21.3 C
Athens
Δευτέρα, 5 Ιουνίου, 2023

Η χρήση του e-banking εκτοξεύθηκε στην Ελλάδα κατά το lockdown

Άλματα σε επίπεδο ψηφιοποίησης έκανε η ελληνική κοινωνία την περίοδο του lockdown για τον έλεγχο της εξάπλωσης του νέου κορωνοϊού. Οι Έλληνες τις εβδομάδες της καραντίνας ακολούθησαν την ψηφιακή οδό για μια σειρά από καθημερινές δραστηριότητες, που μέχρι πρότινος γίνονταν με τον παραδοσιακό τρόπο.

Για παράδειγμα, οι online τραπεζικές συναλλαγές αυξήθηκαν κατά 41%, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές με το Δημόσιο κατά 38%, ενώ η χρήση υπηρεσιών e-learning ενισχύθηκε κατά 49%. Η τεχνολογία επηρέασε, επίσης, μια σειρά από άλλες δραστηριότητες, με πιο εμφανή την αλλαγή στο εργασιακό καθεστώς, αφού σχεδόν ένας στους δύο Έλληνες (46%) εργάστηκε από το σπίτι.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσε άλλο ένα ψηφιακό μέσο του Έλληνα για την κάλυψη των καθημερινών του αναγκών. Μάλιστα, οι ηλεκτρονικές αγορές μάλλον θα αποτελέσουν μια διαχρονική συνήθεια του Έλληνα καταναλωτή αφού περισσότεροι από ένας στους τρεις (37%) απαντούν ότι θα κάνουν περισσότερες online αγορές και στο μέλλον.

Η τεχνολογία την περίοδο της καραντίνας έγινε η γέφυρα του πολίτη με τον έξω κόσμο, γεγονός που φαίνεται και από την εντονότερη υιοθέτηση των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας. Σύμφωνα με έρευνα της FocusBari (Greece Covid-19: The ‘Next Day’ 4 the ‘Next We’), η χρήση του Μessanger αυξήθηκε κατά 27%, του Viber κατά 10%, η χρήση του Skype διευρύνθηκε κατά 59% και του WhatsApp κατά 34%.

 

Ψηφιακή ψυχαγωγία

Στην τεχνολογία αναζήτησαν οι Έλληνες διέξοδο και όσον αφορά την ψυχαγωγία τους. Δεν είναι τυχαίο ότι τις εβδομάδες του περιορισμού των μετακινήσεων η χρήση WEB TV αυξήθηκε κατά 43% και η χρήση των online games κατά 41%. Στο μεταξύ, και η ενημέρωση μπήκε ακόμη πιο στενά σε online κανάλια με τα digital ΜΜΕ να ξεπερνούν τα παραδοσιακά μέσα ως πηγή ενημέρωσης. Οι Έλληνες στράφηκαν σε ενημερωτικά sites (68%), στα κοινωνικά δίκτυα (47%) και στις επίσημες κυβερνητικές ιστοσελίδες (30%) για την ενημέρωσή τους.

Επίσης, η σχέση του Έλληνα με τα social media έγινε ακόμη πιο στενή τις εβδομάδες της καραντίνας: η χρήση του Twitter αυξήθηκε κατά 123%, του Linkedin κατά 110% και του Snapchat κατά 95%.

Οι αυξημένες ψηφιακές ανάγκες ώθησαν τους Έλληνες καταναλωτές να αποκτήσουν ακόμη πιο στενή σχέση με τις υπολογιστικές τους συσκευές: η χρήση του laptop αυξήθηκε κατά 38%, του σταθερού ηλεκτρονικού υπολογιστή κατά 57%, του tablet κατά 23% και της smart TV κατά το εντυπωσιακό 73%.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Samsung Electronics Hellas παρουσίασε τα προϊόντα ήχου και εικόνας για το 2023

Με αφορμή το λανσάρισμα της νέας σειράς audiovisual για το 2023, η Samsung Electronics Hellas παρουσίασε σήμερα τις νέες εμπειρίες προβολής, που αντιπροσωπεύουν το...

Sunday Premiere: Η συγκλονιστική αληθινή ιστορία «The Woman King» στη Nova

Εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα, η Viola Davis πρωταγωνιστεί σε μια γεμάτη δράση ιστορία που αφορά μία επίλεκτη γυναικεία μονάδα πολεμιστών! Οι συνδρομητές της Nova...

Η προσβασιμότητα συναντά τον τουρισμό: Η Evenly στην 31η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ

H Evenly, ως υποστηρικτής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, προσέφερε υπηρεσίες διερμηνείας στην ελληνική νοηματική γλώσσα και αυτόματου υποτιτλισμού, σε όλη τη διάρκεια της...

Η Nova αποτίει φόρο τιμής στη Βασίλισσα του Rock ‘n’ Roll, Tina Turner

Η Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου και τηλεπικοινωνιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αποτίει φόρο τιμής στη θρυλική εικόνα του Rock n Roll,...

Απλά Ψηφιακά 98: Η Grandmama (Βίκυ Κλήμη) που συνδυάζει επιχειρηματικότητα και κοινωνική προσφορά, οι ψηφιακές πληρωμές και οι εξαγορές στην πληροφορική

Τον επιτυχημένο συνδυασμό της επιχειρηματικότητας με την κοινωνική προσφορά, αλλά και τα επόμενα βήματα του Grandmama ανέλυσε στον Δημήτρη Μαλλά και τη Νίκη Παπάζογλου...