22.7 C
Athens
Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Στροφή των Ελλήνων στις αγορές από e-shops την εποχή της πανδημίας

Σχεδόν καθημερινή συνήθεια τείνει να γίνει για τους Έλληνες καταναλωτές το e-shopping, με τους περιορισμούς λόγω του νέου κορωναϊού να ενισχύουν τα κανάλια online αγορών. Ήδη, το ποσοστό αυτών, που πραγματοποιούν τακτικά online αγορές (από κάποιες φορές την εβδομάδα έως σχεδόν κάθε μέρα) είναι πλέον υπερ-διπλάσιο απ’ ό,τι πριν από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης και ανέρχεται  σε 20% από 9% πριν από την πανδημία, όπως καταγράφει η έρευνα της Pulse RC για το “σήμερα και το αύριο της επιχειρηματικότητας μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου”, που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Το ποσοστό των Ελλήνων, που συναλλάσσονται τακτικά online με το Δημόσιο και τις τράπεζες, ανέρχεται πλέον στο 37% την περίοδο του COVID-19, ενώ το 38% απαντά ότι το κάνει κάποιες φορές τον μήνα. Αντίθετα, λόγω των περιοριστικών μέτρων, μειωμένο είναι το ποσοστό των καταναλωτών, που επισκέπτονται τακτικά καταστήματα της περιοχής τους (τροφίμων, φαρμακεία, περίπτερα) για την αγορά διαφόρων ειδών. Πλέον, διαμορφώνεται στο 52% από 71%, που ήταν πριν από την κρίση.

Αξιολόγηση e-shops
Απ’ όλους όσοι αγοράζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα, οι τρεις στους τέσσερις (73%) πραγματοποιούν τις περισσότερες αγορές από ελληνικά e–shops. Ένα 16% μοιράζει τις αγορές του μεταξύ e-shops της χώρας μας και του εξωτερικού και μόνο το 6% αγοράζει κυρίως από καταστήματα του εξωτερικού.

Το 71% εμπιστεύεται αρκετά έως πολύ τις αγορές μέσω Διαδικτύου, ακόμα περισσότεροι (76%) βρίσκουν αρκετά έως πολύ ικανοποιητική την ποικιλία και την ποιότητα των ειδών. Επίσης σχεδόν εφτά στους δέκα (68%) είναι ικανοποιημένοι αρκετά έως πολύ από την ποιότητα εξυπηρέτησης (συνέπεια, τιμές, υποστήριξη). Σύμφωνα με την έρευνα, τα αρνητικά ποσοστά αξιολόγησης στους παραπάνω τομείς είναι ελάχιστα.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το μεγάλο κύμα της Τεχνητής Νοημοσύνης έρχεται πιο γρήγορα από τις προβλέψεις αλλά η Ελλάδα προλαβαίνει να προσαρμοστεί

Οι οικονομικές και κοινωνικές ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ελλάδα συζητήθηκαν στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10...

Μιχάλης Τσαμάζ: «Φεύγω στην ιδανική συγκυρία για τον ΟΤΕ»

«Ένας manager πρέπει να ξέρει πότε πρέπει να φύγει, ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποχωρήσει. Και για εμένα τώρα ήταν αυτή η...

N. Σταθόπουλος (BC Partners): Case Study επιτυχίας η Ελλάδα – Καμία συμφωνία ακόμα για την πώληση της Nova

Για το επενδυτικό περιβάλλον σε Ελλάδα, εξωτερικό, καθώς και για την πορεία των επενδυτικών κινήσεων της BC Partners στην χώρα μίλησε ο Νίκος Σταθόπουλος, Chairman,...

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται...

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών: Έρχονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών για να κλείσουν ραντεβού σε κάποιο νοσοκομείο του ΕΣΥ αναμένεται να βάλει το έργο των...