8.1 C
Athens
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου, 2025

ALTEX AΕ: Επενδύει στη Retail@Link του ομίλου Entersoft για τη διασύνδεση με την πλατφόρμα Mydata της AAΔΕ

H ALTEX AE (με τα πασίγνωστα brands Funky Buddha, Garage Fifty Five & Second Skin), βασιζόμενη στην υπάρχουσα υλοποίηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης από τη Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), προχώρησε στην επέκταση της συνεργασίας για τη διασύνδεση με την πλατφόρμα Mydata της AAΔΕ και την αποστολή των ηλεκτρονικών βιβλίων.

Ως πιστοποιημένος πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης σύμφωνα με τις διατάξεις της Ελληνικής νομοθεσίας, η Retail@Link, μέσω της συγκεκριμένης υλοποίησης, προσφέρει στην ALTEX τη δυνατότητα ολοκληρωμένης επικοινωνίας με την πλατφόρμα Mydata της AAΔΕ, με πλήρη διαχείριση εγγραφών εκδότη και λήπτη, συσχέτιση παραστατικών, αποστολή σύνοψης καθώς και αναλυτικό logging και notifications.

Σύμφωνα με τον κο Κώστα Αλεξίου, CFO στην ALTEX AE: “Η Altex A.E. επέλεξε τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες της Retail Link στην υλοποίηση της λύσης e-invoicing, με σκοπό την εξάλειψη της ανάγκης εκτύπωσης, αποστολής αλλά και αρχειοθέτησης ενός πολύ μεγάλου όγκου παραστατικών. Η επιτυχής υλοποίηση αυτής της λύσης επέφερε εξάλειψη του σχετικού κόστους εκτύπωσης και αποστολής, προσέφερε ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και μεγαλύτερη διαφάνεια στην ανταλλαγή παραστατικών με τους συνεργάτες μας, αλλά και συνέβαλλε στην μείωση του περιβαλλοντολογικού αποτυπώματος της εταιρείας. Ορμώμενοι από την επιτυχή ολοκλήρωση του e-invoicing, προχωρήσαμε και στην εφαρμογή της ηλεκτρονικής διαβίβασης στην ΑΑΔΕ (MYDATA) μέσω της Retail Link. Όντας ένας οργανισμός εντατικής λιανικής τολμήσαμε να κάνουμε μαζί το βήμα της υλοποίησης της λύσης της Retail Link και καταφέραμε – μετά από μια μικρή περίοδο δοκιμών και διορθώσεων – να λειτουργούμε σε όλο το δίκτυό μας μετά από την αντιμετώπιση των ελάχιστων παιδικών ασθενειών.”

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η λειτουργία του 40% των AI data centers θα περιορίζεται από έλλειψη ενέργειας το 2027

Της Νατάσας Φραγκούλη Εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση ενέργειας προκαλεί η ταχεία άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και ειδικότερα της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI), με τις...

Τα ηλεκτρονικά είδη πρωταγωνιστές και τη φετινή εκπτωτική περίοδο

Της Νατάσας Φραγκούλη Στην κορυφή των καταναλωτικών επιλογών βρέθηκαν και κατά τη φετινή εκπτωτική περίοδο τα ηλεκτρονικά προϊόντα, με το 24% των καταναλωτών να επιλέγουν...

Απλά Ψηφιακά 160: Τα ελληνικά πλάνα της Plum (Β. Τροκούδης), η αγορά του fintech και οι τηλεπικοινωνιακές εξελίξεις

Την πορεία και τα σχέδια της Plum, της ελληνικής startup που ξεκίνησε από το Λονδίνο και έφτασε σήμερα να προσφέρει έξυπνες υπηρεσίες αποταμίευσης σε...

Και με ηλεκτρονική πληρωμή η μετακίνηση στα ΜΜΜ της Αθήνας από την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου

Στην ψηφιακή εποχή περνούν από την ερχόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής. Έπειτα από πολλά χρόνια αναμονής,...

Έλληνες μηχανικοί «τρυπούν» τα Καρπάθια

Σε πλήρη εξέλιξη το μεγαλύτερο έργο του Ομίλου AKTOR στη Ρουμανία, το οποίο είναι στρατηγικής σημασίας για την Ευρώπη Η AKTOR Ρουμανίας, θυγατρική του Ομίλου...