Τη στροφή των καταναλωτών στις προσωποποιημένες προσφορές, αλλά και τις αλλαγές που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο στο χώρο του online marketing συζήτησαν μεταξύ άλλων η Νίκη Παπάζογλου και ο Δημήτρης Μαλλάς με τον ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Qivos, Βαγγέλη Καράλη, στο τρίτο επεισόδιο της νέας σεζόν του «Απλά Ψηφιακά».
Στο εβδομαδιαίο podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών, ο κ. Καράλης αναφέρθηκε στις νέες τεχνολογικές λύσεις που προσφερει η Qivos στους πελάτες της, όπως το Qivos Cloud, στο πώς έχει αλλάξει το χώρο του loyalty η πανδημία, αλλά και στο τι συμβαίνει με τα first-party data για τα οποία γίνεται πολύς λόγος τώρα τελευταία.
UFBB και e-Food
Στη συνέχεια, Νίκη και Δημήτρης αναφέρθηκαν στο παρασκήνιο του διαγωνισμού για το Ultra-Fast Broadband, αλλά και στα προβλήματα που αντιμετωπίζει από την προηγούμενη εβδομάδα η e-Food με την αφορμή της αλλαγής συμβάσεων με τους διανομείς της.
Η συζήτηση συνεχίστηκε με την χρηματοδότηση της Blueground και τις προοπτικές της ελληνικής startup να αποτελέσει τον πρώτο ελληνικό unicorn.
Τέλος, αναφέρθηκαν και στα ανοδικά σερί των εταιρειών πληροφορικής και τεχνολογίας της χώρας, με αφορμή τα οικονομικά αποτελέσματα εταιρειών που δημοσιοποιήθηκαν μέσα στην εβδομάδα, όπως Epsilon Net, Πλαίσιο και άλλα.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.