16.6 C
Athens
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023

ΕΛΤΑ: Οριστική επίλυση του θέματος αναφορικά με την εξόφληση των λογαριασμών ΔΕΗ ΑΕ

 

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανακοινώνουν την επίτευξη συμφωνίας με τη ΔΕΗ Α.Ε για την οριστική επίλυση του θέματος που είχε ανακύψει με την καθυστερημένη απόδοση παλαιότερων λογαριασμών ρεύματος.

Η συμφωνία αυτή προβλέπει την άμεση ενημέρωση και το συμψηφισμό τυχόν υπολοίπων που εμφανίζονται σε λογαριασμούς ρεύματος πελατών της ΔΕΗ Α.Ε που είχαν εξοφληθεί μέσω των ΕΛΤΑ έως και τον Ιούλιο του 2018, διασφαλίζοντας αφενός, ότι δεν προκύπτει καμία επιπλέον επιβάρυνση για τους καταναλωτές και αφετέρου, ότι διατηρείται και στην περίπτωση αυτή η έκπτωση συνέπειας του 15% που λαμβάνουν, εφόσον εξόφλησαν εμπρόθεσμα το λογαριασμό τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ΕΛΤΑ, από τον Αύγουστο του 2018, αποδίδουν στη ΔΕΗ Α.Ε. τα χρήματα που εισπράττουν από τους λογαριασμούς ρεύματος την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Κατ’ αυτό τον τρόπο, δίνεται μία ολοκληρωμένη λύση καθώς εξοφλούνται όλοι οι λογαριασμοί που εμφανίζονταν χρεωστικοί και επιπλέον διασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξει στο μέλλον παρόμοιο ζήτημα.

«Στο πλαίσιο αυτό, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε για τη συνεισφορά της στην οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού, αλλά και για τη μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και συνεργασίας που έχει οικοδομηθεί μεταξύ των δύο εταιρειών. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι πρόσφατα, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανέλαβαν, για μία ακόμη φορά, μέσω διαγωνισμού, το έργο «Παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών περισυλλογής, διαλογής, διακίνησης ταχυδρομικών αποστολών την ΔΕΗ Α.Ε. σε όλη την επικράτεια» για ένα συν ένα χρόνο» αναφέρει ανακοίνωση των ΕΛΤΑ και συνεχόζει: «Αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες και την αναστάτωση που προκάλεσε στους πελάτες μας το ζήτημα που αντιμετωπίσαμε τη δεδομένη χρονική στιγμή, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την καθυστέρηση που σημειώθηκε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας και να εκφράσουμε τη λύπη μας γι’ αυτό».

Με αφορμή την υπογραφή της συμφωνίας, ο Διευθύνων Σύμβουλων των ΕΛΤΑ κ. Ηλίας Αθανασίου δήλωσε: «Από το Σεπτέμβριο που αναλάβαμε τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ εργαστήκαμε συστηματικά, σε συνεργασία με τη Διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε, για την επίλυση του θέματος εξόφλησης των λογαριασμών ρεύματος των πελατών μας. Η εμπιστοσύνη τους άλλωστε αποτελεί για εμάς, διαχρονικά, το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας και τη μεγάλη μας κληρονομιά. Στο πλαίσιο αυτό, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε, με συνέπεια και σοβαρότητα, να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, όπως άλλωστε κάνουμε για περισσότερο από 190 χρόνια».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η μεγάλη γιορτή του γαλλόφωνου κινηματογράφου στην Ελλάδα με την υποστήριξη της NOVA

Η NOVA, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, υποστήριξε το 23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου που πραγματοποιήθηκε από τις 21 έως τις 29...

SoftOne: Η πρώτη ελληνική εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης ενσωματώνεται στην πλατφόρμα SHOPRANOS

Η SoftOne, οδηγώντας για ακόμα μια φορά τις εξελίξεις στον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού και των cloud εφαρμογών, ανακοινώνει ότι το SHOPRANOS  γίνεται η...

Άνδρες και γυναίκες: Οι διαφορές ως προς τον έλεγχο και την παρακολούθηση των έξυπνων συσκευών

Η νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky "The smart home of almost everything: From the fridge to TV, how we’ll embrace the year of the virtual assistant...

Με 10,6% θα τρέξουν οι επενδύσεις για κυβερνοασφάλεια στην Ευρώπη το 2023

  της Νατάσας Φραγκούλη Οι αυξανόμενες ανάγκες ασφάλειας, οι νέοι κανονισμοί και ο κλιμακούμενος κίνδυνος επιθέσεων ransomware λόγω της τρέχουσας γεωπολιτικής κατάστασης συνεχίζουν να οδηγούν...

Στην Profile το έργο αναβάθμισης του συστήματος τήρησης αρχείων των Δικαστηρίων

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ακόμα ένα έργο του Ταμείου Ανάκαμψης. Η Κοινωνία της Πληροφορίας αποφάσισε ότι ανάδοχος του έργου «Αναβάθμιση...