Η νέα αγοραστική εμπειρία που θέλει να φέρει στα καταστήματά της η Public – Media Markt για τα καταστήματα, τα αντανακλαστικά της Κωτσόβολος πριν την πανδημία του κορωνοϊού, αλλά και οι συνέργειες που αναδιαμορφώνουν το τηλεπικοινωνιακό τοπίο της χώρας ήταν μερικά από τα θέματα του 22ου επεισοδίου του «Απλά Ψηφιακά», του video και audio podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών.
Σε αυτό το επεισόδιο, Νίκη Παπάζογλου και Δημήτρης Μαλλάς συζήτησαν με τον Αντώνη Ματεμτζή, διευθυντή καταστημάτων στην PMM (Public Media Markt) για τις επενδύσεις και τα νέα καταστήματα που σχεδιάζει να ανοίξει η αλυσίδα, για τις νέες συνήθειες που έφερε στους καταναλωτές η πανδημία του κορονοϊού καθώς και για την βιωματική τάση που αναμένεται να επικρατήσει στο λιανεμπόριο τα επόμενα χρόνια.
Στη συνέχεια, Νίκη και Δημήτρης αναφέρθηκαν στα οικονομικά αποτελέσματα της έτερης μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, Κωτσόβολος, αλλά και στο άνοιγμα που επιχειρείται αυτή την περίοδο εκτός ελληνικών συνόρων.
Συνεργασίες για τα δίκτυα οπτικών ινών
Την συζήτηση απασχόλησε και η 20ετής συμφωνία συνεργασίας που υπέγραψαν Vodafone Ελλάδας και Grid Telecom του ΑΔΜΗΕ, με αντικείμενο την αμοιβαία ανταλλαγή και παραχώρηση της χρήσης των δικτύων οπτικών ινών τους.
Τέλος, οι δύο παρουσιαστές συζητούν για τις υψηλές ταχύτητες Internet στις οποίες στρέφονται όλο και περισσότεροι καταναλωτές στην Ελλάδα, αλλά και στην πληθυσμιακή κάλυψη που είχαν την προηγούμενη χρονιά τα δίκτυα νέας γενιάς (NGA).
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.
Το «Απλά Ψηφιακά» είναι μία χορηγία της Info Quest Technologies, η οποία γιορτάζει εφέτος τα 40 της χρόνια.