25.5 C
Athens
Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου, 2024

Διατήρηση του αμαξοστασίου του Ελληνικού ζητούν οι εργαζόμενοι

Ημερίδα με θέμα «Επιπτώσεις από το επικείμενο κλείσιμο του Αμαξοστασίου Ελληνικού» πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Ιουνίου από τα  Σωματεία Εργαζομένων ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, με πρωτοβουλία του Συνδικάτου Εργαζομένων Ο.Α.Σ.Α

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση των εργαζομένων «Παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες αντιπερισπασμού από την Πολιτική Ηγεσία, η Ημερίδα κάλυψε και ανέδειξε με απόλυτη επιτυχία τις καταστροφικές συνέπειες που θα επιφέρει το κλείσιμο του Αμαξοστασίου Ελληνικού, τόσο για τους επιβάτες της ευρύτερης περιοχής των νοτιοανατολικών προαστίων όσο και για την Εταιρεία και τους εργαζομένους. Με την πολύτιμη παρουσία εκλεκτών καλεσμένων μας από Εκπροσώπους Κομμάτων, Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Σωματείων καθώς και γνωστού πολιτικού – μηχανικού συγκοινωνιολόγου, ο οποίος έχει διαμορφώσει σχετική μελέτη για το συγκεκριμένο ζήτημα, συνομολογήσαμε και συμφωνήσαμε να εξαιρεθεί η μετεγκατάσταση του Α/Σ όπως συμβαίνει και με το ΤΡΑΜ».

Όπως τονίζουν οι εργαζόμενοι σε διαφορετική περίπτωση, θα πρέπει να δοθεί παράταση χρόνου έως ότου βρεθεί κατάλληλος χώρος, εντός πλαισίου των όμορων δήμων, προκειμένου το Α/Σ να λειτουργεί και να εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό της νοτιοανατολικής Αττικής.

«Παρά τις επίσημες προσκλήσεις με πρωτοβουλία του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, από τις 25 Μαΐου, στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, στον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο Ο.Α.Σ.Α, στον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο Ο.ΣΥ Α.Ε, σε αρμοδίους Διευθυντές της Ο.ΣΥ, σε Διευθυντές των Αμαξοστασίων, ΚΑΝΕΙΣ, (πλην ενός

Διευθυντή της Ο.ΣΥ) δεν μας τίμησε με την παρουσία του. «Τυχαία» συμμετείχαν σε Ημερίδα την ίδια ημέρα για τις Μεταφορές και οι υπόλοιποι «Τυχαία» κλήθηκαν από τον Διευθύνοντα της Ο.ΣΥ Α.Ε σε συνάντηση προκειμένου να επισπεύσουν το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού…» επισημαίνουν χαρακτηριστικά και καταλήγουν: «Για ακόμα μια φορά η Διοίκηση με κινητήριο μοχλό λειτουργίας της την πρακτική της

κεκαλυμμένης στήριξης των στόχων της Πολιτικής Ηγεσίας, συνεχίζει… Εμείς οι εργαζόμενοι, σεβόμενοι απόλυτα τους επιβάτες που με τις συνεχείς συρρικνώσεις του συγκοινωνιακού έργου ταλαιπωρούνται όλο και περισσότερο, μέσω της πρωτοβουλίας μας αυτής, στοχεύσαμε και καταφέραμε επιτυχημένα να ενδυναμώσουμε την άποψη ότι το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού θα δημιουργήσει σωρεία προβλημάτων. Έπεται συνέχεια …»

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...

Θα ξεπεράσουν τα 630 εκατ. ευρώ οι δαπάνες για ΑΙ το 2028

το ΑΙ θα τρέξει με 29% μεταξύ 2024-2028, τον ταχύτερο ρυθμο από κάθε άλλο κλάδο της τεχνολογίας Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη Μπορεί οι επικριτές της να...