22.8 C
Athens
Κυριακή, 26 Οκτωβρίου, 2025

Ο COVID-19 έδωσε ώθηση στις παγκόσμιες πωλήσεις tablets

 

Μετά από δύο πτωτικά τρίμηνα οι πωλήσεις tablets αυξήθηκαν κατά 18,6% το δεύτερο τρίμηνο του 2020

Θετική επίδραση στην παγκόσμια αγορά tablets έχει η πανδημία του νέου κορωνοϊού, με τις πωλήσεις να αυξάνονται για πρώτη φορά μετά από δύο πτωτικά τρίμηνα. Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις tablets πήραν την ανηφόρα, σε παγκόσμιο επίπεδο, αυξανόμενες κατά 18,6% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

Όπως δείχνουν τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC), μετά από δύο διαδοχικά τρίμηνα πτώσης, η παγκόσμια αγορά tablets ενισχύθηκε, καθώς στη διεθνή αγορά διατέθηκαν 38,6 εκατ. συσκευές. Οι περιορισμοί στις μετακινήσεις, που επιβλήθηκαν για την αντιμετώπιση της διασποράς του COVID-19, ανάγκασαν τους καταναλωτές να στραφούν στα tablets, προκειμένου να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες τους για τηλε-εργασία, ψυχαγωγία και ηλεκτρονική μάθηση.

Σύμφωνα με σχετικό report της IDC (Worldwide Quarterly Personal Computing Device Tracker), η Apple διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 12,4 εκατ. tablets κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020, κατακτώντας την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς.

Καθώς τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα εξομαλύνθηκαν σταδιακά, η Apple μπόρεσε να διοχετεύσει μεγάλο αριθμό συσκευών στην αγορά, πετυχαίνοντας ετήσια αύξηση πωλήσεων κατά 1,3%. Το iPad 10,2 ιντσών παρέμεινε το best seller της Apple λόγω της προσιτής τιμής και της δυνατότητάς του να συνδεθεί σε πληκτρολόγιο.

Οι κατασκευαστές

Η Samsung, από την πλευρά της, διατήρησε τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας αγοράς tablets, σημειώνοντας ετήσια αύξηση αποστολών κατά 42,5%. Η εταιρεία κατάφερε να διαθέσει 7 εκατ. μονάδες το τρίμηνο.

Την τρίτη θέση της αγοράς πέτυχε η Huawei, με πωλήσεις 4,8 εκατ. συσκευών κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020, που μεταφράζεται σε ετήσια αύξηση 43,5%. Όπως σημειώνουν οι αναλυτές, η Huawei εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές αντιξοότητες στις εκτός Κίνας αγορές, ωστόσο κατάφερε να καταγράψει ετήσια αύξηση τόσο στην Ευρώπη όσο και στις υπόλοιπες περιοχές της Ασίας / Ειρηνικού.

Η Amazon.com ανέκτησε την τέταρτη θέση της διεθνούς αγοράς με αύξηση πωλήσεων 52% σε ετήσια βάση, ενώ η Lenovo τερμάτισε το τρίμηνο στην πέμπτη θέση, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 51% με τις πωλήσεις να ανέρχονται σε 2,8 εκατ. μονάδες. Το εξεταζόμενο τρίμηνο η Lenovo κατάφερε να διαχειριστεί την ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές εκτός από την Κίνα λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού από τη Huawei.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Τα νέα έξυπνα ψυγεία LG με AI που μαθαίνουν τις συνήθειές σας

Η LG Electronics παρουσιάζει τα νέα έξυπνα ψυγεία με τεχνολογίες AI, σε επιλεγμένα μοντέλα, που «μαθαίνουν» τις συνήθειες του σπιτιού, διαχειρίζονται έξυπνα την ψύξη...

Η LG παρουσίασε το αντιμικροβιακό υλικό Purotec™ στην έκθεση K στη Γερμανία

Η LG Electronics (LG) παρουσίασε μια ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων LG PuroTec™, της καινοτόμας σειράς αντιμικροβιακών προσθέτων, στην έκθεση K 2025 – μία από τις...

Η ομάδα της Nova πραγματοποίησε νέα περιβαλλοντική εθελοντική δράση στην Ιερά Μονή Πεντέλης

H Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, πιστή στη δέσμευσή της προς το περιβάλλον και...

Η Thales λανσάρει την πρώτη πιστοποιημένη έξυπνη κάρτα της Ευρώπης, έτοιμη για την Κβαντική Εποχή

Καθώς η κβαντική υπολογιστική εξελίσσεται, πολλές από τις σημερινές μεθόδους κρυπτογράφησης δεν θα είναι πλέον ασφαλείς, αφού οι κβαντικοί υπολογιστές θα μπορούν να επιλύουν...

Νέα προϊόντα της σειράς OMEN: Απόδοση επαγγελματικού επιπέδου με σχεδιασμό εμπνευσμένο από τους θαυμαστές της σειράς

Κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος League of Legends 2025, η HP Inc. παρουσίασε δύο νέα προϊόντα σε συνεργασία με τη Riot Games: το...