18.3 C
Athens
Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου, 2025

Microsoft: Στόχος το 10% της ελληνικής αγοράς laptops

Αρκετά φιλόδοξους στόχους έχει θέσει η Microsoft Ελλάδος όσον αφορά τις πωλήσεις της σειράς φορητών υπολογιστών (laptops) Surface. H επίσημη διάθεση των laptops Surface στη χώρα μας ξεκινά στις 15 Νοεμβρίου.

Όπως ανέφεραν τα στελέχη της θυγατρικής του αμερικανικού κολοσσού κατά τη διάρκεια σχετικής διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, ο στόχος για το μερίδιο αγοράς των Surface είναι της τάξεως του 10% (επί του συνόλου της αγοράς προσωπικών υπολογιστών) μέσα στην επόμενη τριετία. Η Microsoft θα επιδιώξει να έχει ισχυρή παρουσία τόσο στην αγορά laptops των καταναλωτών όσο και σε εκείνη των επιχειρήσεων. Στη δεύτερη εκτιμά ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες, ιδίως στο κομμάτι των μεγάλων εταιρειών. Στα πλάνα είναι πάντως και η παρουσία στις προμήθειες υπολογιστών που θα κάνει το ελληνικό Δημόσιο, ενώ ενδιαφέρον υπάρχει και για το χώρο της εκπαίδευσης.

Επίσημος διανομέας

Μοντέλα της σειράς Surface, η οποία θεωρείται από τις κορυφαίες παγκοσμίως, διετίθεντο ήδη στην ελληνική αγορά, καθώς αρκετές αλυσίδες είχαν προχωρήσει σε εισαγωγές από το εξωτερικό. Η διαφορά πλέον είναι πως θα υπάρχει επίσημος διανομέας (Logicom), οι τιμές θα είναι πολύ πιο κοντά σε εκείνες που συναντάμε στις ευρωπαϊκές αγορές και θα ισχύουν και εδώ οι επίσημες προσφορές της Microsoft.

Μία ακόμη βασική διαφορά είναι πως θα είναι διαθέσιμη όλη η γκάμα των μηχανημάτων της σειράς Surface, όπως και τα περιφερειακά που έχει δημιουργήσει η Microsoft για τη συγκεκριμένη σειρά.

Αλυσίδες λιανικής

Όσον αφορά στις αλυσίδες λιανικής με τις οποίες θα υπάρξει αρχικά συνεργασία περιλαμβάνονται σε αυτές τα δίκτυα καταστημάτων Γερμανός/Cosmote, Κωτσόβολος, Πλαίσιο, Public και Media Markt. Το δίκτυο θα επεκταθεί εφόσον άλλες αλυσίδες και δίκτυα καταστημάτων πληρούν τα κριτήρια που έχει θέσει η Microsoft.

Στον τομέα των επιχειρήσεων, το αρχικό δίκτυο των συνεργατών περιλαμβάνει εταιρείες όπως είναι οι Active, BlueStream, Cosmos, Infinitum, Κωτσόβολος, OfficeLine, ΟΤΕ, Πλαίσιο, και Space.

Σημειωτέον πως στους εταιρικούς πελάτες θα είναι διαθέσιμα και μοντέλα, τα οποία δεν θα υπάρχουν στα καταστήματα λιανικής, καθώς καλύπτουν πιο εξειδικευμένες ανάγκες και απαιτήσεις. Το πλάνο, όπως αναφέρθηκε πάντως, είναι να διατίθενται προϊόντα που θα καλύπτουν όλες τις κατηγορίες πελατών, είτε οικιακών είτε εταιρικών.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Skroutz Plus Mastercard: Η νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα από την Εθνική Τράπεζα και την Skroutz

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, και η Εθνική Τράπεζα, με ηγετικό ρόλο στην εγχώρια οικονομία και την τραπεζική καινοτομία, ανακοινώνουν τη στρατηγική...

«Εργοστάσιο» Τεχνητής Νοημοσύνης «PHAROS»: Τέσσερα AI Factory Antennas σε Κύπρο, Μάλτα, Βόρεια Μακεδονία και Σερβία

Το Ελληνικό «Εργοστάσιο» Τεχνητής Νοημοσύνης «PHAROS» γίνεται πλέον περιφερειακός κόμβος TN της Nοτιο-ανατολικής Ευρώπης, καθώς εγκρίθηκαν οι προτάσεις για τη δημιουργία τεσσάρων AI Factory...

Η TikTok και το ΙΤΕ συνεργάζονται για την προώθηση ασφαλών διαδικτυακών πρακτικών μεταξύ των εφήβων

Το TikTok και το Ίδρυμα Τεχνολογικών Ερευνών (ΙΤΕ) με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου - SaferInternet4Kids, ανακοινώνουν τη  συνεργασία τους με στόχο να ενδυναμώσουν τους γονείς...

Το Ecommerce Academy του GR.EC.A σε συνεργασία με το ELTRUN του ΟΠΑ εγκαινιάζει ολοκληρωμένο πρόγραμμα πιστοποίησης Executive E-commerce Certification

Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι πλέον επιλογή πολυτελείας αλλά προϋπόθεση ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας. Για να λειτουργήσει επιτυχημένα ένα e-shop απαιτείται...

Η Ελλάδα στον ψηφιακό χάρτη της Ευρώπης – Επενδύσεις 2 δισ. ευρώ σε νέα data centers

Της Μαρίας Μόσχου Η Ελλάδα μπαίνει δυναμικά στην εποχή της ψηφιακής υποδομής. Μέσα σε μόλις τρία χρόνια, η ισχύς των data centers στη χώρα δεκαπλασιάστηκε,...