Οι εταιρείες «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID 19, ενημερώνουν ότι, από το Σάββατο, 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών.
Τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα) θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.
Οι εγγραφές συνδρομητών και η χορήγηση πομποδεκτών θα εξυπηρετούνται τηλεφωνικά και μέσω courier, ενώ οι επαναφορτίσεις των πομποδεκτών υπάρχει δυνατότητα να γίνονται και ηλεκτρονικά μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας my e-PASS στον ιστότοπο https://cs.attiki-odos.gr
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π), η οποία λειτουργεί Δευτέρα – Σάββατο, 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr. Επίσης, προτείνεται στους οδηγούς να πληρώνουν το αντίτιμο στους σταθμούς διοδίων με χρήση τραπεζικής κάρτας με ανέπαφη συναλλαγή, αντί με μετρητά.
Τηλέφωνο: 210 – 6682 222
Fax: 210 – 6682 24
e-mail: customercare@attikesdiadromes.gr
https://cs.attiki-odos.gr
Η «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» σας ευχαριστούν για την κατανόηση
και τη συνεργασία.