Τη Bronze διάκριση στην κατηγορία Best Use of Data απέσπασε η Apifon στα Peak Awards 2025 που διοργάνωσε για 9η χρονιά η BOUSSIAS Events, με την υποστήριξη της Google, αναδεικνύοντας τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.
Η βράβευση αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της επιτυχημένης συνεργασίας με την DPAM (Du Pareil Au Même), μία ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της παιδικής ένδυσης με περισσότερα από 600 καταστήματα παγκοσμίως. Υποστηρίζοντας την ανάγκη της DPAM για έναν πιο αποδοτικό τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες της, η Apifon σχεδίασε ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας με έμφαση στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών, την εξατομίκευση του περιεχομένου αλλά και την αποδοτικότητα της επένδυσης (ROI). Πιο συγκεκριμένα, μέσω του ΑΙ Smart Segmentation που παρέχεται από την πλατφόρμα της Apifon επιτεύχθηκε πιο ακριβής στόχευση του κοινού με συγκεκριμένα κριτήρια (π.χ πρόσφατες αγορές, αξία συναλλαγών κλπ) βελτιώνοντας σημαντικά το customer engagement και δίνοντας παράλληλα πρόσβαση σε real time δεδομένα τα οποία επιτρέπουν τη συνεχή βελτιστοποίηση της data-first στρατηγικής.
Ο Γιάννης Τερζάκης, CEO της Apifon, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η διάκριση αυτή έρχεται τη στιγμή που το βλέμμα της εταιρείας εστιάζει τόσο στις ραγδαίες τεχνολογιξές εξελίξεις όσο και στις καταναλωτικές συμπεριφορές. Η Apifon επενδύει συστηματικά σε τεχνολογίες αιχμής που παρέχουν λύσεις αμφίδρομης και εξατομικευμένης επικοινωνίας μιας και αυτός είναι πλέον ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν να επικοινωνούν με τα brands. Προχωράμε μπροστά με ακόμα πιο καινοτόμες λύσεις για τους πελάτες μας, διαμορφώνοντας το μέλλον του Conversational Messaging και του Mobile Marketing στην Ελλάδα».