16.6 C
Athens
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023

Έργο ψηφιακού μετασχηματισμού για τη METRO από τη Mobile Technology

Η METRO ABEE υλοποίησε ένα πρωτοποριακό έργο διεθνών προδιαγραφών, όπως ανακοίνωσε, το οποίο κάνει πραγματικότητα τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εσωτερικών της διαδικασιών και ταυτόχρονα αναβαθμίζει το customer service που παρέχει στους πελάτες της.

Μέσω της ενδοεπιχειρησιακής εφαρμογής, MyPosto, οι εργαζόμενοι στα τμήματα τυροκομικών, κρεατικών και μαναβικής βρίσκουν συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες και ενημερώσεις που χρειάζονται, ενώ επιπρόσθετα μπορούν να επικοινωνούν με τα τμήματα της εταιρείας που συνεργάζονται, χωρίς διαμεσολαβήσεις και καθυστερήσεις. Η εύχρηστη εφαρμογή προσομοιάζει τα οικεία σε όλους μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διασφαλίζει τη διαφάνεια στη διάχυση της πληροφορίας. Επιτρέπει την άμεση και εξατομικευμένη ενημέρωση ανά χρήστη και τμήμα, καθώς περιλαμβάνει τα καθημερινά τους καθήκοντα σε μορφή checklist, τις προγραμματισμένες παραλαβές που αφορούν το υποκατάστημά τους, αναλυτικές πληροφορίες για τα προϊόντα που διαθέτουν προς πώληση με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών κ.α.

Για την υλοποίηση του έργου, που αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά λιανικής, η Mobile Technology ανέλαβε να εξοπλίσει το προσωπικό των supermarket MyMarket και METRO Cash & Carry με ανθεκτικά και εργονομικά tablet, που -μεταξύ άλλων δυνατοτήτων- θα εξασφαλίζουν στους χρήστες απρόσκοπτη πρόσβαση στην εφαρμογή MyPosto. Για αυτό τον σκοπό, προμήθευσε την εταιρεία METRO με 1.000 συσκευές RT 080 της Bluebird, καθώς πληρούν όλες τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές, όπως υποστήριξη λογισμικού Android, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας, αξιόπιστη συνδεσιμότητα, οθόνη 8’’ με την απαιτούμενη φωτεινότητα για τις συνθήκες εντός των καταστημάτων κ.α.

Η επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε από το 2005 και έκτοτε διευρύνεται συνεχώς με νέα σημαντικά έργα. Η Mobile Technology, ως τεχνολογικός συνεργάτης των επιχειρήσεων που την εμπιστεύονται και πάντα σύμφωνα με τις ανάγκες τους, παρέχει εξοπλισμό, εξειδικευμένες εφαρμογές και πλήρη τεχνική υποστήριξη από τα γραφεία της στην Αθήνα, είτε στο πλαίσιο ολοκληρωμένων λύσεων, είτε μεμονωμένα. Σε κάθε περίπτωση, σταθερή επιδίωξή της αποτελεί η αναβάθμιση των επιχειρησιακών διαδικασιών από την εφοδιαστική αλυσίδα μέχρι το customer service, παράλληλα με την αύξηση της παραγωγικότητας και την εξοικονόμηση πόρων.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η μεγάλη γιορτή του γαλλόφωνου κινηματογράφου στην Ελλάδα με την υποστήριξη της NOVA

Η NOVA, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, υποστήριξε το 23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου που πραγματοποιήθηκε από τις 21 έως τις 29...

SoftOne: Η πρώτη ελληνική εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης ενσωματώνεται στην πλατφόρμα SHOPRANOS

Η SoftOne, οδηγώντας για ακόμα μια φορά τις εξελίξεις στον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού και των cloud εφαρμογών, ανακοινώνει ότι το SHOPRANOS  γίνεται η...

Άνδρες και γυναίκες: Οι διαφορές ως προς τον έλεγχο και την παρακολούθηση των έξυπνων συσκευών

Η νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky "The smart home of almost everything: From the fridge to TV, how we’ll embrace the year of the virtual assistant...

Με 10,6% θα τρέξουν οι επενδύσεις για κυβερνοασφάλεια στην Ευρώπη το 2023

  της Νατάσας Φραγκούλη Οι αυξανόμενες ανάγκες ασφάλειας, οι νέοι κανονισμοί και ο κλιμακούμενος κίνδυνος επιθέσεων ransomware λόγω της τρέχουσας γεωπολιτικής κατάστασης συνεχίζουν να οδηγούν...

Στην Profile το έργο αναβάθμισης του συστήματος τήρησης αρχείων των Δικαστηρίων

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ακόμα ένα έργο του Ταμείου Ανάκαμψης. Η Κοινωνία της Πληροφορίας αποφάσισε ότι ανάδοχος του έργου «Αναβάθμιση...