17.9 C
Athens
Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου, 2025

ΓΑΙΑΟΣΕ : H Siemens θα κάνει «λίφτινγκ» σε 9 ηλεκτράμαξες του ΟΣΕ – Προσπάθεια να μπει …τάξη στο τροχαίο υλικό

  • Της Μαρίας Μόσχου

Έναντι 19.300 ευρώ πλέον ΦΠΑ η εταιρεία Siemens Mobility Λύσεις για Σιδηροδρομικές και Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε» επιλέχθηκε με απευθείας ανάθεση από την ΓΑΙΑΟΣΕ προκειμένου να κάνει «Πραγματογνωμοσύνη εννέα (9) ηλεκτραμαξών SIEMENS Hellas Sprinter».

Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την παροχή εργασιών πραγματογνωμοσύνης για την γενική τεχνική κατάσταση των 9 Η/Α (120001, 120002, 120003, 120005, 120006, 120009, 120013, 120025 και 120026  και τις απαιτούμενες προτάσεις και συνιστάμενες εργασίες για την επαναφορά των παραπάνω Η/Α, στην κανονική λειτουργική κατάσταση  που προβλέπεται από τον κατασκευαστή τους.

Ειδικότερα  για τις μονάδες Phasenbaustein (GTO) των πιο πάνω Η/Α, ο Ανάδοχος θα  πραγματοποιήσει τα ακόλουθα:

α) Έλεγχο λειτουργίας των μονάδων Phasenbaustein (GTO), των αντίστοιχων Gate drivers και των τροφοδοτικών των πιο πάνω διατάξεων στις υπό έλεγχο Η/Α.

β) Καταγραφή βλαβών και root cause analysis των βλαβών αυτών.

γ) Προτεινόμενη μεθοδολογία και λύσεις για να επανέλθουν σε λειτουργία οι ανωτέρω διατάξεις (αποκατάσταση αυτών) ή στην έσχατη περίπτωση αντικατάστασή τους, αναλυτικά  κοστολογημένες.

Οι εργασίες πραγματογνωμοσύνης , θα διενεργηθούν στα συγκροτήματα της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά, ενώ η οργάνωση και σχεδιασμός των υπηρεσιών θα πραγματοποιηθούν στην Πορτογαλία.

Η έκθεση πραγματογνωμοσύνης θα παραδοθεί εντός 3 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.

Η αμοιβή του Αναδόχου ανέρχεται στο συνολικό τίμημα , των 19.300 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Μεταξύ των μερών θα υπογραφεί σύμβαση.

Σημειώνεται ότι ήδη η ΓΑΙΑΟΣΕ σε συνεργασία με τον ΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ έχει ξεκινήσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ανάταξης τροχαίου υλικού το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκτέλεση δρομολογίων.

Ωστόσο εκατοντάδες βαγόνια βρίσκονται εγκαταλελειμμένα στις σιδηροδρομικές γραμμές, από τον Σταθμό Διαλογής μέχρι και τη Σίνδο προκαλώντας μάλιστα την έντονη αντίδραση του δημάρχου Δέλτα, Γιάννη Ιωαννίδη, ο οποίος έχει δώσει διορία έως το τέλος του χρόνου  στη διοίκηση του ΟΣΕ, προκειμένου να κινήσει τις διαδικασίες και ν’ αρχίσει να απομακρύνει αυτά τα βαγόνια

Σύμφωνα με τον δήμαρχο, η περιοχή θυμίζει “νεκροταφείο βαγονιών”, καθώς υπάρχουν βαγόνια από τη δεκαετία του 1970, τα οποία είναι κατεστραμμένα και παρατημένα στις ράγες και μέσα τους βρίσκουν καταφύγιο “διάφοροι παράτυποι και παράνομοι”.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το αεροδρόμιο της Αθήνας κορυφαίο στον κόσμο, για πρώτη φορά στην ιστορία του

Στην κορυφή του κόσμου ανέβηκε το αεροδρόμιο της Αθήνας, στο πλαίσιο των «ROUTES WORLD 2025» (Χονγκ Κόνγκ 24-26 Σεπτεμβρίου), της μεγαλύτερης συνάντησης του κλάδου...

Το Επενδυτικό Ταμείο Φαιστός συνεπενδύει στη Natech

Το Επενδυτικό Ταμείο Φαιστός ανακοινώνει την πραγματοποίηση συνεπένδυσης, μαζί με άλλους επενδυτές, στη Natech, μία από τις πιο καινοτόμες ελληνικές εταιρείες χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (fintech). Με...

Δημόσια διαβούλευση ΕΕΤΤ: Κανονισμός για την αποζημίωση χρηστών ταχυδρομικών υπηρεσιών

Σε δημόσια διαβούλευση θέτει η ΕΕΤΤ, έως τις 29 Οκτωβρίου 2025, νέο Κανονισμό σχετικά με την αποζημίωση χρηστών σε περίπτωση πλημμελούς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών. Βασικά...

Η COSMOTE TELEKOM συνεργάζεται με την METLEN και μαζί φέρνουν ακόμα περισσότερα προνόμια

Η COSMOTE TELEKOM συνδέεται με την Protergia, την ενέργεια της METLEN, και μαζί φέρνουν ακόμα περισσότερα προνόμια για τους πελάτες τους. O κόσμος του MagentaΟΝΕ και ο...

Cloud, δεδομένα και δεξιότητες στην πρώτη γραμμή των ψηφιακών επενδύσεων

Της Νατάσας Φραγκούλη Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει παύσει να αποτελεί μια απλή τεχνολογική επιλογή και καθιερώνεται ως σταθερός στρατηγικός πυλώνας για τη βιωσιμότητα και...