22.4 C
Athens
Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου, 2025

Gaming και έπιπλα οι κατηγορίες online αγορών που έσπασαν ταμεία στην Ελλάδα

Ο νέος κορωνοϊός δεν άλλαξε μόνο τις αγοραστικές μας συνήθειες, οδηγώντας μας στο online κανάλι αγορών. Άλλαξε ριζικά και το τί αγοράζουν πλέον οι καταναλωτές μέσω Διαδικτύου. Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά στοιχεία της PayPal, από την αρχή της υγειονομικής κρίσης, οι τομείς με τις καλύτερες επιδόσεις στην Ελλάδα ήταν τα έπιπλα (+305%), τα είδη gaming (+298%) και τα προϊόντα κήπου (+262%).

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο οι κατηγορίες προϊόντων, που έσπασαν ταμεία, ήταν τα βρεφικά προϊόντα (αύξηση 117% το 2ο τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019), τα τρόφιμα & ποτά (+114%) και ο εξοπλισμός κήπου (+114%).

«Ο νέος τρόπος ζωής και εργασίας, οι περιορισμοί της κυκλοφορίας των πολιτών και ο περισσότερος χρόνος εντός σπιτιού ένεκα καραντίνας είχαν ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να αγοράζουν διαφορετικά προϊόντα από ό,τι πριν από την πανδημία του κορωνοϊού» σημειώνει η διεθνής πλατφόρμα πληρωμών PayPal.

Το σίγουρο είναι, πάντως, ότι όσες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου κατάφεραν να ενσωματώσουν τα ψηφιακά εργαλεία στη λειτουργία τους, αποδείχτηκαν πιο ανθεκτικές στην υγειονομική κρίση. Σύμφωνα με τη μελέτη της PayPal, οι ευρωπαϊκές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα πληρωμών, παρουσίασαν αύξηση 50% σε ετήσια βάση κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020.

Θετικό πρόσημο

«Όσες επιχειρήσεις κατόρθωσαν να προσαρμοστούν γρήγορα στη νέα πραγματικότητα και να ενσωματώσουν ψηφιακές πρακτικές και τεχνολογικές λύσεις, αποδείχθηκε στην πορεία ότι ήταν σε θέση να ανταπεξέλθουν καλύτερα στην αντιμετώπιση των προκλήσεων και των επιπτώσεων της πανδημίας και, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, με άμεσο αντίκρισμα στην ανάπτυξή τους με θετικό πρόσημο» διαπιστώνει η σχετική μελέτη (The Digital Opportunity: COVID-19 Pandemic Impact on European SMEs).

Όπως αποτυπώνει η έρευνα, οι περισσότερες ΜμΕ που κάνουν χρήση PayPal, στις οποίες αναφερόμαστε ως «ψηφιακές ΜμΕ», σημείωσαν ανάπτυξη με χειροπιαστά οφέλη, είτε είχαν ήδη υιοθετήσει μια ψηφιακή στρατηγική πριν από την πανδημία, είτε ήταν νεόφερτες ή «αρχάριες» στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

 

Καλύτερα από τις ΗΠΑ

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, η αύξηση σε ετήσια βάση των ψηφιακών ΜμΕ το δεύτερο τρίμηνο του 2020 ήταν υψηλότερη σε όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές χώρες, σε σχέση με τις ΗΠΑ (25%) κατά την ίδια περίοδο, με περισσότερες από τις μισές χώρες να σημειώνουν μάλιστα διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης από τις ΗΠΑ .

Μάλιστα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις παρουσίασαν αρκετά ισχυρές επιδόσεις με σημαντική άνοδο το 2ο τρίμηνο του 2020, ανεξάρτητα από το εάν η έδρα τους ήταν σε πόλεις ή σε περιοχές της υπαίθρου.

Σύμφωνα πάντα με την ανάλυση της PayPal, πέντε ευρωπαϊκές χώρες – το Βέλγιο, η Ελβετία, η Ολλανδία, η Ισπανία και η Ιταλία – σημείωσαν κατά 1,5 φορά υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στις αγροτικές κοινότητες από ό,τι στα αστικά κέντρα της ίδιας χώρας.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Freenow και Φάρος Τυφλών Ελλάδος συνεργάζονται για ασφαλείς μετακινήσεις ατόμων με προβλήματα όρασης

Η Παγκόσμια Ημέρα Λευκού Μπαστουνιού, που τιμάται κάθε χρόνο στις 15 Οκτωβρίου, αποτελεί υπενθύμιση του αγώνα για ισότιμη πρόσβαση, ανεξαρτησία και ασφάλεια στις μετακινήσεις...

«Μικρά πράγματα σαν κι αυτά» καθηλώνουν στη βιογραφική ταινία «Small Things like These», στη Sunday Premiere της Nova

Την αληθινή ιστορία «Small Things like These» («Μικρά πράγματα σαν κι αυτά», 2024, διάρκειας 94’) με τους Cillian Murphy, Emily Watson, Eileen Walsh σε...

Ο Όμιλος AKTOR γίνεται η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 19650 για το BIM

Ο Όμιλος AKTOR έγινε η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που πιστοποιήθηκε κατά το διεθνές πρότυπο ISO 19650 για το Building Information Modeling (BIM), σηματοδοτώντας...

Ζήστε την εμπειρία οδήγησης ενός Volvo στο Test Drive Event της Σαρακάκης

Η Volvo Saracakis προσκαλεί το κοινό να ζήσει από κοντά την εμπειρία οδήγησης ενός Volvo, σε ένα αποκλειστικό Test Drive Event που θα πραγματοποιηθεί...

Η Samsung Electronics κατατάσσεται 5η στη λίστα κορυφαίων παγκόσμιων brands για έκτη συνεχόμενη χρονιά

Η Samsung Electronics Co. Ltd ανακοίνωσε ότι αναγνωρίστηκε από την Interbrand, τη διεθνή συμβουλευτική εταιρεία branding, ως η 5η κορυφαία παγκόσμια επωνυμία για έκτη...