10.6 C
Athens
Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου, 2025

Στροφή των Ελλήνων στις αγορές από e-shops την εποχή της πανδημίας

Σχεδόν καθημερινή συνήθεια τείνει να γίνει για τους Έλληνες καταναλωτές το e-shopping, με τους περιορισμούς λόγω του νέου κορωναϊού να ενισχύουν τα κανάλια online αγορών. Ήδη, το ποσοστό αυτών, που πραγματοποιούν τακτικά online αγορές (από κάποιες φορές την εβδομάδα έως σχεδόν κάθε μέρα) είναι πλέον υπερ-διπλάσιο απ’ ό,τι πριν από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης και ανέρχεται  σε 20% από 9% πριν από την πανδημία, όπως καταγράφει η έρευνα της Pulse RC για το “σήμερα και το αύριο της επιχειρηματικότητας μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου”, που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Το ποσοστό των Ελλήνων, που συναλλάσσονται τακτικά online με το Δημόσιο και τις τράπεζες, ανέρχεται πλέον στο 37% την περίοδο του COVID-19, ενώ το 38% απαντά ότι το κάνει κάποιες φορές τον μήνα. Αντίθετα, λόγω των περιοριστικών μέτρων, μειωμένο είναι το ποσοστό των καταναλωτών, που επισκέπτονται τακτικά καταστήματα της περιοχής τους (τροφίμων, φαρμακεία, περίπτερα) για την αγορά διαφόρων ειδών. Πλέον, διαμορφώνεται στο 52% από 71%, που ήταν πριν από την κρίση.

Αξιολόγηση e-shops
Απ’ όλους όσοι αγοράζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα, οι τρεις στους τέσσερις (73%) πραγματοποιούν τις περισσότερες αγορές από ελληνικά e–shops. Ένα 16% μοιράζει τις αγορές του μεταξύ e-shops της χώρας μας και του εξωτερικού και μόνο το 6% αγοράζει κυρίως από καταστήματα του εξωτερικού.

Το 71% εμπιστεύεται αρκετά έως πολύ τις αγορές μέσω Διαδικτύου, ακόμα περισσότεροι (76%) βρίσκουν αρκετά έως πολύ ικανοποιητική την ποικιλία και την ποιότητα των ειδών. Επίσης σχεδόν εφτά στους δέκα (68%) είναι ικανοποιημένοι αρκετά έως πολύ από την ποιότητα εξυπηρέτησης (συνέπεια, τιμές, υποστήριξη). Σύμφωνα με την έρευνα, τα αρνητικά ποσοστά αξιολόγησης στους παραπάνω τομείς είναι ελάχιστα.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Οι νέες τάσεις για το 2025: Πώς θα αναδείξετε την επιχείρησή σας

Το 2024, τα brands αξιοποίησαν το TikTok με πρωτοποριακούς τρόπους, αγκαλιάζοντας την ευρύτερη κοινότητα της πλατφόρμας, διευρύνοντας τα όρια της δημιουργικότητας, ακολουθώντας τις πολιτισμικές...

Η Sparkle συνεργάζεται με την Oceanic Environmental Cables για ανάκτηση και ανακύκλωση υποβρυχίων καλωδίων

Η Sparkle, ο πρώτος διεθνής πάροχος υπηρεσιών στην Ιταλία που συγκαταλέγεται στους δέκα κορυφαίους παγκοσμίως, υπέγραψε συμφωνία με την Oceanic Environmental Cables (OEC) για...

Απλά Ψηφιακά 161: Τι βλέπει η ΕΕΤΤ (Κ. Μασσέλος) για τις τηλεπικοινωνίες το 2025

Την πορεία και τις σημαντικότερες προκλήσεις για την αγορά των τηλεπικοινωνιών ανέλυσε ο Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Καθηγητής Κωνσταντίνος Μασσέλος, στον...

Ενισχύεται η παρουσία του Ομίλου Motor Oil στη λιανική αγορά των Convenience Stores

Η Core Innovations, θυγατρική του Ομίλου Motor Oil, προχώρησε στην εξαγορά της αλυσίδας καταστημάτων μικρής λιανικής TWENTY 4 SHOPEN, ενισχύοντας την παρουσία της στη...

Λογαριασμοί ταξιδιωτικών πρακτορείων πέφτουν θύματα υποκλοπης λόγω πλαστοπροσωπίας

Πρόσφατα, μέσα σε διάστημα μιας εβδομάδας, μια νέα και εκτεταμένη εκστρατεία phishing έθεσε σε κίνδυνο περισσότερες από 7.300 επιχειρήσεις και 40.000 άτομα σε όλο...