Τα αναπτυξιακά βήματα αλλά και τα μελλοντικά σχέδια της Blueground, η οποία “σήκωσε” πρόσφατα χρηματοδότηση ρεκόρ για τα δεδομένα της ελληνικής startup σκηνής, συζήτησαν η Νίκη Παπάζογλου και ο Δημήτρης Μαλλάς με τον Θάνο Γεραμάνη, COO της εταιρείας, στο τέταρτο επεισόδιο της νέας σεζόν του «Απλά Ψηφιακά».
Στο εβδομαδιαίο podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών, ο κ. Γεραμάνης αναφέρθηκε στα μέτρα που πήρε η εταιρεία για να αντιμετωπίσει την κρίση που έφερε η πανδημία του κορονοϊού στην αγορά των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων αλλά και στις νέες πρακτικές που υιοθέτησε προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα έκανε λόγο και για την νέα χρηματοδότηση ύψους 140 εκατ. ευρώ η οποία φέρνει την Blueground πιο κοντά στα μεγέθη ενός unicorn καθώς και στις προοπτικές της εγχώριας startup σκηνής.
Στη συνέχεια, Νίκη και Δημήτρης αναφέρθηκαν στο μεγάλο deal που διέρρευσε μέσα στην εβδομάδα, την εξαγορά της Kiosky’s από την μητρική της efood, Delivery Hero και στις αλλαγές που αυτό θα φέρει στον χώρο του online delivery.
Η πορεία της Peoplecert
Η συζήτηση συνεχίστηκε με την αναπτυξιακή πορεία της Peoplecert μετά και την εξαγορά της βρετανικής Axelos και μεταφέρθηκε από τον κλάδο των πιστοποίησεων σε αυτόν της συνδρομητικής τηλεόρασης, με την αφορμή της άφιξης των HBO MAX και Disney + στην Ελλάδα.
Τέλος, οι παρουσιαστές σχολίασαν την συνδεσιμότητα της χώρας, η οποία θα βελτιωθεί αφενός μέσω του ψηφιακού «Εξοικονομώ» που έρχεται κι αφετέρου μέσω των επενδύσεων της Grid Telecom στο δίκτυο οπτικών ινών.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.