9.8 C
Athens
Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου, 2025

Αντοχές επέδειξε το EBITDA της Forthnet στην πανδημία

Ανθεκτικότητα επέδειξε η Forthnet και στο πρώτο 6μηνο του 2020 καθώς, με βάση την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της, πετυχαίνοντας τη  διατήρηση του EBITDA στα περσινά επίπεδα παρά τη μείωση των εσόδων κατά 62% λόγω του αρνητικού μακροοικονομικού περιβάλλοντος που διαμορφώθηκε από την κρίση της πανδημίας COVID-19 και ιδιαίτερα από την απουσία αθλητικών γεγονότων.

Σε άλλα σημαντικά γεγονότα της περιόδου η Forthnet σημειώνει την ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταβίβασης των τραπεζικών δανείων και μέρους των μετατρέψιμων (σε μετοχές) ομολογιών από τις δανείστριες τράπεζες στη United Group, όπως προβλεπόταν στην μεταξύ τους συμφωνία στις 29 Μαΐου 2020. Αίτηση από την United Group για μετατροπή 766.667 Μετατρέψιμων Ομολογιών σε μετοχές της εταιρείας.

Η Nova αριθμεί 873 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 650 χιλιάδες μοναδικούς πελάτες, 550 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 456 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

Στο τέλος του Ιουνίου του 2020 οι συνολικές συνδρομές ήταν 873 χιλ., οι μοναδικοί πελάτες 650 χιλ. ενώ οι ενεργοί συνδρομητές broadband έκλεισαν στις 550 χιλιάδες, εκ των οποίων οι 92 χιλιάδες αφορούν συνδρομές NGA. Η συνδρομητική βάση Pay TV έκλεισε στους 456 χιλιάδες συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

  2020 2019 Δ
Συνολικές συνδρομές 873.080 899.293 -2,9%
Μοναδικοί πελάτες 650.297 655.829 -0,8%
Συνδρομητές Broadband[1] 549.708 548.485 +0,2%
   εκ των οποίων συνδρομητές  NGA 92.433 70.078 +32,0%
Συνδρομητές  Pay TV

(Λιανική +Χονδρική)

456.453 459.092 -0,6%

 

Οικονομικά Αποτελέσματα

Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα για το πρώτο εξάμηνο του 2020, ανήλθαν στα €125,2 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 2019 κατά 6,2%. Η μείωση εντοπίζεται κυρίως στους εταιρικούς και ιδιώτες πελάτες Pay-TV ως αποτέλεσμα της πανδημίας Covid-19.

Ανάλυση εσόδων (€ ‘000) 6Μ 2020 6Μ 2019 Δ
Λιανική                 86.513                 91.560 -5,5%
   Λιανική -Telco                 51.514                 52.295 -1,5%
   Λιανική – Pay TV                 34.999                 39.265 -10,9%
Εταιρικοί πελάτες                 27.450                 29.599 -7,3%
   Εταιρικοί πελάτες -Telco                 16.920                 16.948 -0,2%
   Εταιρικοί πελάτες – Pay TV                 10.531                 12.651 -16,8%
Διαφήμιση                    4.720                    5.045 -6,5%
Λοιπά έσοδα                    6.527                    7.298 -10,6%
Συνολικά Έσοδα 125.210 133.502 -6,2%

 

Το EBITDA του πρώτου εξαμήνου του 2020 ανήλθε στα €18,0 εκατ., έναντι €18,1 εκατ. του αντίστοιχου εξαμήνου του 2019.

Ανάλυση EBITDA (€ ‘000) 6M 2020 6M 2019 Δ
Συνολικά έσοδα (συμπ. λοιπών εσόδων) 125.210 133.502 -6,2%
EBITDA 18.010 18.097 -0,5%
Περιθώριο EBITDA 14,38% 13,56% +0,8 π.μ.

 

Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός στις 30 Ιουνίου 2020 ανέρχεται σε €256,1 εκατ.([2])

 

Πρόσφατες Εξελίξεις

  • Η Εταιρεία συνεχίζει να αντιμετωπίζει την κρίση της πανδημίας COVID-19 με ιδιαίτερη επιτυχία και υψηλό αίσθημα ευθύνης προκειμένου όλοι οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες της να είναι υγιείς και παραγωγικοί και να διασφαλίσει την απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών προς τους συνδρομητές της.
  • Στις 8 Σεπτεμβρίου η Εταιρεία ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταβίβασης των Τραπεζικών Δανείων και μέρους των μετατρέψιμων (σε μετοχές) ομολογιών από τις δανείστριες Τράπεζες στη United Group, όπως προβλεπόταν στην μεταξύ τους συμφωνία στις 29 Μαΐου 2020.
  • Στις 10 Σεπτεμβρίου ακολούθησε η ανακοίνωση της Εταιρείας σύμφωνα με την οποία η ομολογιούχος Newco United Group Hellas SARL, κατά τη διάρκεια της τρέχουσας (17ης) περιόδου μετατροπής, η οποία λήγει την 30.09.2020, υπέβαλε νομίμως την 09.09.2020 ανέκκλητη αίτηση μετατροπής 85.766.667 Μετατρέψιμων Ομολογιών σε μετοχές της Εταιρείας.
  • Η Εταιρεία έχει υποβάλει με επιτυχία οικονομικές προφορές, στις διαγωνιστικές διαδικασίες των εκτελεστικών συμβάσεων για σημαντικά μερίδια του έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ, στις περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Τα τελικά στάδια της διαγωνιστικής διαδικασίας βρίσκονται σε εξέλιξη.
  • Η Nova, εμπλούτισε πρόσφατα το πορτφόλιο της σε σχέση με τα δικαιώματα του ελληνικού ποδοσφαίρου και διαθέτει πλέον αποκλειστικά για τη σεζόν 2020-2021, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου ΠΑΕ ΑΕΚ, ΑΕΛ, Απόλλων Σμύρνης, Άρης, Αστέρας Τρίπολης, Ατρόμητος Αθηνών, Βόλος ΝΠΣ, Ολυμπιακός, ΟΦΗ, Παναιτωλικός, ΠΑΟΚ, ΠΑΣ Γιάννινα Car.gr και ΠΑΣ Λαμία μέσω διμερών εμπορικών συμφωνιών.
  • Η Εταιρεία ξεκίνησε δοκιμαστικές κλήσεις στην κινητή τηλεφωνία προετοιμάζοντας το έδαφος για την εμπορική διάθεση υπηρεσιών ως Mobile Virtual Network Operator (MVNO), προσφέροντας συνολική κάλυψη των αναγκών του ελληνικού νοικοκυριού για ψυχαγωγία και επικοινωνία.

 

[1]Ενεργοί & υπό ενεργοποίηση συνδρομητές

[2]Εξαιρουμένου του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Οι νέες τάσεις για το 2025: Πώς θα αναδείξετε την επιχείρησή σας

Το 2024, τα brands αξιοποίησαν το TikTok με πρωτοποριακούς τρόπους, αγκαλιάζοντας την ευρύτερη κοινότητα της πλατφόρμας, διευρύνοντας τα όρια της δημιουργικότητας, ακολουθώντας τις πολιτισμικές...

Η Sparkle συνεργάζεται με την Oceanic Environmental Cables για ανάκτηση και ανακύκλωση υποβρυχίων καλωδίων

Η Sparkle, ο πρώτος διεθνής πάροχος υπηρεσιών στην Ιταλία που συγκαταλέγεται στους δέκα κορυφαίους παγκοσμίως, υπέγραψε συμφωνία με την Oceanic Environmental Cables (OEC) για...

Απλά Ψηφιακά 161: Τι βλέπει η ΕΕΤΤ (Κ. Μασσέλος) για τις τηλεπικοινωνίες το 2025

Την πορεία και τις σημαντικότερες προκλήσεις για την αγορά των τηλεπικοινωνιών ανέλυσε ο Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Καθηγητής Κωνσταντίνος Μασσέλος, στον...

Ενισχύεται η παρουσία του Ομίλου Motor Oil στη λιανική αγορά των Convenience Stores

Η Core Innovations, θυγατρική του Ομίλου Motor Oil, προχώρησε στην εξαγορά της αλυσίδας καταστημάτων μικρής λιανικής TWENTY 4 SHOPEN, ενισχύοντας την παρουσία της στη...

Λογαριασμοί ταξιδιωτικών πρακτορείων πέφτουν θύματα υποκλοπης λόγω πλαστοπροσωπίας

Πρόσφατα, μέσα σε διάστημα μιας εβδομάδας, μια νέα και εκτεταμένη εκστρατεία phishing έθεσε σε κίνδυνο περισσότερες από 7.300 επιχειρήσεις και 40.000 άτομα σε όλο...