29.4 C
Athens
Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025

Εκτοξεύθηκαν κατά 301% οι αγορές από e-σουπερμάρκετ τον Μάρτιο

Ραγδαία άνοδο κατέγραψαν οι ηλεκτρινικές αγορές στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο, με την αύξηση του e-shopping για τα βασικά καταναλωτικά αγαθά να καταγράφει το εντυπωσιακό +307% λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

Το κανάλι του online σουπερμάρκετ κατάφερε να φτάσει τον Μάρτιο τον ρυθμό ανάπτυξης που αναμενόταν να επιτύχει την προσεχή πενταετία λόγω του #menoumespiti και των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων των πολιτών, όπως καταγράφει το τριμηνιαίο report της Convert Group για τα ελληνικά οnline σουπερμάρκετ, που περιλαμβάνει δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την πλατφόρμα eRetail Audit.

Ειδικά την εβδομάδα 16-22 Μαρτίου 2020, οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με +501% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Την ίδια εβδομάδα το ποσοστό των online αγορών σε σχέση με τον συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου αυξήθηκε κατά 4,5 φορές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του έτους (από 0,4% σε 1,8%).

Εβδομαδιαία Μεταβολή Online Αγορών (€) και Παραγγελιών στα Online Super Markets

Σύμφωνα με τo report, η επισκεψιμότητα στα sites των οκτώ μεγαλύτερων online σουπερμάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, Bazaar, Σκλαβενίτης, e-fresh.gr, Κρητικός, Μασούτης, MyMarket, Θανόπουλος) ξεπέρασε τον Μάρτιο τα 4 εκατ. επισκέψεις. Αν συνυπολογιστούν και οι προσβάσεις στις mobile εφαρμογές των παραπάνω, αλλά και το νέο κανάλι του Σκλαβενίτη μέσω e-food.gr, ο αριθμός των επισκέψεων αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Ταυτόχρονα, οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο “online supermarket” στη μηχανή αναζήτησης Google 10πλασιάστηκαν μέσα στον Μάρτιο. 

Μηνιαία Μεταβολή Επισκεψιμότητας στα Sites των 8 μεγαλύτερων OnlineSuperMarkets

Το e-καλάθι του νοικοκυριού
Η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού για το πρώτο τρίμηνο του έτους ανήλθε στα €101 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), από €88 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) που ήταν το 2019. Το ηλεκτρονικό καλάθι του νοικοκυριού περιέχει σε αξία (€) κατά 30% φρέσκα τρόφιμα (λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά, φρέσκο κρέας & ψάρι). Η αναλογία τροφίμων (περιλαμβάνει και τα ποτά) είναι 69% στο σύνολο των αγορών.

Στην αύξηση της μέσης αξίας της online παραγγελίας έχει συνεισφέρει, μεταξύ άλλων, και η αύξηση των αγορών σε προϊόντα καθαρισμού, που αναπτύχθηκε 169% στο πρώτο τρίμηνο του 2020, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Ειδικά δε το διάστημα, που εφαρμόστηκε το μέτρο της καραντίνας (24/2 – 31/3 2020), η αξία των αγορών (€) της συγκεκριμένης κατηγορίας εκτοξεύτηκε στο 1.404% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Star Alliance βραβεύτηκε ως η Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στον Κόσμο στα Skytrax Awards 2025

Στις 17 Ιουνίου 2025, η Star Alliance αναδείχθηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ως η «Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στον Κόσμο» στα βραβεία Skytrax World Airline...

Samsung Galaxy Z Fold7 και Galaxy Ζ Flip7: Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα νέα αναδιπλούμενα Smartphones SAMSUNG Galaxy Z Fold7 και Galaxy Ζ Flip7 και η νέα σειρά Galaxy Watch8 έρχονται στις 25 Ιουλίου στην COSMOTE...

H Ανδρέας Νίκας Α.Ε. με King-Long στο Δήμο Αμαρουσίου

Η Ανδρέας Νίκας, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα, και αποκλειστικός συνεργάτης της αναγνωρισμένης King-Long Motors, στην Ελλάδα, ενίσχυσαν τον στόλο...

Απλά Ψηφιακά 178: Οι επόμενες κινήσεις της Vodafone, οι εξαγορές στην πληροφορική και η άμυνα

Τα νέα της εγχώριας τεχνολογικής επιχειρηματικής σκηνή συζήτησαν ο Δημήτρης Μαλλάς και η Νίκη Παπάζογλου σε αυτό το επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά, που εκτάκτως...

7 στις 10 βιομηχανικές εταιρείες «μπαλώνουν» ευπάθειες μόνο όταν είναι αργά

Της Νατάσας Φραγκούλη Μόλις 1 στις 4 βιομηχανικές επιχειρήσεις πραγματοποιεί συστηματικούς ελέγχους ασφαλείας κάθε μήνα, ενώ 7 στις 10 περιορίζονται σε αποσπασματικές παρεμβάσεις μόνο όταν...