21.1 C
Athens
Σάββατο, 25 Οκτωβρίου, 2025

Η Groupama Ασφαλιστική εμπιστεύτηκε την Cognity για τον ανθρωποκεντρικό, ψηφιακό μετασχηματισμό της

 Η Groupama Ασφαλιστική συνεργάζεται με την Cognity για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των διαδικασιών Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλήσεων και Μάρκετινγκ για όλους τους Ασφαλιστικούς Κλάδους. Η Cognity υλοποίησε τη λύση Salesforce Insurance Contact Center στην Groupama Ασφαλιστική παρέχοντας ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη (Customer 360) και βελτιστοποιώντας τις λειτουργίες του Contact Center και των υπόλοιπων τμημάτων της Groupama που έρχονται σε επαφή με πελάτες.

Η Cognity επιλέχθηκε για το έργο αυτό από την Groupama Ασφαλιστική μέσω μια διαδικασίας RFP, κατά την οποία η Cognity αρίστευσε λόγω της μακράς της εμπειρίας σε CRM & Digital έργα και της εξειδικευμένης της γνώσης πάνω στην Omni-Channel αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Η Cognity πολύ γρήγορα κατανόησε τις εξελιγμένες ανάγκες της Groupama Ασφαλιστικής και εισήγαγε το Salesforce, ως την παγκόσμια κορυφαία λύση CRM και πλατφόρμα Customer 360 για όλες τις διαδικασίες Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης και Μάρκετινγκ.

Αξιοποίησε ένα καταξιωμένο μοντέλο δεδομένων στον Ασφαλιστικό χώρο

Μέσω της κάθετης λύσης Salesforce Insurance Contact Center, η Groupama Ασφαλιστική αξιοποίησε ένα καταξιωμένο μοντέλο δεδομένων στον Ασφαλιστικό χώρο και βέλτιστες διαδικασίες στο Salesforce Financial Services Cloud, ξεκινώντας τον ψηφιακό της μετασχηματισμό. Η υλοποίηση της Cognity προσάρμοσε τη λύση της Salesforce στις ανάγκες της Groupama και της έδωσε τη δυνατότητα να συνδεθεί στενότερα με τους πελάτες της και να τους εξυπηρετήσει αποτελεσματικότερα. Το Salesforce βοηθά τους υπαλλήλους Groupama να διαχειρίζονται όλα τα αιτήματα των πελατών με ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και με αποδοτικό τρόπο. Η Cognity ολοκλήρωσε τα front και back-end συστήματα ώστε να συνεργάζονται ομαλά και προς όφελος των πελατών της Groupama.

Η Groupama Ασφαλιστική στοχεύει στη διαρκή βελτίωση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων της παρέχοντας μια κορυφαία εμπειρία. Αποτελεί ζωτικής σημασίας στόχο για την εξέλιξη και τη δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν οι επιπλέον υπηρεσίες μπορούν να παρέχονται με λογικό κόστος και εδώ είναι που η τεχνολογία της Salesforce παίζει αποφασιστικό ρόλο.

Αλληλεπίδραση με τον πελάτη μέσα από το Salesforce

Οι εργαζόμενοι της Groupama Ασφαλιστικής έχουν πρόσβαση σε κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη μέσα από το Salesforce, χρησιμοποιώντας ένα μόνο περιβάλλον εργασίας από το οποίο παρακολουθούν και τους βασικούς δείκτες απόδοσης. Αυτό αύξησε σημαντικά την παραγωγικότητα, ελαχιστοποίησε χρονοβόρες διαδικασίες και απλοποίησε καθοριστικά καθημερινές διεργασίες. Με την ολοκλήρωση του έργου, η Groupama Ασφαλιστική έχει πετύχει τους στόχους της για μείωση κόστους, ολοκληρωμένη αυτοματοποίηση διαδικασιών, παρακολούθηση/monitoring και αύξηση της ευελιξίας διαχείρισης της σχέσης με τον πελάτη.

Η Cognity υλοποίησε το Salesforce Insurance Contact Center ως κομμάτι της νέας ψηφιακής καρδιάς της Groupama, που της επιτρέπει να παρέχει omni-channel εμπειρίες σε όλα τα κανάλια, ψηφιακά (Web, Mobile, Email) και παραδοσιακά (Τηλέφωνο, SMS). Η υλοποίηση αυτή αποτελεί το πρώτο βήμα της συνεργασίας με την Cognity και τη Salesforce, καθώς η Groupama Ασφαλιστική αναπλάθει τη σχέση με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Όπως δήλωσε ο κος Κάτσιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστική, “Η Groupama Ασφαλιστική επενδύει διαρκώς στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση, κάνοντας την ασφάλιση πιο απλή για τους πελάτες και συνεργάτες της. Οραματιστήκαμε έναν ψηφιακό μετασχηματισμό που θα κάνει τη διαφορά στην εμπειρία του πελάτη και για αυτό επιλέξαμε το διεθνώς κορυφαίο CRM της Salesforce και την Cognity για την υλοποίηση αυτού του απαιτητικού έργου. Η συνεργασία μας ήταν άριστη και παρά το πολύ πιεστικό χρονοδιάγραμμα, επιτύχαμε πολύ καλά αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση πελατών μειώνοντας παράλληλα τα κόστη”.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Νέα προϊόντα της σειράς OMEN: Απόδοση επαγγελματικού επιπέδου με σχεδιασμό εμπνευσμένο από τους θαυμαστές της σειράς

Κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος League of Legends 2025, η HP Inc. παρουσίασε δύο νέα προϊόντα σε συνεργασία με τη Riot Games: το...

INTRACOM DEFENSE: Καινοτόμες τεχνολογίες άμυνας στην AUSA 2025

Η INTRACOM DEFENSE (IDE) είχε δυναμική παρουσία στην διεθνή έκθεση “AUSA 2025” (Association of the United States Army Annual Meeting & Exposition), που πραγματοποιήθηκε...

Διαγωνισμός Viasat World: H Nova και το Viasat World δίνουν δώρο ένα ταξίδι για 2 στο Λονδίνο

Η Nova, μέλος της United Group κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και ο διεθνής τηλεοπτικός οργανισμός Viasat World, με αφορμή την...

Στρατηγική συνεργασία Odyssey Cybersecurity – Alphabit

Η Odyssey™ Cybersecurity, κορυφαίος πάροχος λύσεων κυβερνοασφάλειας με διεθνή παρουσία, ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με την Alphabit Cybersecurity για την ανάπτυξη και παροχή...

nvisionist: Πρωτοστατεί στην πρώτη European Defence Week στο Παρίσι, με την Εθνική Αποστολή του ΕΛΚΑΚ

Η nvisionist θα δώσει δυναμικό παρών στην πρώτη European Defence Week, που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι από 27 έως 31 Οκτωβρίου 2025, ως μέρος...