8.5 C
Athens
Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

Απλά Ψηφιακά 29: Οι αλλαγές στο online marketing, τα πλάνα της Qivos, το UFBB και το unicorn της Blueground

Τη στροφή των καταναλωτών στις προσωποποιημένες προσφορές, αλλά και τις αλλαγές που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο στο χώρο του online marketing συζήτησαν μεταξύ άλλων η Νίκη Παπάζογλου και ο Δημήτρης Μαλλάς με τον ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Qivos, Βαγγέλη Καράλη, στο τρίτο επεισόδιο της νέας σεζόν του «Απλά Ψηφιακά».

Στο εβδομαδιαίο podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών, ο κ. Καράλης αναφέρθηκε στις νέες τεχνολογικές λύσεις που προσφερει η Qivos στους πελάτες της, όπως το Qivos Cloud, στο πώς έχει αλλάξει το χώρο του loyalty η πανδημία, αλλά και στο τι συμβαίνει με τα first-party data για τα οποία γίνεται πολύς λόγος τώρα τελευταία.

UFBB και e-Food

Στη συνέχεια, Νίκη και Δημήτρης αναφέρθηκαν στο παρασκήνιο του διαγωνισμού για το Ultra-Fast Broadband, αλλά και στα προβλήματα που αντιμετωπίζει από την προηγούμενη εβδομάδα η e-Food με την αφορμή της αλλαγής συμβάσεων με τους διανομείς της.

Η συζήτηση συνεχίστηκε με την χρηματοδότηση της Blueground και τις προοπτικές της ελληνικής startup να αποτελέσει τον πρώτο ελληνικό unicorn.

Τέλος, αναφέρθηκαν και στα ανοδικά σερί των εταιρειών πληροφορικής και τεχνολογίας της χώρας, με αφορμή τα οικονομικά αποτελέσματα εταιρειών που δημοσιοποιήθηκαν μέσα στην εβδομάδα, όπως Epsilon Net, Πλαίσιο και άλλα.

Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

H PMM και η Viva.gr συνεργάζονται για το Public Tickets

H Public-MediaMarkt συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Viva.gr και εμπλουτίζει την υπηρεσία ticketing, δίνοντας στους λάτρεις του πολιτισμού αλλά και του αθλητισμού τη δυνατότητα ν’...

Το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer βασικός χορηγός της εκστρατείας για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού «Sail for Pink»

To Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer (CDI) υποστήριξε φέτος το Άλμα Ζωής Νομού Θεσσαλονίκης και την ενέργεια “Sail for Pink” ως βασικός χορηγός (Pink...

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά για το upskilling νέων σε ψηφιακές δεξιότητες

Το “The ReGeneration Initiative: Upskilling Greek Youth for the Digital Era powered by Microsoft” αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ψηφιακού αλφαβητισμού και υλοποιείται υπό την...

Nissan Ambition 2030: ένα όραμα πέρα από την κινητικότητα

Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της, η Nissan θα προσφέρει συναρπαστικά οχήματα και τεχνολογίες που ενδυναμώνουν την κινητικότητα των...

Η BEWISE υλοποιεί έργο digital transformation για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Με το βλέμμα στη διαρκή βελτίωση των υποδομών της, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέθεσε στη Bewise S.A. το έργο της αναβάθμισης των πληροφοριακών υποδομών της...