας βλέπει πλέον τον σχεδιασμό μας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κάνοντας έναν απολογισμό, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «το πρώτο ζήτημα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε στη Θεσσαλονίκη ήταν ότι οι πολίτες δεν έβλεπαν να γίνεται κάτι στον τόπο τους».

«Το πρώτο που είχαμε να κάνουμε ήταν να κερδίσουμε τη μάχη του αυτονόητου. Κλείσαμε μια εκκρεμότητα 15 ετών που κανένας δεν επέλυε, παραδώσαμε εγκαίρως  το «ορφανό χιλιόμετρο» της Ποτίδαιας. Το Θέρμη – Γαλάτιστα, ακόμα ένα έργο που ακουγόταν χρόνια, το δημοπρατήσαμε, το ολοκληρώσαμε και το παραδώσαμε. Και τα δύο έργα έχουν τεράστια σημασία για να ανακτήσει η Πολιτεία την εμπιστοσύνη των πολιτών. Να δείξουμε ότι όταν λέμε κάτι το κάνουμε» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Μετρό Θεσσαλονίκης: «Είπαμε την αλήθεια στους πολίτες»

Στον απόηχο της επίσκεψης στο Κέντρο Λειτουργίας του Μετρό, ο κ. Καραγιάννης απέκρουσε την κριτική για την πορεία του έργου και ξεκαθάρισε ότι «η Θεσσαλονίκη θα έχει και μετρό και αρχαία στο τέλος του 2023».

Συνεχίζοντας σημείωσε ότι «η στάση μας απέναντι στους Θεσσαλονικείς είναι μία στάση σοβαρότητας, δεν σκεφτήκαμε ποτέ να κάνουμε εγκαίνια με μουσαμάδες, χωρίς τρένα».

Διαβεβαίωσε ότι τα χρονοδιαγράμματα τηρούνται και ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι το πιο σύγχρονο της Ευρώπης. «Κυρίως θα είναι ένα ζωντανό μουσείο που θα προσελκύει τουρίστες από όλο τον κόσμο, ένα πραγματικό κόσμημα για την πόλη και τη χώρα» πρόσθεσε.

Εξάλλου, εντός χρονοδιαγράμματος κινείται και το έργο του FlyOver που θα δώσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «τα εργοτάξια και η κατασκευή θα ξεκινήσει έως το τέλος του 2022».

Αναπτυξιακός πόλος με οδική και σιδηροδρομική σύνδεση το λιμάνι

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στη δημιουργία ενός δεύτερου αναπτυξιακού πόλου στη Θεσσαλονίκη με την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού.

Όπως σημείωσε, «μετά τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου προχωρούμε στην ανάπτυξη του λιμανιού, που αποτελούσε τον  δεύτερο αναπτυξιακό πυλώνα της πόλης».

Έκανε γνωστό ότι τέλος του 2023 θα ολοκληρωθεί η οδική σύνδεση, ενώ αρχές του 2023 θα υπάρχει ανάδοχος για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα. Μάλιστα, σημαντικό έργο αποτελεί και ο προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης.

«Δημιουργούμε δύο ισχυρές ραχοκοκαλιές στη Δυτική Θεσσαλονίκη ώστε το αδικημένο κομμάτι της πόλης να πάρει τη θέση που αξίζει» επισήμανε και πρόσθεσε ότι το μέσο θα φτάνει μέχρι τη Σίνδο και το Καλοχώρι, εξυπηρετώντας και το Διεθνές Πανεπιστήμιο.

Σιδηροδρομικά και αντιπλημμυρικά έργα

Τα σιδηροδρομικά έργα, άλλωστε, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη έχουν πολύ σημαντικό ρόλο στον σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Για τον λόγο αυτό όπως υπογράμμισε «αναβαθμίζουμε και εκσυγχρονίζουμε το Θεσσαλονίκη – Ειδομένη αυξάνοντας τις εμπορικές δυνατότητες της γραμμής, τελειώνουμε και με τις δύο γέφυρες στον Γαλλικό Ποταμό και παράλληλα “τρέχουμε” δύο σημαντικά σιδηροδρομικά έργα στη Βόρεια Ελλάδα».

Ειδικότερα, πρόκειται για το «Θεσσαλονίκη – Τοξότες» και το «Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο» τα οποία εισέρχονται στη φάση του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.

«Τα δύο αυτά έργα έχουν μεγάλη στρατηγική σημασία καθώς θα διαφοροποιήσουν τη θέση της χώρας μας τα επόμενα χρόνια» επισήμανε ο κ. Καραγιάννης.

Σχετικά με τα αντιπλημμυρικά έργα σημείωσε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει δημοπρατήσει τα έργα σε Καλαμαριά, Λαχαναγορά και Ωραιόκαστρο, ενώ παράλληλα, έχει ενημερώσει με το Master Plan τους αρμόδιους φορείς για τον προγραμματισμό των δικών τους έργων.

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «λέμε στους Θεσσαλονικείς την αλήθεια. Κάνουμε σταθερά βήματα ώστε να δώσουμε στην πόλη τις υποδομές που της αξίζουν».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Α. Αρανίτης (Intrakat): Ανάγκη για κοινές λύσεις στα προβλήματα των έργων νέας γενιάς

Για την ανάγκη ενός εθνικού διαλόγου με αντικείμενο την ιεράρχηση της κατασκευής των μεγάλων έργων νέας γενιάς και την εξεύρεση βιώσιμων λύσεων σε αυτά,...

Η Nova παρουσιάζει τη νέα γενιά καινοτόμων συσκευών

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, παρουσίασε σήμερα στην Αθήνα το νέο οικοσύστημα καινοτόμων συσκευών...

Η EveryPay, εταιρεία του ομίλου Skroutz, αποκτά άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος

H EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος - Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των...

Η νέα εποχή του UEFA Champions League ξεκινά στην Cosmote TV

To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με...

Έρχεται σταδιακά το WiFi στους σταθμούς του μετρό

Με τους σταθμούς της Ακρόπολης και του Συντάγματος έκανε «πρεμιέρα» το δωρεάν WiFi στο μετρό ενώ ακολουθούν, με σφιχτό χρονοδιάγραμμα, και οι υπόλοιποι σταθμοί,...