15.8 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Γιαγιά, παππού, ξέρω τι κάνατε στην καραντίνα: Ήσασταν online

Η καραντίνα έφερε τις μεγαλύτερες ηλικίες στον ψηφιακό κόσμο: κατά 10% αυξήθηκε το ποσοστό των ελληνων, ηλικίας 65 έως 74 ετών, που συνδέεται online.

της Νατάσας Φραγκούλη

Αν υπάρχει μια περίοδος όπου οι πολίτες ανέπτυξαν την πιο στενή σχέση με το Διαδίκτυο, αυτή είναι σίγουρα το lockdown, που επιβλήθηκε για τον περιορισμό της μετάδοσης του COVID-19. Μάλιστα, αυτή η διαπίστωση δεν αφορά μόνο τους …συνήθεις υπόπτους, δηλαδή τα άτομα νεαρότερης ηλικίας, αλλά και τους μεγαλύτερους σε ηλικία χρήστες.

Το πρώτο εξάμηνο του 2020 το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 55 έως 64 ετών, που ήταν συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 8% και έφτασε το 88% από 81% το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Ακόμη και οι πολίτες, ηλικίας 65 έως 74 ετών, που παραδοσιακά βρίσκεται πιο μακριά από τον παγκόσμιο ιστό, μπήκαν πιο ενεργά στον ψηφιακό κόσμο.

Το σχετικό ποσοστό ήταν αυξημένο κατά 10% σε σχέση με έξι μήνες νωρίτερα, φθάνοντας το 66% από 60% το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Συνολικά, 7.800.000 πολίτες ήταν online τη περίοδο του lockdown.

 

Η επιστροφή του desktop

Η αυξημένη ενασχόληση των Ελλήνων με το Διαδίκτυο την περίοδο της καραντίνας συνοδεύτηκε από μια εντυπωσιακή αυξημένη ποικιλία συσκευών σύνδεσης στο Internet. Σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari ο κάθε Έλληνας χρησιμοποιεί κατά μέσο όρο 2,8 συσκευές.

Και μπορεί το smartphone να ήταν ήδη η πιο δημοφιλής συσκευή και να παρέμεινε, ωστόσο, μεγάλη αύξηση καταγράφηκε σε άλλες συσκευές: η χρήση laptop εκτοξεύθηκε κατά 32% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2019, ενώ η χρήση desktop κατά 31%.

Ένα εντυπωσιακό εύρημα της έρευνας είναι ότι η χρήση της smart TV ως μέσου σύνδεσης στο Διαδίκτυο στην Ελλάδα εκτινάχθηκε κατά 52% το δεύτερο εξάμηνο του 2020.

 

Social media mania
Μια διαδικτυακή συνήθεια, που έγινε κυριολεκτικά τρόπος ζωής για τους Έλληνες το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, είναι τα social media. Η μεγαλύτερη αύξηση της χρήσης σημειώθηκε στο Twitter (77%), στο Linkedin (59%) και στο Snapchat (52%).

Στο μεταξύ, η χρήση του Pinterest επίσης αυξήθηκε (42%), όπως και του Youtube (34%), αλλά και του Instagram κατά 23%.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Hewlett Packard Enterprise στο 9ο Delphi Economic Forum

H Hewlett Packard Enterprise συμμετείχε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, παρουσιάζοντας το όραμα της για την υπεύθυνη, ηθική ανάπτυξη και χρήση του AI μέσα...

Απλά Ψηφιακά 134: Οι επόμενες κινήσεις της Performance (Δ. Χιντζίδης), οι εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες και τα ηλεκτρικά σχέδια της Quest

Για την πορεία της Performance Technologies, τους διευρυμένους τομείς δραστηριοποίησής της, καθώς και τα επόμενα της σχέδια, μίλησε στον Δημήτρη Μαλλά και την Νίκη...

+6% στο ελληνικό ΑΕΠ μπορεί να προσθέσει η τεχνητή νοημοσύνη σε ορίζοντα 10ετίας

Σημαντικό οικονομικό αποτύπωμα στην ελληνική οικονομία μπορεί να δημιουργήσει η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI), εφόσον η χώρα μας καταφέρει να ξεπεράσει τη σημερινή υστέρηση...

Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus

Η AEGEAN ανακοινώνει τη στρατηγική της απόφαση να επενδύσει σε, αρχικά, τέσσερα αεροσκάφη μιας «ειδικά διαμορφωμένης», αναβαθμισμένης, έκδοσης των A321neo, με δυνατότητα πτήσεων μεγαλύτερης...

Τα νέα προγράμματα Nova Family φέρνουν την οικογένεια πιο κοντά

Στη σύγχρονη εποχή όλοι μας θέλουμε να είμαστε σε συνεχή επικοινωνία και να μοιραζόμαστε έντονες στιγμές και εμπειρίες ψυχαγωγίας. Μια άλλη, ξεκάθαρη ακόμη ανάγκη...