4.8 C
Athens
Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου, 2022

COSMOTE e-Value: Αναπτυξιακή πορεία και δύο ευρωπαϊκές διακρίσεις

Tις ανάγκες εξυπηρέτησης συνολικά άνω των 70 εταιρειών από διάφορους κλάδους της οικονομίας (τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, ασφάλειες κ.λπ.), κάλυψε πέρσι η CΟSMOTE e-Value, με το πελατολόγιό της να σημειώνει αύξηση 30%. Χάρη στις κορυφαίες αυτές επιδόσεις και τη δυναμική αναπτυξιακή της πορεία, η εταιρεία τιμήθηκε με βραβείο Silver στην κατηγορία Outsourced Contact Center of the Year (Κέντρο Εξυπηρέτησης της Χρονιάς για Παροχή Υπηρεσιών σε Τρίτους), στο πλαίσιο των φετινών European Contact Center & Customer Service Awards, της πιο σημαντικής Ευρωπαϊκής διοργάνωσης για τον κλάδο των contact centers, διακρινόμενη μεταξύ εταιρειών από 26 ευρωπαϊκές χώρες.

Κατά τη διάρκεια μίας ιδιαίτερα απαιτητικής χρονιάς, η COSMOTE e-Value διαχειρίστηκε αποτελεσματικά την ραγδαία αύξηση της κίνησης κατά 40% σε όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης, και πραγματοποίησε πάνω από 70 εκατ. επαφές με πελάτες, ανταποκρινόμενη με επιτυχία στις αυξημένες ανάγκες μεγάλων εταιρειών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και κρατικών φορέων.

«Είμαστε υπερήφανοι που βρισκόμαστε ανάμεσα στους καλύτερους της Ευρώπης. Όραμά μας είναι η COSMOTE e-Value να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη για όσους θέλουν να αναθέσουν σε τρίτο τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών τους, και την κορυφαία επιλογή για τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών εξυπηρέτησης. Η πολύχρονη εμπειρία μας και η υψηλή τεχνογνωσία των ανθρώπων μας, μας επιτρέπουν να διαχειριστούμε κάθε έργο, όσο πολύπλοκο κι αν είναι»,  δήλωσε ο CEO της COSMOTE e-Value & e-Value International, κ. Θανάσης Στράτος.

Κορυφαία εταιρεία και στην εκπαίδευση των ανθρώπων της

Στο πλαίσιο των European Contact Center & Customer Service Awards 2021, η COSMOTE e-Value απέσπασε επίσης το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Most Effective Learning and Development Initiative για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αλλαγής κουλτούρας και φιλοσοφίας, #asto_pano_mou.

Ο CEO της COSMOTE e-Value & e-Value International, κ. Θανάσης Στράτος

«Στην COSMOTE e-Value παρέχουμε σύγχρονη και ολοκληρωμένη εκπαίδευση για την εξέλιξη των ανθρώπων μας. Επενδύουμε στη γνώση, σε νέες τεχνολογίες, σε soft skills, σε προγράμματα ανάπτυξης δεξιοτήτων. Γιατί θέλουμε οι άνθρωποί μας να έχουν ως πρώτη προτεραιότητα τον πελάτη, και να έχουν όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να του προσφέρουν κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης», σημείωσε σχετικά ο κ. Στράτος.

Η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των contact centers, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με 19 σύγχρονα κτίρια εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της σε 11 πόλεις, υπερσύγχρονη τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο, σε 16 γλώσσες.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

LG ultragear: Επίσημος gaming monitor συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος League of Legends

Οι παγκόσμιας κλάσης οθόνες παιχνιδιών UltraGear της LG συνεργάζεται με τους καλύτερους παίκτες πρωταθλήματος της Ευρώπης για περιφερειακή υπεροχή Η LG Electronics (LG) είναι στην...

Η Nissan θα ξεκινήσει δοκιμές επαλήθευσης του συστήματος διαχείρισης ενέργειας στη Φουκουσίμα

Η φόρτιση και η εκφόρτιση EVs θα βοηθήσει στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα Μέσω του οράματος  Nissan Ambition 2030, η Nissan υποστηρίζει την πολιτική της Namie...

HUAWEI Winter Sales 2022: Αυτό τον χειμώνα όλη η τεχνολογία βρίσκεται στα χέρια σας!

Αποκτήστε, σε ασύγκριτες τιμές, όλα όσα θα κάνουν τις μέρες σας να πάρουν την πιο βαθιά τεχνολογική ανάσα!  Εάν ένας από τους στόχους που βάλατε...

Saracakis.gr, το νέο website του Όμιλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη από την Generation Y

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του, προχώρησε στην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του αναθέτοντας στην Generation Y - International eBusiness...

Αλλάξτε 10 κακές συνήθειες για να μην πέφτετε θύματα κυβερνοεπιθέσεων

το ένα τρίτο των ανθρώπων που έπεσαν θύμα κλοπής στοιχείων ταυτότητας στις ΗΠΑ ισχυρίστηκε ότι δεν είχε αρκετά χρήματα για να αγοράσει τρόφιμα ή...