12.8 C
Athens
Κυριακή, 5 Δεκεμβρίου, 2021

Εκτόξευση έως 129% σε κατοχυρώσεις domain για e-shop

Οι ελληνικές επιχειρήσεις στρέφονται στη δημιουργία e-shop ως απάντηση στον COVID-19.

Διέξοδο στο ηλεκτρονικό εμπόριο αναζητούν οι ελληνικές επιχειρήσεις ως απάντηση στις αρρυθμίες που δημιουργεί στην αγορά η πανδημία και τα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς της.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Papaki, εντοπίζεται γενική αύξηση στις κατοχυρώσεις των domain names στο τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα domain που χρησιμοποιούνται κυρίως στο e-commerce, όπως το .shop, όπου σημειώνεται αύξηση 93,6%, και το .store, όπου καταγράφεται άνοδος 129%.

Φαίνεται λοιπόν ότι πολλές επιχειρήσεις, που μέχρι πρότινος διέθεταν μόνο φυσική παρουσία ή μία απλή ιστοσελίδα, αναζήτησαν λύσεις – εν μέσω πανδημίας – με στόχο και τη δημιουργία e-shop, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία τους.

«Η εντυπωσιακή άνοδος σε κατοχυρώσεις domain για e-shop καταγράφει απόλυτα τον παλμό του εμπορίου στη χώρα μας, αλλά και τις αλλαγές που θα έρθουν στον κλάδο» αναφέρει το Papaki.

 

Ασπίδα το e-shop

Η πανδημία του Covid-19 δεν επηρέασε όλες τις επιχειρήσεις το ίδιο. Αυτές που διέθεταν ή δημιούργησαν e-shop φαίνεται πως ευνοήθηκαν, λόγω της αυξημένης κίνησης στο e-commerce, μία καταναλωτική συνήθεια που φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει.

Επιπλέον, τα καταστήματα που διαθέτουν ένα εύχρηστο και λειτουργικό e-shop αυτομάτως αποκτούν μία σειρά πλεονεκτημάτων έναντι του ανταγωνισμού. Το κυριότερο είναι πως πλέον υπάρχουν δύο κανάλια πώλησης (φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα), που σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνητικά περισσότερους πελάτες.

Επομένως, η δημιουργία ενός αξιόπιστου και λειτουργικού e-shop, θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις του εμπορίου, ώστε να είναι θωρακισμένες για ενδεχόμενη επιστροφή σε lockdown αλλά και να δώσει ώθηση στην κάλυψη των ζημιών που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα.

Όπως δήλωσε ο Γιώργος Παπαδουράκης, Head of Customer Service Quality του Papaki: «Υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα και ενδιαφέρον στα κανάλια επικοινωνίας μας σχετικά με το πώς να ξεκινήσει κάποιος την online παρουσία του και ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία e-shop. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και στο κομμάτι του e-learning, στο πώς στήνεται μια αντίστοιχη πλατφόρμα, τι χρειάζεται κλπ.».

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Nissan After Sales Service: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος ασφαλείας

Μέσω του χειμερινού προγράμματος προσφορών All Clear Service, η Nissan τονίζει τον Δωρεάν Έλεγχο Ασφαλείας Yψηλών Προδιαγραφών από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της, όπως και...

Pομπότ “Pepper” και “Nao” στο Pierce – Aμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος

Το Pierce – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος απέκτησε ανθρωποειδή ρομπότ από τη Mobile Technology, με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση του εκπαιδευτικού περιεχομένου και των μεθόδων...

Η Nissan αποκαλύπτει ένα πρωτότυπο σεληνιακό ρόβερ, που αναπτύχθηκε από κοινού με την Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής & Εξερεύνησης του Διαστήματος

Η τεχνολογία τετρακίνητου ελέγχου ακριβείας EV της Nissan, ενισχύει τις οδηγικές επιδόσεις του rover, πάνω στην επιφάνεια του πλανήτηΗ Nissan Motor Co., Ltd. αποκάλυψε...

Δήμος Θεσσαλονίκης: Μαθήματα προγραμματισμού drones σε μαθητές 9-12 ετών

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι ο πρώτος Δήμος στην Ελλάδα ο οποίος προετοιμάζει τους μικρούς μαθητές για το μέλλον, οργανώνοντας μαθήματα χειρισμού και προγραμματισμού drones.Ο...

COSMOTE e-Value: Αναπτυξιακή πορεία και δύο ευρωπαϊκές διακρίσεις

Tις ανάγκες εξυπηρέτησης συνολικά άνω των 70 εταιρειών από διάφορους κλάδους της οικονομίας (τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, ασφάλειες κ.λπ.), κάλυψε πέρσι η CΟSMOTE e-Value, με...