Τα ορόσημα που κατέκτησε η νέα Nova στον ένα χρόνο λειτουργίας της αλλά και τους στόχους που βάζει για την συνέχεια ανέλυσε ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας στον Δημήτρη Μαλλά και τη Νίκη Παπάζογλου σε αυτό το επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά.
Μιλώντας στο podcast του Moved.gr, o γενικός εμπορικός διευθυντής της Nova αναφέρθηκε αναλυτικά στις συνδέσεις σταθερής και κινητής, καθώς και στο πώς προχωρά η ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου FTTH και του 5G. Αναφέρθηκε επίσης, στον διπλασιασμό των δεδομένων που προσφέρει το νέο πρόγραμμα Data Jump που λάνσαρε πρόσφατα η εταιρεία και είναι για πάντα.
Ο κ. Αναγνωστάκος περιέγραψε το δομικό πρόβλημα της ζήτησης στην αγορά των υπερυψηλών ταχυτήτων σταθερής, το οποίο -όπως είπε- εδράζεται στις υψηλές τιμές χονδρικής που δεν επιτρέπει στους παρόχους να ρίξουν τις τιμές, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται ο καταναλωτής περί τα 10 ευρώ για κάθε αναβάθμιση. Τέλος αναφερόμενος στα επόμενα βήματα του τηλεπικοινωνιακού παρόχου, επεσήμανε ότι η Nova θα συνεχίσει με αμείωτο ρυθμό τις επενδύσεις, αλλά και την ίδια εμπορική πολιτική που θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη και την σχέση του μαζί του.
Συγχωνεύσεις στις ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες
Στη συνέχεια Νίκη και Δημήτρης συζήτησαν για την αλλαγή στάσης που παρατηρείται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή όσον αφορά στις συγχωνεύσεις στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, στον πόλεμο που φέρεται να έχει ξεσπάσει μεταξύ Viva και JP Morgan, καθώς και στα νέα βήματα του Skroutz στην αγορά των μεταχειρισμένων.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.