30.7 C
Athens
Τετάρτη, 16 Ιουλίου, 2025

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους ορίζοντες για συνεργασίες και ανάπτυξη.

Για τη διαδικασία της πιστοποίησης, η TÜV NORD Ελλάδας, ο αξιόπιστος και διεθνώς αναγνωρισμένος φορέας επιθεώρησης και πιστοποίησης, μελέτησε περιοχές όπως η μετάδοση πληροφοριών στους πελάτες, η μέτρηση και παρακολούθηση της εμπειρίας των πελατών, ο χειρισμός παραπόνων, η προστασία πελατών, οι ανθρώπινοι πόροι, οι διεργασίες λειτουργίας, οι υποδομές για την παροχή υπηρεσιών, αλλά και η σχέση με τον πελάτη. Η πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 αποτελεί επισφράγισμα της συστηματικής δουλειάς και της αφοσίωσης της COSMOTE eValue στην ικανοποίηση του πελάτη και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για:

  • Ακόμα υψηλότερη ποιότητα εξυπηρέτησης: δέσμευση για συνεχή βελτίωση και υπέρβαση των προσδοκιών.
  • Αξιοπιστία και διαφάνεια: τήρηση των αυστηρότερων διεθνών προτύπων.
  • Εξατομικευμένη προσέγγιση: κατανόηση και κάλυψη των μοναδικών αναγκών του πελάτη.
  • Αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων: άμεση ανταπόκριση και επίλυση προβλημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η COSMOTE eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO 22301), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών υψηλών προδιαγραφών.

Με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας και εξειδίκευσης στον συγκεκριμένο κλάδο, η COSMOTE eValue παραμένει προσηλωμένη στην άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη, με όραμα να αποτελεί την πρώτη επιλογή στο customer relationship management για κάθε επιχείρηση.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

O Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work-Certified

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, με υπερηφάνεια, ανακοινώνει ότι απέκτησε για πρώτη φορά την πιστοποίηση Great Place to Work® μετά από μια μεθοδική και διεξοδική...

«Τελευταία κλήση»: Η νέα συμπαραγωγή της Nova

Η Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, είναι συμπαραγωγός στην ταινία «Τελευταία Κλήση», της νέας παραγωγής...

Διπλασιάστηκε το ενδιαφέρον των παιδιών για τα chatbots το 2025

Της Νατάσας Φραγκούλη Η επόμενη γενιά χρηστών του διαδικτύου φαίνεται να έχει ήδη ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητά της — όχι ως εργαλείο, αλλά...

Καλοκαιρινές εκπτώσεις σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ με επιπλέον 15% €πιστροφή για αγορές με κάρτες Eurobank

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις ξεκίνησαν στην COSMOTE TELEKOM και τον ΓΕΡΜΑΝΟ σε όλα τα φυσικά καταστήματα, καθώς και online στα cosmote.gr και germanos.gr. Έως και...

Μetron: Από τις Σέρρες στα 50 κράτη – Το ελληνικό success story στους ανελκυστήρες

Της Μαρίας Μόσχου Από την Καρδιά της ΒΙ.ΠΕ. Σερρών, η Metron SA, η ελληνική βιομηχανία ανελκυστήρων της οικογένειας Σάνδρου εξελίσσεται σε παγκόσμιο όνομα, φέρνοντας τη...