22.7 C
Athens
Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Αλλάζουν οι αστικές συγκοινωνίες της Αττικής – Αναστέλλεται η πληρωμή διοδίων για τους μόνιμους κατοίκους Ωρωπού και Βαρνάβα

  • Της Μαρίας Μόσχου

Σημαντικές αλλαγές στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής από τις 15 Ιουνίου προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών – Μεταφορών Χ. Σπίρτζης με την «είσοδο» των ΚΤΕΛ στις αστικές μεταφορές σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ.

Ο υπουργός  Υποδομών υποστήριξε ότι ξεκίνησαν ήδη σε συνεργασία ΚΤΕΛ – ΟΑΣΑ όλες οι απαραίτητες εργασίες στους σταθμούς του Ηλεκτρικού  και του μετρό για τη δημιουργία των στάσεων των λεωφορείων των ΚΤΕΛ, με την έναρξη των δρομολ0γίων να αναμένεται  στις 15 Ιουνίου 2019

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών στο Βόρειο Τομέα τα δρομολόγια που θα εκτελούνται από τα ΚΤΕΛ είναι:

  • Στ. Κηφισιά – Άγ. Απόστολοι
  • Στ. Κηφισιά –Σκάλα Ωρωπού
  • Στ. Κηφισιά – Καπανδρίτι-Βαρνάβας
  • Στ. Κηφισιά – Καπανδρίτι Στ. Κηφισιά  – Σκάλα Ωρωπού-Δήλεσι
  • Στ. Κηφισιά– Σκάλα Ωρωπού -Συκάμινο
  • Στ. Κηφισιά– Σκάλα Ωρωπού -Χαλκούτσι
  • Στ. Κάτω Πατήσια– Άγ. Απόστολοι
  • Στ. Κάτω Πατήσια –Σκάλα Ωρωπού
  • Στ. Κάτω Πατήσια – Καπανδρίτι-Βαρνάβας
  • Στ. Κάτω Πατήσια–Καπανδρίτι
  • Στ. Κάτω Πατήσια– Σκάλα Ωρωπού –Δήλεσι
  • Στ. Κάτω Πατήσια– Σκάλα Ωρωπού -Συκάμινο
  • Στ. Κάτω Πατήσια– Σκάλα Ωρωπού -Χαλκούτσι ]

Παράλληλα στα μέσα Ιουνίου δημιουργείται νέα γραμμή που θα συνδέει την περιοχή του Καπανδρητίου- Αφιδνών – Βαρνάβα με το σταθμό Προαστιακού των Αφιδνών

Για τη νέα γραμμή απαιτούνται παρεμβάσεις από τον Δήμο στο σταθμός Αφιδνών για τη δυνατότητα αναστροφής του λεωφορείου. Μέχρι την ολοκλήρωση των έργων σχεδιάζεται η κυκλική λειτουργία της γραμμής με διέλευση πλησίον του σταθμού

Όσον αφορά το νέο σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων ο υπουργός Μεταφορών τόνισε ότι θα είναι πλήρως λειτουργικό εντός του 2022.

Δωρεάν διέλευση

Την ελεύθερη διέλευση των μόνιμων κατοίκων του Δήμου Ωρωπού και της δημοτικής κοινότητας Βαρνάβα από τα μετωπικά και πλευρικά διόδια, ανακοίνωσε την Κυριακή 19 Μαΐου  ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης κατά την ομιλία του στο Καπανδρίτι με θέμα «Διόδια – Αστικές και Σιδηροδρομικές Συγκοινωνίες».

«Εμείς συνεχίσαμε και ας μας κατηγορήσουν για ό, τι θέλουν, μετά την τελευταία διαπραγμάτευση που έγινε και την εκκίνηση των εργασιών στον Ε-65 που ήταν ένας δρόμος ανέκδοτο, ήταν το μεσαίο τμήμα μόνο, ξεκίνησαν οι εργασίες για το νότιο τμήμα και ξεκινήσαμε τη διαπραγμάτευση για το βόρειο, πετύχαμε κάτι πρόσθετο για την περιοχή. Για την περιοχή πετύχαμε από αυτή την εβδομάδα, από τις 23 του μηνός, μέχρι να ολοκληρωθεί το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων, δηλαδή μέχρι το Δεκέμβριο του ’21, συν ένα χρόνο που δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το ’22 στην περιοχή,  οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού να διέρχονται δωρεάν από τα διόδια».

«Εμείς όταν λέμε ότι ακούμε τους πολίτες, τους ακούμε πραγματικά για να διαμορφώσουμε τις πολιτικές και τις αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε. Άρα, στη συμφωνία που κάναμε για τα διόδια για το Δήμο Ωρωπού, συμπεριλαμβάνονται και οι μόνιμοι κάτοικοι της κοινότητας Βαρνάβα», τόνισε ο Υπουργός.

Όπως υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων, οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα, θα επωφεληθούν από το εκπτωτικό πακέτο που θα τεθεί σε ισχύ.

Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «τα διλήμματα λίγο πριν τις ευρωεκλογές  και τις περιφερειακές εκλογές είναι προφανή, απ’ τη μια έχουμε την Ευρώπη των προοδευτικών δυνάμεων ή την Ευρώπη του ακραίου νεοφιλελευθερισμού, αν επικρατήσουν οι προοδευτικές δυνάμεις, οι αριστερές δυνάμεις στην Ευρώπη, θα υλοποιούνται έργα αναπτυξιακής και κοινωνικής  κατεύθυνσης, από την άλλη θα έχουμε έργα για τα έργα, δηλαδή βιώσιμα έργα, αλλά ενάντια στην κοινωνία».

Μείωση διοδίων

Την ίδια στιγμή η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών συζητά τη μείωση του ύψους των διοδίων της Αττικής Οδού.

Την προηγούμενη εβδομάδα σε συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη οι διοικήσεις των δύο μετόχων της Αττικής Οδού (ΕΛΛΑΚΤΩΡ και ΑΒΑΞ) συζήτησαν μεταξύ άλλων και την τιμολογιακή πολιτική διοδίων στον οδικό άξονα.

Πάντως η εταιρεία έχει ορίσει χαμηλότερο κόστος διοδίου από εκείνο που θα μπορούσε, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης. Το κόστος διοδίου αντί για 2,80 ευρώ το 2018 θα μπορούσε να είναι 3,77 ευρώ, βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το μεγάλο κύμα της Τεχνητής Νοημοσύνης έρχεται πιο γρήγορα από τις προβλέψεις αλλά η Ελλάδα προλαβαίνει να προσαρμοστεί

Οι οικονομικές και κοινωνικές ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ελλάδα συζητήθηκαν στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10...

Μιχάλης Τσαμάζ: «Φεύγω στην ιδανική συγκυρία για τον ΟΤΕ»

«Ένας manager πρέπει να ξέρει πότε πρέπει να φύγει, ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποχωρήσει. Και για εμένα τώρα ήταν αυτή η...

N. Σταθόπουλος (BC Partners): Case Study επιτυχίας η Ελλάδα – Καμία συμφωνία ακόμα για την πώληση της Nova

Για το επενδυτικό περιβάλλον σε Ελλάδα, εξωτερικό, καθώς και για την πορεία των επενδυτικών κινήσεων της BC Partners στην χώρα μίλησε ο Νίκος Σταθόπουλος, Chairman,...

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται...

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών: Έρχονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών για να κλείσουν ραντεβού σε κάποιο νοσοκομείο του ΕΣΥ αναμένεται να βάλει το έργο των...