18 C
Athens
Σάββατο, 18 Οκτωβρίου, 2025

Magenta AI: Το νέο στοίχημα του ΟΤΕ στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

  • Της Μαρίας Μόσχου

Με αιχμή την καινοτομία και σαφή στόχο την ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική αγορά, ο ΟΤΕ, μέσα από την Cosmote Telekom, περνά στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Αξιοποιώντας στο έπακρο το παγκόσμιο δίκτυο συνεργασιών της Deutsche Telekom, ο όμιλος διεκδικεί νέο μερίδιο στην εγχώρια αγορά, φέρνοντας πρώτος στην Ελλάδα ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα AI, το Magenta AI, που ενώνει την τεχνολογία με την καθημερινότητα.

Η Cosmote Telekom, με την ηγεσία του Κώστα Νεμπή, θέτει ως στρατηγικό στόχο να μετασχηματιστεί σε AI-first εταιρεία, προσφέροντας υπηρεσίες και λύσεις που απευθύνονται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις, με επίκεντρο τη βιωσιμότητα, την ευφυή διαχείριση δεδομένων και τη νέα εμπειρία πελάτη.

«Το πλεονέκτημά μας είναι ότι ανήκουμε στον Όμιλο της Telekom. Μπορούμε να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και να φέρνουμε πρώτοι τις πιο καινοτόμες υπηρεσίες στην Ελλάδα», δήλωσε ο κ. Νεμπής, στέλνοντας σαφές μήνυμα πρωτοπορίας και ανταγωνιστικής υπεροχής.

Σε ειδική εκδήλωση, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Κώστας Νεμπής, υπογράμμισε ότι η ένταξη της Cosmote Telekom στο διεθνές δίκτυο του Ομίλου Telekom δίνει τη δυνατότητα να βρίσκεται «στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας», αξιοποιώντας στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίους παρόχους τεχνητής νοημοσύνης.

«Θέλουμε να έχουμε έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην AI στη χώρα, όπως είχαμε σε κάθε τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων ετών. Στόχος μας είναι να μετατρέψουμε την Cosmote Telekom σε μια AI-first εταιρεία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Νεμπής.

Το οικοσύστημα Magenta AI

Το Magenta AI αποτελεί τη νέα προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Magenta, που σηματοδοτεί τη μετάβαση της Cosmote Telekom σε μια ψηφιακά εγγενή (digital-first) και AI-driven εταιρεία.

Το νέο οικοσύστημα προσφέρει μια σειρά εφαρμογών και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις, επιτρέποντας την εξατομίκευση των υπηρεσιών, την αυτοματοποίηση λειτουργιών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.

Κομβικό ρόλο στο νέο εγχείρημα κατέχει η συνεργασία με την Perplexity, μια από τις πιο εξελιγμένες AI μηχανές αναζήτησης παγκοσμίως. Οι συνδρομητές της Cosmote Telekom θα έχουν άμεση πρόσβαση στο Perplexity είτε μέσω της εφαρμογής COSMOTE app, είτε μέσα από τα νέα κινητά T Phone 3 και T Phone 3 Pro, τα οποία λανσάρονται σύντομα στην ελληνική αγορά.

Η πλατφόρμα Perplexity AI λειτουργεί ως έξυπνος προσωπικός βοηθός, προσφέροντας εργαλεία για αναζήτηση, μετάφραση, σύνταξη e-mail, αλλά και περίληψη κειμένων σε πραγματικό χρόνο — χωρίς να χρειάζεται εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών.

AI στην πράξη: Από τα δίκτυα έως τους εργαζομένους

Η Cosmote Telekom ήδη αξιοποιεί τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης και Machine Learning σε καίριους τομείς της λειτουργίας της:

  • Predictive Maintenance για την πρόβλεψη και αποτροπή βλαβών στα δίκτυα.
  • Αλγόριθμοι πρόβλεψης κίνησης δεδομένων και φωνής, για βέλτιστη διαχείριση πόρων.
  • AI υποστήριξη στο 25% των επαφών στα τηλεφωνικά κέντρα, με εργαλεία που βοηθούν τους εργαζομένους να εξυπηρετούν ταχύτερα και αποτελεσματικότερα.

Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και ενδυνάμωση των εργαζομένων.

Έχει δημιουργήσει την εσωτερική πλατφόρμα ASCT, βασισμένη σε τεχνολογία της OpenAI, και αναπτύσσει την AI Academy, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού.

«Το AI δεν ήρθε για να μας αντικαταστήσει. Ήρθε για να μας ενδυναμώσει, ώστε να δουλεύουμε και να ζούμε καλύτερα. Στο τέλος της ημέρας, η ευθύνη για τη χρήση της τεχνολογίας ανήκει πάντα στους ανθρώπους», υπογράμμισε ο κ. Νεμπής, προσθέτοντας ότι η Cosmote Telekom ακολουθεί τη συμβουλή του Νομπελίστα επιστήμονα Μέβις Κασσάβης: «Τρέξτε! Τρέξτε πιο γρήγορα στην υιοθέτηση της AI».

Η ματιά της Perplexity: «Η συνεργασία με την Telekom φέρνει την AI στο ευρύ κοινό»

Στην εκδήλωση, η Daniela Miranda-Smith, Head of Partnerships EMEA & LATAM της Perplexity, εξήγησε τη στρατηγική σημασία της συνεργασίας με την Telekom και την Cosmote Telekom, τονίζοντας ότι η τεχνολογία της εταιρείας έχει τη δύναμη να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την πληροφορία.

«Για εμάς είναι εύκολο να προσεγγίσουμε τους τεχνολογικά καταρτισμένους early adopters. Το δύσκολο είναι να φτάσουμε στο ευρύ κοινό – κι εκεί η συνεργασία με την Telekom είναι κομβική, γιατί φέρνει το AI και το Perplexity σε εκατομμύρια χρήστες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η ίδια υπογράμμισε ότι το Perplexity δεν έρχεται να ανταγωνιστεί τις παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης, αλλά να τις συμπληρώσει, προσφέροντας ένα διαδραστικό περιβάλλον διαλόγου με «follow up» ερωτήσεις και δυνατότητα ενεργοποίησης δράσεων (όπως δημιουργία συναντήσεων ή υπενθυμίσεων).

Magenta One και Magenta Moments

Το νέο οικοσύστημα AI έρχεται να «κουμπώσει» πάνω στις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες Magenta One και Magenta Moments.

Το Magenta One συνδέει όλα τα προϊόντα της εταιρείας – από τα τηλεπικοινωνιακά πακέτα έως το Payzy, το Box και το Cosmote Insurance – σε μια ενιαία πλατφόρμα, ενώ το Magenta Moments προσφέρει προσωποποιημένες εμπειρίες, προνόμια και συνεργασίες για τους συνδρομητές.

Η Cosmote Telekom ως «AI trusted partner»

Πέρα από τον καταναλωτή, η Cosmote Telekom αναπτύσσει λύσεις AI για εταιρικούς πελάτες και τον δημόσιο τομέα, με στόχο να καταστεί ο πιο αξιόπιστος συνεργάτης (trusted partner) στην ψηφιακή μετάβαση της χώρας.

Ήδη, έργα όπως το MyLab αξιοποιούν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ενώ η συνεργασία με την ακαδημαϊκή κοινότητα ενισχύει την έρευνα και την καινοτομία στο πεδίο.

Με το Magenta AI, η Cosmote Telekom κάνει ένα αποφασιστικό βήμα για να φέρει την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινή ζωή των πολιτών και των επιχειρήσεων, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως ηγέτη της ψηφιακής εξέλιξης στην Ελλάδα.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η LG στηρίζει το έργο της Ithaca με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αστεγίας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αστεγίας, η LG Electronics Hellas (LG) ενισχύει τη συνεργασία της με την Ithaca, τον οργανισμό που στηρίζει άτομα που...

Bronze Award για την Apifon στα Peak Awards 2025

Τη Bronze διάκριση στην κατηγορία Best Use of Data απέσπασε η Apifon στα Peak Awards 2025 που διοργάνωσε για 9η χρονιά η BOUSSIAS Events,...

Ο νέος διαγωνισμός του CU αναζητά το επόμενο μεγάλο όνομα της ελληνικής hip-hop σκηνής

Το Vodafone CU ενώνει τις δυνάμεις του με τη Dynasty Group Athens και τον Μικρό Κλέφτη, έναν από τους πιο ταλαντούχους ράπερ της χώρας,...

Η Salesforce και η Google επεκτείνουν τη στρατηγική τους συνεργασία

Ένα καθοριστικό βήμα για τον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων φέρνει η διευρυμένη στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Salesforce και της Google, η οποία ανακοινώθηκε νωρίτερα σήμερα,...

Νέα σεζόν για τη «Μηχανή του Χρόνου» στην COSMOTE TV

H εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου», με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, επιστρέφει για 10η σεζόν στην COSMOTE TV, με νέα επεισόδια που ρίχνουν «φως» σε γεγονότα...