Καθολικοί χρήστες του Διαδικτύου, φουλ στο mobile internet και τα smartphones, ενώ… καίνε χρόνο στα social media. Αυτό είναι το πρόσφατο προφίλ των Ελλήνων σύμφωνα με την νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά
συνεχώς από το 1995.
Πάνω από 3 στους 5, το 63%, δηλώνουν ότι πολλές φορές χαζεύουν άσκοπα
στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε μεγαλύτερο βαθμό οι γυναίκες (69% έναντι 56% των ανδρών) και οι ηλικίες 25-34.
Η χρήση των social networks αποτελεί τον πρώτο λόγο σύνδεσης στο internet. Το ποσοστό των social media users ξεπερνά το 80% με τις γυναίκες να είναι κατάτι περισσότερες.
Όλοι στο Internet
Σύμφωνα με την έρευνα όλοι οι Έλληνες (96%) είναι χρήστες internet, ενώ το 79% στην ηλικία 65-74 χρόνων σερφάρει καθημερινά, και μάλιστα από το κινητό, καθώς η κατοχή smartphone έχει φτάσει το 95% στη χώρα μας. Μάλιστα, το 92% του ελληνικού κοινού
επιλέγει το mobile internet ανεξαρτήτως συχνότητας, ενώ πάνω από 8 στους 10 (ποσοστό 88%) περιηγείται online μέσω του κινητού σε καθημερινή βάση.
Επτά στους δέκα Έλληνες έχουν κάνει τουλάχιστον μια αγορά online μέσα στο τελευταίο εξάμηνο και η τάση για ηλεκτρονικές αγορές σημειώνεται ανοδική.
Το πιο ενεργό κοινό του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι 25-34 ετών σε ποσοστό 89%, ενώ μόλις το 19% ηλικίας 13-54 δεν έχει πραγματοποιήσει κάποια διαδικτυακή αγορά τους τελευταίους 6 μήνες.
Τέλος, η έρευν καταγράφει και τις αντιλήψεις των Ελλήνων για την τεχνητή νοημοσύνη. Λίγο παραπάνω από τους μισούς – ποσοστό 55% – νομίζουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη
είναι απλά το επόμενο βήμα στην εξέλιξη και την πρόοδο της τεχνολιγίας. Επίσης, σχεδόν 7 στους 10 – το 69% – δηλώνουν ότι πρέπει να προσέξουμε ώστε η ανάπτυξη της τεχνητής
νοημοσύνης να «μην ξεφύγει από τον έλεγχό μας».