6.7 C
Athens
Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου, 2025

ΕΛΤΑ Courier: Κινήσεις στρατηγικής αναβάθμισης υποδομών και υπηρεσιών

Σε μια σειρά κινήσεων και ενεργειών που αποσκοπούν στη βελτίωση της λειτουργίας και  της αποδοτικότητας αλλά και την αναβάθμιση των υπηρεσιών και του δυναμικού της  προχώρησε η ΕΛΤΑ Courier, προκειμένου να ανταποκριθεί με το βέλτιστο τρόπο στις  συνθήκες υψηλών απαιτήσεων και αυξημένης ζήτησης που έχουν προκύψει από την  εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, αλλά και τα νέα  δεδομένα της αγοράς.

Η κατακόρυφη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ζήτησης για υπηρεσίες  ταχυμεταφορών, ιδιαίτερα μετά το lockdown του περασμένου Νοεμβρίου, οδήγησαν τη  διοίκηση της εταιρείας σε βελτιωτικές κινήσεις μόνιμου χαρακτήρα σε ολόκληρο το φάσμα των υποδομών και της λειτουργίας της, οι οποίες ξεκίνησαν πέρυσι και επεκτείνονται και τη  φετινή χρονιά. Στόχος η καλύτερη, ταχύτερη και ακόμη πιο αξιόπιστη εξυπηρέτηση των  πελατών της.

Για την ΕΛΤΑ Courier το 2020 ήταν ένα έτος προκλήσεων

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι την περίοδο Απριλίου έως Νοεμβρίου  2020 η αύξηση των αντικειμένων έφτασε το 22,5%, ενώ την περίοδο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2020 η αύξηση έφτασε το 54% σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019.

Για τη διαχείριση της αυξημένης ζήτησης σημαντική αναβάθμιση δρομολογήθηκε στον  τομέα της Πληροφορικής. Ήδη πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στο σύστημα ιχνηλάτησης  (Track & Trace) ώστε να γίνει πιο λειτουργικό και ευέλικτο, με περισσότερα δεδομένα  πληροφόρησης για τους πελάτες.

Παράλληλα τέθηκε σε εφαρμογή ο Πίνακας Ελέγχου (Control Dashboard) ο οποίος  αποτυπώνει τους δείκτες αποδοτικότητας και παραγωγής των καταστημάτων σε θέματα  παράδοσης αντικειμένων, ενώ πλέον υπάρχει η δυνατότητα καθημερινής παρακολούθησης  του δικτύου από την παραλαβή μέχρι την επίδοση με σκοπό να αποτυπώνονται ενδεχόμενοι χρόνοι καθυστέρησης. Με τον τρόπο αυτό, αντιμετωπίζονται τυχόν  προβλήματα τα οποία είναι πιθανόν να εμφανιστούν στο δίκτυο σε μια ενδεχόμενη  κατακόρυφη αύξηση παραγγελιών.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα στο 2020 για την κάλυψη της αυξημένης ζήτησης το προσωπικό της  εταιρείας ενισχύθηκε κατά 40%, ενώ, ο τομέας ανθρωπίνου δυναμικού εφάρμοσε  διαδικασίες βέλτιστης αξιοποίησης του προσωπικού, προωθώντας εξειδικευμένα στελέχη  σε κρίσιμες θέσεις “διαχείρισης”, ώστε να διευκολύνεται η ροή των εργασιών.

Στρατηγικού χαρακτήρα κινήσεις και μέσα στο 2021

Ήδη, η ΕΛΤΑ Courier, έχει διαμορφώσει και αναμένεται να λανσάρει στο αμέσως προσεχές  διάστημα νέες πελατοκεντρικές εφαρμογές (apps) δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες  της να έχουν πλήρη εικόνα και έλεγχο των αποστολών τους. Επιπλέον, στα άμεσα σχέδια  της περιλαμβάνεται και η δυναμική της ένταξη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e commerce) ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της αγοράς, δημιουργώντας με τον  τρόπο αυτό ένα επιπλέον touchpoint για τον τελικό καταναλωτή και προσφέροντας μια  omnichannel εμπειρία πελάτη.

Στον τομέα υποδομών και λειτουργίας, η εταιρεία προχωρεί επίσης σε μια σειρά κινήσεων  που αναβαθμίζουν τη διαχειριστική της δυνατότητα και την ταχύτητα εξυπηρέτησης.  Ειδικότερα:

  • Το δίκτυο διευρύνεται συνεχώς με νέα καταστήματα πανελλαδικά, ενώ σε  περιστάσεις αιχμής γίνεται χρήση του δικτύου των καταστημάτων της μητρικής  ΕΛΤΑ, ως εναλλακτικών σημείων παράδοσης των αντικειμένων, για την ταχύτερη  εξυπηρέτηση των παραληπτών.
  • Παράλληλα προχωρούν οι διαδικασίες για την άμεση εγκατάσταση Αυτόματου  Συστήματος Διαλογής.

Να σημειωθεί ότι στην ίδια κατηγορία δραστηριοτήτων, η ΕΛΤΑ Courier, το τελευταίο  διάστημα έθεσε σε εφαρμογή τροποποιήσεις στην παραγωγική διαδικασία. Μεταξύ αυτών,  την αλλαγή του τρόπου προσωρινής αποθήκευσης των αντικειμένων, την επιτάχυνση της  διαδικασίας scanning, την εισαγωγή νέων reports για άμεση παρακολούθηση των  αντικειμένων και την εγκατάσταση συστήματος βέλτιστης δρομολόγησης στα οχήματα.

Επιπλέον, προχώρησε η επισκευή και αναμόρφωση οχημάτων για τη διαμόρφωση  ενισχυτικού αποθέματος του στόλου οχημάτων και η δημιουργία εφεδρικού στόλου για  έκτακτες ανάγκες.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

AEGEAN: Δωρεάν επιστροφή στη Σαντορίνη σε όσους ταξίδεψαν με την εταιρεία από 1/2/2025 έως 7/2/2025

Η AEGEAN ενημερώνει τους επιβάτες που επιθυμούν να επιστρέψουν στη Σαντορίνη και αναχώρησαν από το νησί με πτήση της AEGEAN ή της Olympic Air...

Υπερταμείο: Ματαιώνεται ο διαγωνισμός για το πλειοψηφικό μερίδιο στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου

Το Υπερταμείο/Growthfund ανακοινώνει τη ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την απόκτηση του πλειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής (67%) στο μετοχικό κεφάλαιο της «Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε.» (ΟΛΒ Α.Ε.). Πρόκειται...

H Hellas Sat παρέχει δορυφορικές επικοινωνίες στη Σαντορίνη

H Hellas Sat με πρωτοβουλία του Ελληνικού Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και συγκεκριμένα της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, από τις πρώτες μέρες της εκδήλωσης...

Inno4CFIs Acceleration Program: Άνοιξαν οι αιτήσεις για τον 1ο κύκλο επιτάχυνσης για startups και ΜμΕ στους τομείς της GreenTech και Γεωργίας Άνθρακα

Το Impact Hub Athens απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε startups και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς της Πράσινης Τεχνολογίας (GreenTech) και της Γεωργίας Άνθρακα...

Super League και ΕΠΟΕ ενώνουν δυνάμεις κατά της πειρατείας

Η Super League και η Εταιρεία Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων (ΕΠΟΕ) εγκαινιάζουν μια εμβληματική συνεργασία με στόχο την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πειρατείας οπτικοακουστικού περιεχομένου, ακολουθώντας...