19.8 C
Athens
Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου, 2023

Εκτοξεύθηκαν κατά 301% οι αγορές από e-σουπερμάρκετ τον Μάρτιο

Ραγδαία άνοδο κατέγραψαν οι ηλεκτρινικές αγορές στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο, με την αύξηση του e-shopping για τα βασικά καταναλωτικά αγαθά να καταγράφει το εντυπωσιακό +307% λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

Το κανάλι του online σουπερμάρκετ κατάφερε να φτάσει τον Μάρτιο τον ρυθμό ανάπτυξης που αναμενόταν να επιτύχει την προσεχή πενταετία λόγω του #menoumespiti και των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων των πολιτών, όπως καταγράφει το τριμηνιαίο report της Convert Group για τα ελληνικά οnline σουπερμάρκετ, που περιλαμβάνει δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την πλατφόρμα eRetail Audit.

Ειδικά την εβδομάδα 16-22 Μαρτίου 2020, οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με +501% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Την ίδια εβδομάδα το ποσοστό των online αγορών σε σχέση με τον συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου αυξήθηκε κατά 4,5 φορές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του έτους (από 0,4% σε 1,8%).

Εβδομαδιαία Μεταβολή Online Αγορών (€) και Παραγγελιών στα Online Super Markets

Σύμφωνα με τo report, η επισκεψιμότητα στα sites των οκτώ μεγαλύτερων online σουπερμάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, Bazaar, Σκλαβενίτης, e-fresh.gr, Κρητικός, Μασούτης, MyMarket, Θανόπουλος) ξεπέρασε τον Μάρτιο τα 4 εκατ. επισκέψεις. Αν συνυπολογιστούν και οι προσβάσεις στις mobile εφαρμογές των παραπάνω, αλλά και το νέο κανάλι του Σκλαβενίτη μέσω e-food.gr, ο αριθμός των επισκέψεων αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Ταυτόχρονα, οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο “online supermarket” στη μηχανή αναζήτησης Google 10πλασιάστηκαν μέσα στον Μάρτιο. 

Μηνιαία Μεταβολή Επισκεψιμότητας στα Sites των 8 μεγαλύτερων OnlineSuperMarkets

Το e-καλάθι του νοικοκυριού
Η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού για το πρώτο τρίμηνο του έτους ανήλθε στα €101 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), από €88 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) που ήταν το 2019. Το ηλεκτρονικό καλάθι του νοικοκυριού περιέχει σε αξία (€) κατά 30% φρέσκα τρόφιμα (λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά, φρέσκο κρέας & ψάρι). Η αναλογία τροφίμων (περιλαμβάνει και τα ποτά) είναι 69% στο σύνολο των αγορών.

Στην αύξηση της μέσης αξίας της online παραγγελίας έχει συνεισφέρει, μεταξύ άλλων, και η αύξηση των αγορών σε προϊόντα καθαρισμού, που αναπτύχθηκε 169% στο πρώτο τρίμηνο του 2020, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Ειδικά δε το διάστημα, που εφαρμόστηκε το μέτρο της καραντίνας (24/2 – 31/3 2020), η αξία των αγορών (€) της συγκεκριμένης κατηγορίας εκτοξεύτηκε στο 1.404% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Αυτή η σεζόν δεν χάνεται με την EuroLeague και τη μεγάλη πρεμιέρα Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός αποκλειστικά στο Novasports!

Η EuroLeague της νέας σεζόν ετοιμάζεται για τζάμπολ και αναμένεται πιο συναρπαστική και ανατρεπτική από κάθε άλλη φορά σε μια σεζόν που δεν χάνεται...

Πέντε νέες καινοτόμες λύσεις στον τομέα του Generative AI ανακοινώνει η Amazon Web Services

Η Amazon Web Services (AWS) παρουσιάζει πέντε νέες καινοτόμες λύσεις στον τομέα του Generative AI, σχεδιασμένες με στόχο να υποστηρίξουν επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να...

Smart Readiness Vouchers: 120.000 ακίνητα αποκτούν υπερυψηλές ταχύτητες

Συνολικά 120.000 ακίνητα αποκτούν υπερυψηλές ταχύτητες, μέσω του προγράμματος Smart Readiness Vouchers του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο με κοινωνικό και...

Έρχεται το πρώτο συνέδριο για Corporate & ScaleUp HR Professionals από τη Startup Pathways

Ένα διαφορετικό Συνέδριο για HR Professionals και CEOs που ενδιαφέρονται για το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας τους, διοργανώνει η Startup Pathways στις 5 Δεκεμβρίου...

Προσοχή στους νέους ψηφιακούς κινδύνους: 5 τάσεις για την κυβερνοασφάλεια που πρέπει να γνωρίζετε

Η επιβολή του νόμου είναι ένα σημαντικό κομμάτι του πάζλ στη μάχη κατά των εγκληματιών του ψηφιακού κόσμου. Ένα άλλο κομμάτι είναι οι καταναλωτές...