17.2 C
Athens
Κυριακή, 20 Απριλίου, 2025

Blueground: Προχωρά στην πρώτη της επένδυση 14 εκατ. δολαρίων σε άλλη εταιρεία

Η Blueground ηγείται επένδυσης $14 εκατομμυρίων στην Βραζιλιάνικη startup Tabas, κάνοντας τα πρώτα της βήματα στην αγορά της Λατινικής Αμερικής

Η Blueground, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο του real estate και της τεχνολογίας (prop-tech), η οποία ξεκίνησε από λίγα διαμερίσματα στην Αθήνα και πλέον έχει διεθνή παρουσία σε Η.Π.Α., Μ. Βρετανία, Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισπανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Τουρκία, ανακοινώνει σήμερα ότι θα ηγηθεί επένδυσης $14 εκατομμυρίων στη Βραζιλιάνικη startup Tabas.

Η Blueground που πρόσφατα συγκέντρωσε 180 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση γύρου C με σκοπό την επιτάχυνση της ανάπτυξής της διεθνώς, θα ηγηθεί του επενδυτικού γύρου στη βραζιλιάνικη εταιρεία, αποκτώντας έτσι έκθεση στην αγορά της Λατινικής Αμερικής.

Στρατηγικός επενδυτής στην Tabas

Σε πρώτο στάδιο η Blueground θα είναι στρατηγικός επενδυτής στην Tabas, ενώ θα αναζητήσει συνέργειες σε επίπεδο τεχνολογίας, marketing και λειτουργικών διαδικασιών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Blueground, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Tabas.

Η Tabas είναι μία proptech start up που δραστηριοποιείται στην αγορά της Λατινικής Αμερικής με αντικείμενο ανάλογο της Blueground. Η εταιρεία νοικιάζει διαμερίσματα, τα ανακαινίζει σε όμορφα διαμορφωμένους, πλήρως επιπλωμένους χώρους και τα εκμισθώνει σε millennials και επαγγελματίες. Η Tabas διαθέτει αυτή τη στιγμή 360 διαμερίσματα στο Σάο Πάολο και το Ρίο ντε Τζανέιρο, και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτή τη νέα επένδυση για να επεκταθεί σε 1.200 διαμερίσματα στη Βραζιλία μέχρι το τέλος του 2022.

«Η Tabas έκανε την είσοδό της στην αγορά σε μία από τις πιο δύσκολες οικονομικές περιόδους, και ήταν αυτή ακριβώς η αντοχή και η επιμονή της που προσέλκυσε την Blueground να επενδύσει στην ανάπτυξή της», δήλωσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Blueground. «Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, αλλά και μία φυσική συνέργεια μεταξύ των δυο εταιρειών. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτή μας την επένδυση και ανυπομονώ να χαράξουμε μαζί το δρόμο για το μέλλον».

Είσοδο σε νέες αγορές

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την Blueground ως κύριο επενδυτή μας σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή της ανάπτυξής μας», δήλωσε ο Leonardo Morgatto, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Tabas. «Με αυτό το νέο κεφάλαιο και την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε την οκταετή εμπειρία της Blueground στον κλάδο, είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε την ανάπτυξή μας και την είσοδό μας σε νέες αγορές, καθώς και να επενδύσουμε περαιτέρω στην τεχνολογία και το εργατικό δυναμικό μας για να πετύχουμε τους στόχους μας για το επόμενο έτος».

Αυτή είναι η  πρώτη επένδυση της Blueground σε άλλη εταιρεία, και το ενδιαφέρον της για την Tabas συνιστά μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για την ταχεία γεωγραφική ανάπτυξή της. Έχοντας αθροιστικά συγκεντρώσει 258 εκατομμύρια δολάρια από την ίδρυσή της το 2013 – το υψηλότερο ποσό χρηματοδότησης που έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα ελληνική start-up – η Blueground το 2021 ξεπέρασε τα 145 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα. Διατηρώντας μια μέση παγκόσμια πληρότητα 94% καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ξεπέρασε τις επιδόσεις του κλάδου κατά τη διάρκεια μιας ακόμη δύσκολης χρονιάς.

Η ελληνική start-up ξεπέρασε τα 5.500 διαμερίσματα και φιλοξένησε πάνω από 20.000 επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ πρόσθεσε τρεις ακόμη πόλεις στο δίκτυό της το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Παράλληλα, δημιούργησε 110 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, με στόχο να προσλάβει ακόμα 160 άτομα μέσα στο επόμενο έτος, που θα έχουν βάση την Ελλάδα. Η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε 18 αγορές σε όλη τη Βόρεια Αμερική και την EMEA με σχέδια να αυξηθεί σε 50 πόλεις και 30.000 διαμερίσματα σε όλο τον κόσμο έως το 2025.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Spotify: Μην επιτρέψετε στους κυβερνοεγκληματίες να παραβιάσουν τον λογαριασμό σας

Το Spotify έχει σχεδόν 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, με 265 εκατομμύρια από αυτούς να είναι συνδρομητές Premium. «Πρόκειται για την κορυφαία υπηρεσία ροής μουσικής...

Skroutz Βοηθός AI: Το επόμενο βήμα στο online shopping

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο  marketplace στην Ελλάδα, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας τον νέο Βοηθό ΑΙ, έναν ψηφιακό σύμβουλο αγορών που προσφέρει μια...

Η HP προειδοποιεί: Τα CAPTCHA «I Am Not a Robot» χρησιμοποιούνται για την εξάπλωση κακόβουλου λογισμικού

Στο πλαίσιο του ετήσιου Amplify Conference, η HP παρουσίασε την τελευταία HP Threat Insights Report, η οποία αναδεικνύει την αυξανόμενη χρήση ψεύτικων τεστ CAPTCHA...

Η Pylones Hellas ανακοινώνει την έκτη ετήσια έρευνα «The State of Cybersecurity»

Η Pylones Hellas, κορυφαίος πάροχος ψηφιακών τεχνολογιών και λύσεων κυβερνοασφάλειας, ανακοινώνει την επίσημη έναρξη της ετήσιας έρευνας «The State of Cybersecurity 2025», που πραγματοποιείται...

Τα Public υποδέχονται τη Snappi και προσφέρουν ακόμη περισσότερα προνόμια στους νέους

Τα Public, ανακοινώνουν τη στρατηγική συνεργασία τους με τη Snappi, την πρώτη ελληνική neobank με άδεια από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ). Μέσα από...