11.5 C
Athens
Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου, 2024

Εκπτώσεις vs καταναλωτές: Τελικά, ποιος κερδίζει;

Μια νέα έρευνα της Kaspersky αποκαλύπτει ότι το 90% των αγορών πραγματοποιούνται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday. Αποκάλυψε επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν απροσδόκητα μεγάλη συμβολή στα αποτελέσματα των πωλήσεων, καθώς περισσότεροι από τους μισούς (58%) followers προσπαθούν να αποκτήσουν τις ειδικές προσφορές που προτείνουν οι αγαπημένοι τους influencers και διαδικτυακοί bloggers.

Η Black Friday και η Cyber Monday είναι εξαιρετικά δημοφιλή παγκόσμια εκπτωτικά γεγονότα. Συνήθως αφορούν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 3,5% στα 65,3 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2022. Εκτός αυτού, σύμφωνα με έρευνα της Salesforce σχετικά με την ανακεφαλαίωση των πωλήσεων, οι καταναλωτές ξόδεψαν 1,14 τρισεκατομμύρια δολάρια online παγκοσμίως κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου.

Τα αποτελέσματα της έρευνας «The Super Sale Game: who’s the winner? A study on how we shop and pay» δείχνουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές δεν μπορούν να αντισταθούν στην πλημμύρα των ειδικών προσφορών κατά τη διάρκεια της Black Friday ή της Cyber Monday και η πλειονότητα αγοράζει οτιδήποτε παρά τυχόν προηγούμενα σχέδιά τους. Το 90% των ερωτηθέντων αγοράζει πράγματα αυθόρμητα κατά τη διάρκεια αυτών των εκπτώσεων και το 57% το κάνει τις περισσότερες ή ακόμα και όλες τις φορές. Επιπλέον, οι bloggers, οι φίλοι και οι συγγενείς έχουν επίσης μεγάλη επιρροή στις αυθόρμητες αγορές. Για παράδειγμα, το 58% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμο να αγοράσει ένα προϊόν εάν το δει σε συστάσεις από bloggers που ακολουθεί. Ταυτόχρονα, το 40% των χρηστών είναι έτοιμο να αγοράσει κάτι μη προγραμματισμένο εάν λάβει μια σύσταση από φίλους ή μέλη της οικογένειας.

Οι γυναίκες είναι οι πιο φανατικοί αγοραστές σούπερ εκπτώσεων, με το 22% να δηλώνει ότι θα κάνει πάντα αυθόρμητες αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday, σε σύγκριση με μόνο το 17% των ανδρών. Τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών ξεχωρίζουν επίσης: το 23% λέει ότι θα αγοράζει πάντα κάτι αυθόρμητα κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών, μέγεθος σημαντικά μεγαλύτερο σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα.

Όσον αφορά τη σημασία των μεγάλων εκπτωτικών εκδηλώσεων για τους ερωτηθέντες, το 71% είναι έτοιμο να περιμένει μέχρι μεγάλα γεγονότα όπως η Black Friday ή η Cyber Monday για να πάρει τις καλύτερες προσφορές. Ενώ το 75% των καταναλωτών δηλώνει ότι κάνει χρήση της προετοιμασίας αυτών των γεγονότων για να προγραμματίσει τις μεγαλύτερες αγορές του εκ των προτέρων, ελπίζοντας να αξιοποιήσει στο έπακρο τις μειώσεις τιμών και τις ειδικές προσφορές.

«Για πολλούς, η Black Friday και η Cyber Monday είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσουν αρκετά χρήματα σε μια ποικιλία αγορών, οπότε κάθε χρόνο, αυτές οι μέρες χαρακτηρίζονται από πρωτοφανή ενθουσιασμό και ενδιαφέρον για online και offline αγορές. Όπως δείχνει η έρευνά μας, 9 στους δέκα χρήστες αγοράζουν πράγματα αυθόρμητα κατά τη διάρκεια μεγάλων εκπτωτικών εκδηλώσεων και μπορεί να μην δίνουν μεγάλη προσοχή στην ασφάλεια, προσπαθώντας να αρπάξουν την καλύτερη προσφορά.

Οι λύσεις μας για ασφαλείς online αγορές – όπως το Kaspersky Premium – μπορούν να αποτελέσουν έναν αξιόπιστο βοηθό στην ασφάλεια των ηλεκτρονικών πληρωμών, ο οποίος θα προστατεύει όχι μόνο τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά και τις οικονομικές πληροφορίες και θα σας προειδοποιεί ώστε να μην καταλήξετε σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού phishing», σχολιάζει η Marina TitovaVicePresidentConsumer Product Marketing της Kaspersky.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η πορεία των startups στην Ελλάδα, οι ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025

Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital (τμήμα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας) και την EATE (Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων), παρουσίασε για...

Απλά Ψηφιακά 158: Η AWS και οι ελληνικές ΑΙ εξελίξεις, τα data centers και η… Black Friday

Για τα νέα που επιφύλασσε το μεγάλο συνέδριο της AWS Re:Invent στο Λας Βέγκας, για τις τηλεπικοινωνίες αλλά και για το αποτύπωμα της τεχνητής...

Ρεκόρ επιβατών για την Emirates τη φετινή εορταστική περίοδο

Με τις να αναχωρήσεις να σημειώνουν σημαντική αύξηση συγκριτικά με τον προηγούμενο Δεκέμβριο, η Emirates συνιστά στους επιβάτες της να προγραμματίσουν προσεκτικά τα ταξίδια...

Σημαντική πτώση στις παγκόσμιες επενδύσεις VCs: Η τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο

Της Νατάσας Φραγκούλη Η παγκόσμια αγορά των επενδύσεων επιχειρηματικών κεφαλαίων (VCs) κατέγραψε σημαντική πτώση το Γ' τρίμηνο του 2024, καθώς οι συνολικές επενδύσεις μειώθηκαν...

Τα καλύτερα δώρα τεχνολογίας σε προνομιακές τιμές από τη Vodafone

Αυτά τα Χριστούγεννα, η Vodafone προσφέρει σε όλους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις γιορτινές αγορές τους επιλέγοντας smartphones, tablets, smart TVs, wearables και αξεσουάρ...