18.7 C
Athens
Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου, 2025

Οι έξυπνες προσφορές γεμίζουν ξανά το πορτοφόλι μας

Λέμε «ναι» στην αξιοποίηση δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς, όταν το αντίκρισμα είναι μηνύματα προσφορών που μας αφορούν άμεσα.

Σε μία περίοδο αυξανόμενης ευαισθητοποίησης σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών δεδομένων και καθώς βιώνουμε μία νέα κανονικότητα, όπως αυτή διαμορφώνεται με το πέρασμα της πανδημίας, η πλειονότητα των καταναλωτών αντιδρά πιο θετικά από ποτέ στις στοχευμένες προσφορές και τα προσωποποιημένα μηνύματα.

«Πρόκειται για προσφορές και μηνύματα που υποστηρίζουν την ανάγκη των καταναλωτών για έξυπνες αγορές και παράλληλα αυξάνουν την καταναλωτική τους δύναμη, σε αντιστάθμισμα των όποιων ανατιμήσεων», εξηγεί ο Βαγγέλης Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της Qivos.

Παρόμοιες διευκολύνσεις και offline

Η εξοικείωση με το online περιβάλλον αγορών κάνει τους περισσότερους να αναζητούν παρόμοιες διευκολύνσεις και offline, καθώς επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα. Έτσι, είναι δεκτικοί ως προς την αξιοποίηση των δεδομένων της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς, πολύ περισσότερο όταν το αντίκρισμα είναι προσφορές αγορών που τους αφορούν άμεσα. Το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή, μέσα από το σωστό κανάλι επικοινωνίας αναδεικνύεται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις.

Με βάση τα παραπάνω, η Qivos – μέσω της πλατφόρμας Qivos Cloud – προσφέρει έναν έξυπνο μηχανισμό διαχείρισης προσφορών και κουπονιών, ο οποίος επιτρέπει στη σύγχρονη επιχείρηση να μεγιστοποιήσει το αποτέλεσμα των προωθητικών της ενεργειών.

Στην κατεύθυνση αυτή, η Qivos συμπεριλαμβάνεται στο «Now Tech: Promotions And Offer Management Providers, Q3 2021» της Forrester, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.

Βοηθά τα brands να διαχειρίζονται αυτοματοποιημένα καμπάνιες προσφορών και μηνυμάτων

«Πρόκειται για μια αξιοσημείωτη αναφορά. Είναι αποτέλεσμα της δουλειάς μας στη διεθνή αγορά loyalty και διαχείρισης δεδομένων πελάτη. Η βραβευμένη, AI-driven πλατφόρμα Qivos Cloud βοηθά τα brands να διαχειρίζονται αυτοματοποιημένα καμπάνιες προσφορών και μηνυμάτων. Ζούμε μια νέα κανονικότητα. Στις μέρες μας, οι εξατομικευμένες προσφορές και εκπτώσεις, οι αποκλειστικές εμπειρίες και το στοχευμένο περιεχόμενο αποτελούν βασικούς παράγοντες επιτυχίας, στη διαμόρφωση μίας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Η διατήρηση αυτής της σχέσης απαιτεί αφοσίωση και από τις δύο πλευρές, η οποία ξεκινά και ενισχύεται όταν ο πελάτης αισθανθεί ότι τον εκτιμούν κα τον φροντίζουν.

Σήμερα, οι περισσότεροι καταναλωτές αναμένουν ότι η εμπειρία αγορών θα είναι εξατομικευμένη, χάρη στη χρήση ψηφιακών δεδομένων. Επιπλέον, σε έναν κόσμο χωρίς third-party cookies, μια στρατηγική βασισμένη σε first-party data κάνει τη διαφορά. Η βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, σε όλα τα κανάλια πώλησης, ψηφιακά και αναλογικά, είναι ο πυρήνας της πρότασής μας», σημειώνει ο Βαγγέλης Καραλής.

Χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης

Βοηθώντας τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται να συλλέξουν δεδομένα από το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα, η Qivos δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών και τα αξιοποιεί με τη χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης. Μέσω της SaaS πλατφόρμας Qivos Cloud -προϊόν δικής της ανάπτυξης- ενισχύει την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τον τελικό πελάτη. Έτσι, αυξάνει το loyalty των καταναλωτών, μέσα από την έξυπνη διαχείριση των customer data, δημιουργώντας μετρήσιμη υπεραξία.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Στο gov.gr το νέο ειδικό σήμα για τον Δακτύλιο

Οι πολίτες που είναι κάτοχοι Αδειών Δακτυλίου έχουν τη δυνατότητα από σήμερα να εκδίδουν μέσω του gov.gr το νέο ειδικό σήμα για ελεύθερη κυκλοφορία εντός...

Αποκαταστάθηκε η λειτουργία της Amazon Web Services μετά την εκτεταμένη διακοπή

Η Amazon Web Services (AWS), ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών cloud παγκοσμίως, αποκατέστησε τη λειτουργία της μετά την εκτεταμένη διακοπή που είχε προκαλέσει προβλήματα σε...

Βγήκαν “off” Amazon και Snapchat – Προβλήματα αντιμετωπίζουν χιλιάδες χρήστες

Η μονάδα υπηρεσιών cloud της Amazon, Amazon Web Services (AWS), αντιμετωπίζει σήμερα εκτεταμένη διακοπή λειτουργίας, προκαλώντας δυσλειτουργίες σε δημοφιλείς ιστοσελίδες και εφαρμογές όπως το...

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και ΑΚΜΗ υποδέχθηκαν τη δεύτερη σειρά αποφοίτων Μηχανικών Επαγγελματικών Οχημάτων-Μηχανημάτων Έργου & Μηχανών Θαλάσσης

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Ανώτερη Σχολή Ακμή υποδέχθηκαν τη δεύτερη σειρά αποφοίτων του πρωτοποριακού εκπαιδευτικού προγράμματος εξειδίκευσης Μηχανικός/Ηλεκτρολόγος Επαγγελματικών Οχημάτων - Μηχανημάτων...

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ξαναγράφει τους κανόνες στο τραπεζικό σύστημα

Της Νατάσας Φραγκούλη Σε ριζική αναδιοργάνωση οδηγεί τον τραπεζικό κλάδο η ψηφιακή τεχνολογία. Η τραπεζική, όπως τη γνωρίζαμε, αλλάζει ριζικά: οι παραδοσιακές σχέσεις με...