23.8 C
Athens
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου, 2024

Περισσότερες αγορές από τα online super market το φετινό καλοκαίρι

Μεγαλύτερη κίνηση κατέγραψαν τα online super market την περίοδο Μαΐου – Ιουλίου, με τους καταναλωτές να αυξάνουν τα τεμάχια και την αξία στο καλάθι των αγορών τους. Αύξηση καταγράφηκε και μέχρι τις 21 Αυγούστου – παρά τις πληθωριστικές πιέσεις.

Σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group, ο κλάδος του online super market ξεκίνησε να καταγράφει συνολική, αλλά και μηνιαία αύξηση από τον φετινό Μάιο έως και τις πρώτες 21 μέρες του Αυγούστου (έως Κυριακή 21 Αυγούστου) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Η συνολική αύξηση που καταγράφεται για το διάστημα των  3 μηνών είναι +5,5% τεμαχιακά και +13,2% αξιακά, ενώ αν συνυπολογίσουμε και τις πρώτες 3 εβδομάδες του Αυγούστου η συνολική αύξηση φτάνει το +5,7% τεμαχιακά και +13,9% αξιακά.

Σε επίπεδο μήνα, η αρχική ένδειξη της ανάπτυξης στο online κανάλι εμφανίστηκε τον Μάιο με +1,3% τεμαχιακή αύξηση και μετά ακολούθησαν +6,3% τον Ιούνιο, +10% τον Ιούλιο και +6,7% στο 21ήμερο του Αυγούστου. Μάλιστα, τον Αύγουστο η μέση τιμή τεμαχίου στις online αγορές αυξήθηκε κατά +9,5%.

Φαίνεται ότι οι Έλληνες καταναλωτές αψηφούν τον πληθωρισμό και αγοράζουν ακόμα μεγαλύτερες ποσότητες από τα online super market.

Οι λόγοι

Ποιος είναι ο λόγος όμως που οι Έλληνες καλύπτουν τις ανάγκες του νοικοκυριού με αυξανόμενη τάση από το online κανάλι των Super Markets, ενώ στην αρχή του έτους είδαμε υποχώρηση;

Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Γκεζερλή, ιδρυτή και πρόεδρο της Convert Group: «Στην αρχή του έτους είδαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα -αλλά και παγκοσμίως- μείωση στους όγκους του eCommerce για τον απλούστατο λόγο ότι οι καταναλωτές -μετά από 2 χρόνια εγκλεισμού- επιθυμούσαν πρωτίστως να κοινωνικοποιηθούν μέσω της κατανάλωσης στα φυσικά καταστήματα».

Αυτή η αντανακλαστική κίνηση φαίνεται ότι ολοκληρώθηκε και περνάμε σε ανάπτυξη που τον Ιούλιο έφτασε σε διψήφιο ποσοστό αύξησης στον όγκο τεμαχίων που αγοράστηκαν online σε σχέση με τον Ιούνιο του 2021.

«Ας μην ξεχνάμε ότι σε περιόδους οικονομικών δυσκολιών, ο καταναλωτής πάντα στρέφεται online για να συγκρίνει τιμές προϊόντων και συνολική αξία καλαθιών. Και ιστορικά αν το δούμε άλλωστε, στην οικονομική κρίση άνθισε το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας», ανέφερε ο ίδιος.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ανοίγει το πρώτο Quantum Data Center της IBM στην Ευρώπη

Με τον Γερμανό καγκελάριο Olaf Scholz, ανώτερους Ευρωπαίους κυβερνητικούς αξιωματούχους και πολυεθνικές επιχειρήσεις με έδρα την Ευρώπη, η IBM παρουσίασε το πρώτο IBM Quantum Data Center εκτός ΗΠΑ. Πρόκειται για το δεύτερο κβαντικό...

Cosmote και Uni Systems σε συμφωνία-πλαίσιο με την Υπηρεσία Επικοινωνιών και Πληροφορικής του ΝΑΤΟ

Την ένωση εταιρειών COSMOTE - Uni Systems επέλεξε η Υπηρεσία Επικοινωνιών και Πληροφορικής (NCIA) του NATO, μέσω πλαισιακής συμφωνίας για τη δημιουργία σύγχρονων τεχνολογικών...

Η LG σύμμαχος στο γαστρονομικό ταξίδι με τον Βαγγέλη Δρίσκα

Σύμμαχος του chef Βαγγέλη Δρίσκα στο γαστρονομικό ταξίδι που ετοιμάζει κάθε Σαββατοκύριακο για τους τηλεθεατές της εκπομπής «Chef στην κουζίνα σας» αποτελεί το ψυγείο...

Ο επαναπροσδιορισμός του brand της LG: Μια παγκόσμια ιστορία επιτυχίας

Η LG Electronics (LG) έχει κάνει σημαντικά βήματα στην παγκόσμια αγορά με τις καινοτόμες στρατηγικές της που την καθιστούν ως κορυφαίο παγκόσμιο brand. Στις 10...

7 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις είναι ενεργά καινοτόμες

Μειώθηκε το ποσοστό των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν δραστηριότητες καινοτομίας  Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη Σημαντικά βήματα στο πεδίο της καινοτομίας κάνει η Ελλάδα, καθώς πλέον 7...