Η ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά του digital marketing στην Ελλάδα, το 3G που μπαίνει σταδιακά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας για να δώσει τη θέση του στο 5G, αλλά και η νέα όψη των ΚΕΠ απασχόλησαν την κουβέντα στο 11o επεισόδιο του «Απλά Ψηφιακά», του εβδομαδιαίου βίντεο podcast στο Moved.gr με τον Δημήτρη Μαλλά και την Νίκη Παπάζογλου.
Καλεσμένος μας αυτή τη φορά ο γενικός Διευθυντής της Sleed, Στέλιος Ηλιάκης, ο οποίος μας ενημέρωσε για τις αρρυθμίες, αλλά και τις ευκαιρίες που δημιούργησε η κρίση του κορωνοϊού και στην αγορά του digital marketing. Η συζήτηση πήγε και στο στοίχημα που έχει κερδίσει μέχρι σήμερα η ελληνική startup σκηνή, ενώ μας ανέλυσε την υπεροχή της βιωσιμότητας έναντι του κέρδους στο σύνθετο στοίχημα της επιχειρηματικότητας.
Από το 3G στο 5G
Η κουβέντα συνεχίστηκε με τα χρονοδιάγραμμα των παρόχων για την διακοπή του 3G (βλ. σχετικές ανακοινώσεις από Cosmote) και το πώς εξελίσσεται η πληθυσμιακή κάλυψη του 5G.
Μετά από μια μικρή αναφορά στα οικονομικά αποτελέσματα της Wind, αλλά και στα νέα από πλευράς του Σύζευξις ΙΙ, τέθηκε επί τάπητος η νέα μορφή που παίρνουν τα ΚΕΠ, η αναβάθμιση των οποίων θα γίνει μέσω έργου ΣΔΙΤ.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.